Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-05-30, 21:56   #16

Seebbos avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 6074
Standard

Ja svensk fotboll är så mycket mer än bara fotboll. Jag skulle aldrig i hela mitt liv kunna hålla på ett lag i tex Premier League som så många svenskar gör. Att aldrig få uppleva det eller bara ett fåtal gånger per år skulle jag aldrig ens överväga. Att få uppleva stämningen, känslorna och sammanhållning på ståplats är underbart! I söndags så var nog en utav mina värsta dagar, tills Farnerud satte sista straffen. Och då var resan, kostnaderna och nervositeten värt det

Jag skulle aldrig kunna säga vi på samma sätt som jag gör om Blåvitt, som är mitt lag. Som jag stöttar i vått och torrt. Och så fruktansvärt dålig fotboll tycker jag inte att det är.

/cupmästarna
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
surrelito (+20), Ruden (+5)
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-30, 22:14   #17

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 43
Standard

La Liga, Serie A och PL, Champions League och annat trams betyder ingenting för mig, likt Seebbo ligger mitt intresse och allt engagemang i Allsvenskan men tyvärr förlorade mitt lag cupfinalen och jag är fortfarande förbannad och knäckt för det.
surrelito (+20)
11433 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-30, 23:03   #18

surrelitos avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 98

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Skönt att de finns lite folk i mina egna tankebanor. Att hålla på nåt plastlag utomlands(som dom flesta säkert inte ens sett spela utanför vardagsrummet) är inget annat än underhållning. Att leva med eller för sitt lokala lag är nåt helt annat. Jag tycker lite synd om dom faktiskt då man missar jävligt mkt av fotbollen. Well well kanske lätt för en annan o säga som bor i en stad med massor av lag, annat om man bor ute på vichan.

Sen kritiken mot allsvenskan. Klart som fan att kvaliten är sämre än i plastligorna med storföretag som köper En spelare för mer än va alla startelvor i Sverige är värda. Och jag ber att allsvenskan fortsätter o vara så så man slipper oljemuppar och klubblogo byten i framtiden. Hejja 51%

Och seebbo grattis till guldet jäkla sillstrypare
Melvin (+5), faremisch (+5)
surrelito är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td