![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 |
![]() 10/3 Hur ser din fotbollskupong ut?
Hittar ni något av spelvärde så posta gärna här!
Själv hittar jag bara skit på dagens program, känns lite som att välja mellan pest och kolera. Men varje dag går det ju att hitta något guldkorn, idag verkar jag dock inte ha någon lycka i sökandet. Posta vad ni spelar, kanske blir man inspirerad. BOL! ![]()
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]()
I United - Milan finns det gott om bra spel.
sitter och klurar mellan över 2,5 eller över 3,5 mål. dnb Milan är taget. Borellio, Ronaldinho och Pato (spelar han?) ger alla vardera lite över 3 gånger degen på att göra mål i matchen. milan ställer som bekant upp med en 4-2-4 uppställning, så det lär verkligen bli åka av ![]()
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
![]()
Alltså jag vet att när man leder med en boll och lirar bortaplan så fegspelar man, men är inte 10ggr degen rätt bra överodds på Lyon ikväll?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
![]()
Reading - Derby 1
Manchester United - Milan x2 till oddsen 1.97 på Betsson Dagens dubbel blir Real Madrid och Reading 2,38 odds . |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 | |
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
![]()
Vi resonerade lite i chatten om Pato i morse, KP hitta bra info på Goal.com där dom skriver att Pato absolut kommer att starta. Beakta att han varit borta från full träning i tio dagar och att Leonardo på senaste tid sagt att han inte kommer starta, det kan ju dock vara ett sätt att missleda United. Det här är ju en match Pato absolut inte vill missa och en match där Milan verkligen behöver honom.
På svenskafans skriver man dock att han blir på bänken. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 |
![]()
vet inte riktigt vad man ska tro om pato om han får starta eller ej. Men med beckham och speciellt ronaldinho ute på kanterna som kan dra en kille eller två och sen smeka bollen in i mitten så behövs verkligen pato där om det ska göras minst 2 bollar ikväll. Älskar att Milan inte visar united någon respekt alls och kör med 4 anfallare
![]() ![]() |
![]() |
#10 |
![]()
Jag tror inte heller att 4-2-4 systemet är spikat. Det har snackats om 4-2-2-2, liksom 4-3-3. Spelar Pato tror jag dom kör 4-3-3, vilket är lite träligt, skulle väldigt gärna se 4-2-4 =)
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 |
![]()
Har nån laguppställningarna inför Real - Lyon ikv? hala lyon
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#12 |
![]()
Lloris
Reveillere – Cris – Boumsong – Cissokho Makoun – Toulalan – Pjanic Govou – Lisandro – Delgado http://lyon.theoffside.com/team-news...html#more-2261 Sergio Ramos - Raul Albiol - Ezequiel Garay - Alvaro Arbeloa Lassana Diarra - Esteban Granero - Guti - Kaka - Gonzalo Higuain - Cristiano Ronaldo http://www.goal.com/en/news/12/spain...nero-and-guti- http://www.goal.com/en/news/1717/edi...re-the-ides-of |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#13 |
![]()
Kluven till hur jag ska spela idag.
Kör antagligen en etta på Reading - Derby, men sen vet jag inte. Kanske DnB på Milan. 2:a på Stoke... jag vet inte. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#14 |
![]()
kör Burnley - Stoke en tvåa
vad tror ni om den? |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |