Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-04-29, 13:56   #31

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6072

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

SÄKRA för bövelen! inget att fundera på, Betis har ju dessutom gått knackigt på slutet (dock haft svårt motstånd) och Depor går som tåget i kampen om ett nytt kontrakt!

Står i 4.20 nu på bet365, dessutom får du ju en 70%-ig bonus av vinster så du är ju uppe i 17k om matchen sitter, 14 k ren vinst är väl OK?

"
Gabriel W: Hej, välkommen till bet365 Live Chat. Hur kan jag hjälpa dig?

Jag: Tjenare! Vad blir det för flervals bonus om man spelat 11 fotbollsmatcher i en kupong och den sitter?

Gabriel W: I så fall ligger bonusen på 70 % av vinsten. Notera dock att det måste vara på dessa ligor: Premier League, Serie A, La Liga, Bundesliga 1 eller Champions League.

Jag: Yes Tackar!"

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU

Senast redigerad av tompa87 den 2013-04-29 klockan 13:57.
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-29, 14:00   #32

Sharp$: 6072

Standard

Om jag tänker rätt så skulle jag nog lagt 3000 å säkrat upp med, 3000x4,2=12600

12600-3000-500=9100 kr vinst

Men kolla för fasen upp det innan så att jag inte ljuger för dig nu, men enligt Gabriel på bet365 som du ser ovan så verkar det ju stämma?

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+1)
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-29, 14:10   #33

Semicolons avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 1997

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tompa87 Visa inlägg
Om jag tänker rätt så skulle jag nog lagt 3000 å säkrat upp med, 3000x4,2=12600

12600-3000-500=9100 kr vinst

Men kolla för fasen upp det innan så att jag inte ljuger för dig nu, men enligt Gabriel på bet365 som du ser ovan så verkar det ju stämma?
Är det inte endast 1x2 matcher, dvs dubbelchanser och asians räknas inte med som bonus? så här står det i deras vilkor:

"Detta gäller endast för ”raka” flervalsspel på resultat efter fulltid (1X2) för Champions League, Premier League, Serie A, Primera Liga, Bundesliga 1 och australiensiska A-League. Maximal bonus uppgår till £100.000 eller motsvarande belopp i annan valuta. Europafotbollsbonusen gäller inte för Dubbelchans."
Pilkast (+5)
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-29, 15:19   #34

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 5972

Standard

Skulle inte Pilkast sluta skriva på sharps.se?
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-29, 15:57   #35

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 3466
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Är det inte Laxdasen som du tänker på?
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-29, 16:46   #36

Pilkasts avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Semicolon Visa inlägg
Är det inte endast 1x2 matcher, dvs dubbelchanser och asians räknas inte med som bonus? så här står det i deras vilkor:

"Detta gäller endast för ”raka” flervalsspel på resultat efter fulltid (1X2) för Champions League, Premier League, Serie A, Primera Liga, Bundesliga 1 och australiensiska A-League. Maximal bonus uppgår till £100.000 eller motsvarande belopp i annan valuta. Europafotbollsbonusen gäller inte för Dubbelchans."

Precis! Dum som jag var lade jag först mitt spel för att även kunna få bonusen - först efteråt blev jag tveksam till deras formuleringar i regeldelen och kollade med Live-chatten och de bekräftade, tyvärr, att det enbart är spel på 1, X och 2 som gäller - inte asian hc...

Jag säkrade nyss upp med en 2:a på Deportivo, 2000 till 4.20. Det blir inte exakt samma utbetalning på de två utfallen men en rund och fin siffra...

Gött mos, i vilket fall... Första gången jag försökt med en sådan "Lången". Lär bli fler... Enda matchen, om jag inte missminner mig, som var på väg att skita sig var Tottenham som kvitterade i 90:e...

Tack, för svaren och förslagen...

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-29, 16:48   #37

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg

Vill du bli av med mig...?

Gammal 2013-04-29, 17:29   #38

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 5972

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Vill du bli av med mig...?

Sorry, en freudiansk felskrivning

Lycka till med liret!
Pilkast (+1)
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-29, 18:22   #39

Wagners avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2248
Standard

Här har en kille tidigare lämnat 5.00 på Deportivo La Coruna och nu tycker alla som yttrat sig i frågan att det är en utomordentligt god investering att spela dom samma till 4.20!

Ungefär som att växla en 50-lapp till två tjugor och sen bli ryggdunkad för tilltaget.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-29, 18:50   #40

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 3934
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Här har en kille tidigare lämnat 5.00 på Deportivo La Coruna och nu tycker alla som yttrat sig i frågan att det är en utomordentligt god investering att spela dom samma till 4.20!

