Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-05-27, 11:02   #1
i hate bunnies

booreds avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1188

mackapär ver.0.8.1
Stats: 2879 - 3456 - 618
ROI: 100.19%
Vinstprocent: 45.45%

Standard

Fotboll 27 maj

Kod:
                                            	1	X	2	ah+0	ah-0	o2.5	u2.5	ge
                                            	--	--	--	----	----	----	----	--
PK-35(B+) - Ilves(C)                        	55	25	20	74	26	49	51	2.66

Crystal Palace(C--) - Watford(C--)          	30	28	42	42	58	51	49	2.74

Assyriska FF(B-) - Landskrona(C++)          	59	24	17	77	23	50	50	2.68
Brage(C+) - Orebro(A-)                      	28	27	44	39	61	44	56	2.46
Hammarby(A-) - Jonkopings(C)                	63	23	14	82	18	50	50	2.69
Ljungskile(C) - Varbergs(D+)                	53	25	22	71	29	54	46	2.84
Ostersunds(D) - Angelholms(C)               	47	26	27	63	37	52	48	2.77
Varnamo(E++) - Sundsvall(A--)               	23	25	51	31	69	48	52	2.6

Trelleborgs(A) - Kristianstads(B)           	59	23	19	76	24	55	45	2.87
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
|

"…a soccer match is equivalent to two teams throwing a dice. The number 6 means goal and the number of attempts of both teams is fixed already at the beginning of the match, reflecting their respective fitness in that season."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Serj (+10), ttsuper (+5), Migge (+1)

Senast redigerad av boored den 2013-05-27 klockan 15:37.
boored är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-27, 13:11   #2

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 3466
Standard

Någon som vet vrf oddset på Bajen har gått upp så mkt? -0.75 startade på ca 1.75 och fås som bäst för 2.00 nu medan -1.0 startade på ca 2.05 och är som högst uppe på 2.4 i nuläget. Är det nån skada, dålig plan eller vad är det som jag missar?
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-27, 15:28   #3

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 321
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa Visa inlägg
Någon som vet vrf oddset på Bajen har gått upp så mkt? -0.75 startade på ca 1.75 och fås som bäst för 2.00 nu medan -1.0 startade på ca 2.05 och är som högst uppe på 2.4 i nuläget. Är det nån skada, dålig plan eller vad är det som jag missar?
Inga extraordinära händelser att rapportera om. Förmodligen är det bara att bolagen övervärderar hemmavinsten från start. Kennedy är fortfarande borta, Sundin är osäker, Ledgerwood avstängd. Bajen har haft svårt att göra mål och hemmasegern är långt ifrån given. JKPG lär gå in och prioritera defensiven efter några svajiga matcher (kommer en rek från mig alldeles strax
Zelena är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-27, 15:29   #4

Vlads avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1722
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa Visa inlägg
Öppningsoddsen var skeva. Hammarby har gjort 7 mål totalt på 8 matcher så ser inte ut som de kör över några direkt och J-Södras 3 sista är 0-0,0-1,0-0,Bajen hcp lockade nog ingen med de oddsen.

Kennedy B och Sundin är fortfarande skadade så vitt jag vet (Någon Bajare får dra en update om de är på gång) och Ledgerwood är avstängd så de saknar några av sina bästa också

Nästan 2.50 på Hammarby -1 nu i asien ser nästan ut som ett spel men kan vi lita på Bajen?
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-27, 15:41   #5

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 321
Standard

Hammarby-Jönköping Södra u 2,5 1.95 Will Hill

Det räcker med att bara spana in statistiken för att se spelvärdet! Bajen har spelat under 2,5 7/8 matcher. Jönköping har inte gjort ett enda mål på 4 matcher och 3 raka u 2,5.

Hammarby har fortsatta offensiva bekymmer med Kennedy borta, Sundin osäker. Idag är dessutom mittfältaren Ledgerwood avstängd. Målskyttet har varit frånvarande och man har förtvivlat vårt att komma till ordentliga målchanser.

Jönköping har som sagt inte scorat på 4 omgångar. Idag är dessutom ordinarie anfallaren Kangaskolkka avstängd. Efter några bedrövliga försvarsinsatser mot Östersund och Ängelholm har JKPG skärpt till defensiven och bara släppt in 1 mål på 3 omgångar.

Enligt mina beräkningar borde oddset för under 2,5 ligga runt 1,6-1,7 så jag trycker dit en medelhöginsats till 1,95 på att matchen inte bjuder på 3 mål eller mer.
Zelena är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-27, 15:56   #6

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8351

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Kennedy, sundin och dansken gör halva laget
Förr gjorde bajen två men läckte tre
Gnagare är jag, men bajen friidrott har jag tävlat för
Bajen är tajtavnu, hoppas de går upp
Gammal 2013-05-27, 15:56   #7

Sighurts avatar

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 2143

Heja bror!
Stats: 47 - 49 - 2
ROI: 106.87%
Vinstprocent: 48.96%

Standard

Orkar inte skriva en rek men kan skriva mina tankar inför dagens matcher.

