![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#1 |
![]() Stryktipset Europatipset Topptipset 13-14 Mars
Stryktipset Lördag
1728 raders 1 x2 1x2 12 1x2 1 1x2 1 12 1x 1 1x 12 Topptipset Lördag 1x 1x 1x 1x2 x2 1x x2 1x - Vad tycker ni ? Hur kommer ni köra? Vad borde jag ändra på? Får ej kosta men än 864 kr Söndagens Bomben - Europatipset - Topptipset finns i den här tråden https://www.sharps.se/forums/showthre...2739#post22739 Senast redigerad av Babbe den 2010-03-13 klockan 21:03. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
Om jag spelar denna helg på de här spelformerna kommer jag garanterat inte gardera lika mycket som du gör. Själv tycker jag det är galenskap. Visst du kan dra in en stor vinst om du har Osannolikt mycket flyt nån gång, skulle du istället lägga samma pengar på singlar med eftertanke så kan jag garantera dig att det betalar bättre än Stryk-,Europa- och Topptipset. Att spela på dessa är ett nöje, det håller jag med om. Men att gardera så mycket? Måste bara fråga, hur tänker du?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
Sharpest
|
![]()
Han gör andelssystem till butiken han jobbar i, därför kör han så mycket garderingar.
Annars håller jag med dNa ![]() Jag fick dubbla 12or förra helgen på systemet jag postade här, återkommer med mitt system vid 11 tiden idag. Vill du ha ett singelkryss som min glaskula i magen visar? Stoke - Aston Villa |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 | |
![]() Citat:
Jag väntar.... ![]() Senast redigerad av Babbe den 2010-03-13 klockan 10:11. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
Sharpest
|
![]()
1
x2 1x2 12 1x2 1 1x2 1 12 1x 1 1x 12 1738rader |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
![]()
Tack för tipset KP..tidig leverans uppskattas!
Tog din magkänsla med singenkryss på Aston Villa. Gillar att singelkryss, är så skönt när de sitter ![]() Lycka till! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
Sharpest
|
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 | |
![]() Citat:
![]()
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#12 |
Sharpest
|
![]()
Hoppas ni ryggade den
![]() Sedan sa jag till kunden som gör systemet att swansea kommer att kryssa, då det är dags för dom nu. Plus att han ignorerade mitt singelkryss förslag på stoke. Aja, nästa vecka nya tag. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#13 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|