Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-04-12, 20:39   #1

Staketkuskens avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 2970
Standard

Sverige runt 13-14 april

Kom igen nu, med medlemmar utspridda över hela Sverige: Vad finns det för matnyttig information kring alla bonnserier som rullar i gång i helgen?

Jag har redan lagt krysset mellan Franke och Tyresö i påsen till 4.50 hos Bet365. Division 3 Södra Svealand är serien i vilken båda lagen i fjol slutade i mellanskiktet.

Bolagen håller Franke som favorit kring 1.80, trots att laget inte presterat på försäsongen. Jag vet t ex att tränaren varit uppgiven på grund av sjukdomar, skador och den unga truppen – som i vissa stunder inte ens klarat av att slå en enkel passning.

Tyresö vet jag visserligen ingenting om. Men i en premiär ska man klara kryss på bortaplan mot ett Franke som består av massa nya ansikten och utan någon form av självförtroende.

Senast redigerad av Staketkusken den 2013-04-12 klockan 20:41.
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-12, 21:45   #2

Staketkuskens avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 2970
Standard

Fyller på med:

Götene-Rynninge X, 4.00 @ 365.

Så sent som i går slet en Göteneanfallare av hälsenan, vilket betyder att laget bara har en forward att tillgå i morgon. Rynninge har tränat mycket fys under en svajig försäsong med inställa träningar, isiga och snöiga planer etc. Nye tränaren tror på en tuff match eftersom konstgräset i Götene tydligen ska vara ordentligt slitet.
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-13, 13:07   #3

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Standard

Några drag inför eftermiddagen.

Säkra:

Arsenal - Norwich = 1a. Arsenal ska inte förlora detta hemma.

Southampton - West ham = 1a. Southampton brukar visa sig starka hemma. Spelvärd!

Blackburn - Derby - det surras en del om positiva vibbar i derby många av mina vänner säger att de är "Klara" efter inside info. Spelvärd!

Dragen:

Everton - Queens Park = 2 till 10% är ett bra spelvärde.

Cardiff - Nottigham = x2

God tur!
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-13, 13:39   #4

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 3466
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Några drag inför eftermiddagen.

Säkra:

Arsenal - Norwich = 1a. Arsenal ska inte förlora detta hemma.

Southampton - West ham = 1a. Southampton brukar visa sig starka hemma. Spelvärd!

Blackburn - Derby - det surras en del om positiva vibbar i derby många av mina vänner säger att de är "Klara" efter inside info. Spelvärd!

Dragen:

Everton - Queens Park = 2 till 10% är ett bra spelvärde.

Cardiff - Nottigham = x2

God tur!
Vad är det för "inside info" som du sitter på angeånde Derby? Luktar bullshit lång väg.
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td