|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2013-04-12, 20:39 | #1 |
Sverige runt 13-14 april
Kom igen nu, med medlemmar utspridda över hela Sverige: Vad finns det för matnyttig information kring alla bonnserier som rullar i gång i helgen?
Jag har redan lagt krysset mellan Franke och Tyresö i påsen till 4.50 hos Bet365. Division 3 Södra Svealand är serien i vilken båda lagen i fjol slutade i mellanskiktet. Bolagen håller Franke som favorit kring 1.80, trots att laget inte presterat på försäsongen. Jag vet t ex att tränaren varit uppgiven på grund av sjukdomar, skador och den unga truppen – som i vissa stunder inte ens klarat av att slå en enkel passning. Tyresö vet jag visserligen ingenting om. Men i en premiär ska man klara kryss på bortaplan mot ett Franke som består av massa nya ansikten och utan någon form av självförtroende. Senast redigerad av Staketkusken den 2013-04-12 klockan 20:41. |
|
2013-04-12, 21:45 | #2 |
Fyller på med:
Götene-Rynninge X, 4.00 @ 365. Så sent som i går slet en Göteneanfallare av hälsenan, vilket betyder att laget bara har en forward att tillgå i morgon. Rynninge har tränat mycket fys under en svajig försäsong med inställa träningar, isiga och snöiga planer etc. Nye tränaren tror på en tuff match eftersom konstgräset i Götene tydligen ska vara ordentligt slitet. |
|
2013-04-13, 13:07 | #3 |
Några drag inför eftermiddagen.
Säkra: Arsenal - Norwich = 1a. Arsenal ska inte förlora detta hemma. Southampton - West ham = 1a. Southampton brukar visa sig starka hemma. Spelvärd! Blackburn - Derby - det surras en del om positiva vibbar i derby många av mina vänner säger att de är "Klara" efter inside info. Spelvärd! Dragen: Everton - Queens Park = 2 till 10% är ett bra spelvärde. Cardiff - Nottigham = x2 God tur! |
|
2013-04-13, 13:39 | #4 | |
Citat:
|
||
|