Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-04-01, 16:56   #1

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 5947
Standard

Fotboll 1 april

Stendött med fotbollstips vilket är oerhört tråkigt så jag öppnar väl fotbollstråden denna 1 april.

Följande singel spelas i danska Superligaen:

Silkeborg-FC Köpenhamn mål 1:a till 30:e minuen 1.70@Expekt

Silkeborg förlorade senast mot bottenkollegan SönderjyskE med hela 5-0 och dessutom på hemmaplan. Samtliga fyra ligamatcher för Silkeborg 2013 har haft mål inom den första halvtimmen. För suveräna FC Köpenhamn har tre av fyra ligamatcher 2013 haft mål under de trettio första minuterna. Jag bryr mig inte om vem av Cornelius, Jörgensen eller Santin som gör lagets första mål så länge det sker före minut 31.

Singeln spelas med hög insats. Spelstopp 17.00.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ttsuper (+2), hardballs (+1)

Senast redigerad av soulman den 2013-04-01 klockan 17:01.
soulman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-01, 17:15   #2

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 18
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av soulman Visa inlägg
Stendött med fotbollstips vilket är oerhört tråkigt så jag öppnar väl fotbollstråden denna 1 april.

Följande singel spelas i danska Superligaen:

Silkeborg-FC Köpenhamn mål 1:a till 30:e minuen 1.70@Expekt

Silkeborg förlorade senast mot bottenkollegan SönderjyskE med hela 5-0 och dessutom på hemmaplan. Samtliga fyra ligamatcher för Silkeborg 2013 har haft mål inom den första halvtimmen. För suveräna FC Köpenhamn har tre av fyra ligamatcher 2013 haft mål under de trettio första minuterna. Jag bryr mig inte om vem av Cornelius, Jörgensen eller Santin som gör lagets första mål så länge det sker före minut 31.

Singeln spelas med hög insats. Spelstopp 17.00.

Borde stått 0-2 redan efter en kvart..
aid1989 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-01, 17:19   #3

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 5
Standard

Ett tilläg
TheUzi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-01, 17:54   #4

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 5947
Standard

Som sagt otroligt frustrerande att inte FCK fick in bollen då det skapades men tyvärr bommades men...

...upp i sadeln igen. Följande singel spelas i norska Tippeligaen:

Sarpsborg 08-Viking FK mål 1:a till 30:e minuten 1.80@Expekt

Sarpsborg 08 inledde ligaspelet med att spelas 2-2 borta mot Lilleström och båda målen gjordes av Mohamed Elyounoussi i 7:e och 60:e matchminuten. Viking FK började säsongen med att vinna hemma mot Molde FK med mål av bl.a. 18-årige anfallaren Veton Berisha. I båda matcherna föll tidiga mål. Det här känns som en match med en del mål då båda lagen får betecknas som anfallsglada.

Singeln spelas med ganska hög insats. Spelstopp 18.00.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ttsuper (+2)

Senast redigerad av soulman den 2013-04-01 klockan 17:58.
soulman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td