Ungefär som att växla en 50-lapp till två tjugor och sen bli ryggdunkad för tilltaget.
Du har rätt i sak men jag tycker du utelämnar en sak - investeringens storlek. Om pengarna inte spelar någon roll så ska man såklart inte göra en sådan trade, men om pengarna är substansiella för investeraren så måste man ju ta det i beräkningen, som jag skrev i mitt inlägg - "är det mycket pengar för dig".

Teori är en sak, men när det verkligen gäller så har ju psykologi också en inverkan.

För att förklara min ståndpunkt: Om du erbjuder mig att singla slant 1000 gånger och jag får 1,10 kr av dig varje gång jag vinner och betalar dig en krona varje gång jag förlorar så är det självklart att jag gör det. Om du däremot erbjuder en enda slantsingling och säger att om jag vinner får jag 11 miljoner men om jag förlorar ska jag betala 10 miljoner så är jag klart mer tveksam - varför då? För att det är mycket pengar för mig.

Ett litet sidospår, men jag tycker att diskussionen är lite intressant, i slutändan är det ju bara investeraren som kan avgöra om han ska sälja av en viss risk, även om det har en kostnad, och för att kunna avgöra det måste man ta hänsyn till investeringens storlek för investeraren.

Just my two cents :-)
Tomte är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-29, 23:14   #41

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Mitt spel ser ju bra ut, hehe - särskilt då jag vände en annan vinst på att Deportivo skulle vinna en halvlek till 2.10 och nu kvitterade Betis nyss - får mer om Betis vinner så självklart håller jag på denna! Surt att jag garderade, hehe - nejdå, skämt åsido kändes detta riktigt skönt vid 0-1. Nu gör det ju ingen större skillnad hur det går och inte ofta man sitter i denna sits...

Gammal 2013-04-29, 23:56   #42

hardballss avatar

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 1340
Standard

Vad har du lurat pilkast? först till 9? ingen?
Gammal 2013-04-30, 12:06   #43

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hardballs Visa inlägg
Vad har du lurat pilkast? först till 9? ingen?

Om du kollar någon sida bak så spelade jag en 11-ling för att jag trodde att jag då även skulle kunna få bonusen på 70%, tror jag det var... Men det gällde inte asian hc, som jag spelat i ett par matcher.

Innan den sista matchen undrade jag om jag borde säkra upp matchen mellan Betis-Deportivo och det gjorde jag till slut. 2000 till 4.20, vilket visade sig vara bortkastade pengar, hehe! Nejdå, kändes skönt när Deportivo tog ledningen tidigt och jag även spelade 750 spänn på att Deportivo skulle vinna en halvlek till 2.10. Och det gjorde de ju - matchen slutade sedan 1-1 och jag hade Betis+0.5 så 11-lingen satt därmed!

Slutet gott, allting gott!

Gjorde en 11-ling till med bara 1, X och 2 - ser omöjligt ut att få in, men, men - kul ändå att spela lite oortodoxt och inte bara tänka på money managment och spelteori, ibland...

Gammal 2013-04-30, 13:05   #44
Banned

Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Om du kollar någon sida bak så spelade jag en 11-ling för att jag trodde att jag då även skulle kunna få bonusen på 70%, tror jag det var... Men det gällde inte asian hc, som jag spelat i ett par matcher.

Innan den sista matchen undrade jag om jag borde säkra upp matchen mellan Betis-Deportivo och det gjorde jag till slut. 2000 till 4.20, vilket visade sig vara bortkastade pengar, hehe! Nejdå, kändes skönt när Deportivo tog ledningen tidigt och jag även spelade 750 spänn på att Deportivo skulle vinna en halvlek till 2.10. Och det gjorde de ju - matchen slutade sedan 1-1 och jag hade Betis+0.5 så 11-lingen satt därmed!

Gjorde en 11-ling till med bara 1, X och 2 - ser omöjligt ut att få in, men, men - kul ändå att spela lite oortodoxt och inte bara tänka på money managment och spelteori, ibland...

Grattis ! 10 matcher är mitt rekord så det slog du din jäkel
Pilkast (+11)
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-30, 20:10   #45

hardballss avatar

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 1340
Standard

Citat:

Jo jo, jag vet, såg ut som du utöver asian körde nåt spel där du inte trodde något av lagen skulle lyckas med något? eller var det bara asian över hela kupongen?

td