![]() |
(Fotboll) Dam-EM
Kvaliteten har redan fastställts i den andra tråden men man kan ju lika gärna tjäna en hacka på detta spektakel:)
Oddssättarna verkar tro att Sverige ska köra över allt motstånd och framförallt kvällens drabbning mot Finland. Kolla in oddsen på underspel i dagens match. Jag lirar både u2,5mål till 2,70 och u3,5mål till 1,72 (bet365). Att Sverige är bättre är väl självklart men att man ska vinna mot Finskorna med 3,4-0 ser jag inte som troligt. Finskorna kommer naturligtvis knappt komma över mittlinjen i matchen. Pia Sundhage har inför matchen sagt att 1-0 räcker gått och väl så oddsen är fantastiska enligt mig. Heja Finland!:thumbup: |
Citat:
|
För jag inte har pengar där, nåt fel på mitt konto.
|
Blev också förvånad över under-oddsen. Finland är väldigt målsnåla och Sverige verkar ha stora problem med målskyttet. Provar Under 3 mål till 2.15 på bet365. Svårt att se 4 mål i denna match.
|
Sverige kommer spela enormt offensivt
Blir nog tre mål i matchen |
Citat:
|
Fyfan vad båda lagen suger. Är en av de sista gångerna som jag spelar på dam"fotboll"...
|
Ja det där var ju en missbrräkning av grova mått.
En hörna i damfotboll blir ju som halv straff. Målvakten är svag, kort, livrädd mm. Det räcker i stort sett att ha en stor stark nickkunnig forward så blir det mål. |
Citat:
Skämt å sido bara att ta nya tag. |
TEST
|