![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 |
![]() (Fotboll) Dam-EM
Kvaliteten har redan fastställts i den andra tråden men man kan ju lika gärna tjäna en hacka på detta spektakel
![]() Oddssättarna verkar tro att Sverige ska köra över allt motstånd och framförallt kvällens drabbning mot Finland. Kolla in oddsen på underspel i dagens match. Jag lirar både u2,5mål till 2,70 och u3,5mål till 1,72 (bet365). Att Sverige är bättre är väl självklart men att man ska vinna mot Finskorna med 3,4-0 ser jag inte som troligt. Finskorna kommer naturligtvis knappt komma över mittlinjen i matchen. Pia Sundhage har inför matchen sagt att 1-0 räcker gått och väl så oddsen är fantastiska enligt mig. Heja Finland! ![]() Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
För jag inte har pengar där, nåt fel på mitt konto.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 233NBA/NHL/FOTBOLL Stats: 20 - 9 - 0 ROI: 128.11% Vinstprocent: 68.97% |
![]()
Blev också förvånad över under-oddsen. Finland är väldigt målsnåla och Sverige verkar ha stora problem med målskyttet. Provar Under 3 mål till 2.15 på bet365. Svårt att se 4 mål i denna match.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8363Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
![]()
Sverige kommer spela enormt offensivt
Blir nog tre mål i matchen
![]() |
#6 | |
![]() Citat:
![]() ![]()
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Sportstrader_swe (+5) |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
![]()
Fyfan vad båda lagen suger. Är en av de sista gångerna som jag spelar på dam"fotboll"...
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
![]()
Ja det där var ju en missbrräkning av grova mått.
En hörna i damfotboll blir ju som halv straff. Målvakten är svag, kort, livrädd mm. Det räcker i stort sett att ha en stor stark nickkunnig forward så blir det mål. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 | |
![]() Citat:
![]() Skämt å sido bara att ta nya tag. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|