Brage - Örebro

Brage saknar Niklas Sandberg, Patrik St Cyr och lagkaptenen Andi Toompuu (målskytt senast). Får tillbaka Jan Tauer från avstägning.
Patrik St Cyr och Andi Toompuu utgör Brages ordinarie innermittfält vanligtvis. Idag saknar man dem båda, ser detta som två jätte avbräck. Vet inte hur Conny Karlsson väljer att formatera laget men skulle förmodligen tippa på att man drar ner Dulee från anfallet. Då förlorar man plötsligt mycket kreativitet i offensiven. Och detta var just den anledningen till varför man drog upp Dulee till anfallet.

Örebro har full trupp, inga skador eller avstängningar. Man har en bred trupp dessutom med tanke på den intensiva spelschemat man haft.

Spelar en 2:a till 1.85 på Pinnacle.

Ljungskile - Varberg

Ljungskile har bra form och spelat bra senaste tiden 4 raka vinster, dock förlorade man senast mot Sundsvall som dock är en av toppkandidaterna i året Superettan.

Varberg, även dom bra form, 3 raka vinster, saknar skyttekungen Gabriel Altemark-Vanneryr (tre mål senast). Dessutom ser man ut att få klara sig utan anfallskollegan Patrik Larsson. När mindre etablerade lag som Varberg saknar bland dom bästa spelaren i laget Gabriel Altemark-Vanneryr (om inte den bästa/viktigaste) så tror jag man kommer få det väldigt svårt. Dessutom som jag skrev innan så är det ett väldigt tufft spelschema för tillfälligt i Superettan och då kommer de mindre klubbarna få det kämpigt.

rak 1:a till 2 på Pinnacle.

Assyriska - Landskrona

Regnat en del i Södertälje och man spelar på konstgräs vilket innebär att det kommer gå snabbt idag. Dessutom är det till fördel för det bollförande laget vilket förmodligen kommer vara Assyriska. Tror Assyriska har gjort sin bakläxa idag och man spelade upp sig i andra halvlek mot Brage.

Landskrona har spelat upp sig efter en sämre start på serien. Tittar vi på inbördes matcher ser vi att det oftast slutat målrikt mellan dessa två lag. På de 12 senaste matcherna har det slutat över 2.5 mål mellan dessa två lag. Givetvis har saker och ting ändrats från förra året, som jag skrev i en tidigare rek så har Assyriska ett väldigt stabilt försvar. Men tror den blöta planen och inbördes faktorn samt att Landskrona spelat upp sig kommer leda till ännu en målrik match på Södertälje arena.

Spelade över 2.5 imorse hos Pinnacle till 2.04. Oddset har sjunkit en hel del och ser inget värde kvar men kan vara värt att spela live efter 10 min, ifall oddset håller sig kvar till matchstart.

Spelade även rak på Sundsvall borta mot bottenlaget Värnamo till 1.9 på Pinnacle men även där har oddset sjunkit. Ser knappt något värde kvar där.

Lycka till om ni ryggar!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+5), Pilkast (+25), Seebbo (+10)
Sighurt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-27, 18:15   #8

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 5947
Standard

Följande singel spelas i polska Ekstraklasa:

Zaglebie Lubin-Polonia Warszawa mål 1:a till 30:e minuten 1.85@Expekt

Ligatian Zaglebie Lubin har säkrat kontraktet då GKS Belchatow (15:e = nedflyttning) ligger sex poäng och 18 mål bakom med två matcher kvar. I fem av lagets sex senaste ligamatcher har det blivit minst tre mål och i fyra av de fem senaste ligamatcherna har det blivit mål före minut 31. Papadopulos (24/11 ligamål) är giftig på topp och är med i startelvan.

Ligafemman Polonia Warszawa har fortfarande chans på tredjeplatsen vilket skulle betyda kval till Europa League. Senast vann laget med 4-0 på bortaplan och startXI ikväll är identisk med den som startade då. Det betyder också att lagets två främsta målgörare Golebiewski (26/5 ligamål) och Wszolek (26/7 ligamål) börjar på bänken. I fem av lagets sex senaste ligamatcher har det blivit mål före minut 31.

Singeln spelas med ganska hög insats. Spelstopp 18.30.

Senast redigerad av soulman den 2013-05-27 klockan 18:23.
soulman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-27, 20:58   #9

Pilkasts avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sighurt Visa inlägg
Orkar inte skriva en rek men kan skriva mina tankar inför dagens matcher.

Brage - Örebro

Brage saknar Niklas Sandberg, Patrik St Cyr och lagkaptenen Andi Toompuu (målskytt senast). Får tillbaka Jan Tauer från avstägning.
Patrik St Cyr och Andi Toompuu utgör Brages ordinarie innermittfält vanligtvis. Idag saknar man dem båda, ser detta som två jätte avbräck. Vet inte hur Conny Karlsson väljer att formatera laget men skulle förmodligen tippa på att man drar ner Dulee från anfallet. Då förlorar man plötsligt mycket kreativitet i offensiven. Och detta var just den anledningen till varför man drog upp Dulee till anfallet.

Örebro har full trupp, inga skador eller avstängningar. Man har en bred trupp dessutom med tanke på den intensiva spelschemat man haft.

Spelar en 2:a till 1.85 på Pinnacle.

Ljungskile - Varberg

Ljungskile har bra form och spelat bra senaste tiden 4 raka vinster, dock förlorade man senast mot Sundsvall som dock är en av toppkandidaterna i året Superettan.

Varberg, även dom bra form, 3 raka vinster, saknar skyttekungen Gabriel Altemark-Vanneryr (tre mål senast). Dessutom ser man ut att få klara sig utan anfallskollegan Patrik Larsson. När mindre etablerade lag som Varberg saknar bland dom bästa spelaren i laget Gabriel Altemark-Vanneryr (om inte den bästa/viktigaste) så tror jag man kommer få det väldigt svårt. Dessutom som jag skrev innan så är det ett väldigt tufft spelschema för tillfälligt i Superettan och då kommer de mindre klubbarna få det kämpigt.

rak 1:a till 2 på Pinnacle.

Assyriska - Landskrona

Regnat en del i Södertälje och man spelar på konstgräs vilket innebär att det kommer gå snabbt idag. Dessutom är det till fördel för det bollförande laget vilket förmodligen kommer vara Assyriska. Tror Assyriska har gjort sin bakläxa idag och man spelade upp sig i andra halvlek mot Brage.

Landskrona har spelat upp sig efter en sämre start på serien. Tittar vi på inbördes matcher ser vi att det oftast slutat målrikt mellan dessa två lag. På de 12 senaste matcherna har det slutat över 2.5 mål mellan dessa två lag. Givetvis har saker och ting ändrats från förra året, som jag skrev i en tidigare rek så har Assyriska ett väldigt stabilt försvar. Men tror den blöta planen och inbördes faktorn samt att Landskrona spelat upp sig kommer leda till ännu en målrik match på Södertälje arena.

Spelade över 2.5 imorse hos Pinnacle till 2.04. Oddset har sjunkit en hel del och ser inget värde kvar men kan vara värt att spela live efter 10 min, ifall oddset håller sig kvar till matchstart.

Spelade även rak på Sundsvall borta mot bottenlaget Värnamo till 1.9 på Pinnacle men även där har oddset sjunkit. Ser knappt något värde kvar där.

Lycka till om ni ryggar!

Måste tacka för infon i matchen Ljungskile-Varberg...! Var inne på Hammarby i en dubbel mot Örebro, men ångrade mig efter din info och nu sjöade jag... Tackar, så hemskt mycket!!!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-28, 00:41   #10

Sighurts avatar

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 2143

Heja bror!
Stats: 47 - 49 - 2
ROI: 106.87%
Vinstprocent: 48.96%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Måste tacka för infon i matchen Ljungskile-Varberg...! Var inne på Hammarby i en dubbel mot Örebro, men ångrade mig efter din info och nu sjöade jag... Tackar, så hemskt mycket!!!

Varsågod, det var så lite så. Måste ha varit lite nervöst sista 30 min där när Ljungskile drog på sig ett rött kort.

Roligt att man fick in 4/4 matcher just den gången när man väljer att inte reka matcherna utan bara skriva lite kort om dem. Men jag hoppas så många som möjligt hann titta in!
Sighurt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-28, 00:48   #11

Pilkasts avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sighurt Visa inlägg
Varsågod, det var så lite så. Måste ha varit lite nervöst sista 30 min där när Ljungskile drog på sig ett rött kort.

Roligt att man fick in 4/4 matcher just den gången när man väljer att inte reka matcherna utan bara skriva lite kort om dem. Men jag hoppas så många som möjligt hann titta in!

Grattis! Och, ja - trodde faktiskt det var kört där med så länge kvar - men, med din info så kändes det ändå ganska bra, med tanke att den bästa målskytten var borta och fler därtill...

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td