Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-03-28, 14:16   #1

Melvins avatar

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 1945

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Söker värdefulla twitterkonton (Svensk fotboll)

Som rubriken lyder är jag på jakt efter personer som twittrar om de olika lagen i Svensk fotboll. Allt från journalisten på den lokala sportdelen, supportrar med insyn eller matnyttig information och tankar kring laget etc. Lagens egna officiella har jag redan hittat dom flesta, följer också dom flesta journalisterna från bla AB, Expressen, SVT, Canal +, Tv4 sport och fotbollsmagasinet Offside som rapporterar om Svensk fotboll. AIK och Djurgården har jag ganska så bra koll på. Spelare känner jag inte ger speciellt mycket att följa för det här syftet då sällan ny information för allmänheten dyker upp där.

Utöver dom mest kända journalister,lagen och personer kring AIK och Dif följer jag tex: Gefle Dagblad, Helsingborg Dagblad, Göteborgs Posten, "Blåvitt", Kalmar FF bloggar, Himmelriket, Smålandsposten, Daniel Enestubbe, Anja Gatu, "Bajen Hammarby" och Kenneth Fahlberg från Sundsvalls tidning.

Så skjut ut namn som jag inte hittat som man kan ha nytta av att följa.

(Osäker på att det är rätt kategori att lägga tråden i men om så inte är fallet så är det bara att flytta tråden.)
Melvin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-28, 14:45   #2

hetsarns avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1736

hetsarn NFL
Stats: 238 - 208 - 14
ROI: 110.76%
Vinstprocent: 53.36%

Standard

Kolla upp sportjournalister från lokaltidningarna i alla städer med allsvenska fotbollslag. Tror ganska många av dem använder twitter.
Gammal 2013-03-28, 21:51   #3

hardballss avatar

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 1340
Standard

Är det en lista du skapat med alla twitterkonton som du följer eller det vanliga sättet att följa?
Gammal 2013-03-29, 00:27   #4

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 102
Standard

Kanske lite off topic, men hade det inte varit intressant om man hade hjälpt till att sätta ihop olika listor på Twitter från de olika ligorna med nyheter om skador, laguppställningar o.s.v. Praktiskt att ha allt på samma ställe, bara en idé!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eklund81 (+10)
fjenebeck är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-29, 17:26   #5

Melvins avatar

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 1945

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hardballs Visa inlägg
Är det en lista du skapat med alla twitterkonton som du följer eller det vanliga sättet att följa?
Har skapat ett konto i syftet att få så vettig info som möjligt inom Svensk fotboll. Förstår inte riktigt vad du menar men är också lite påskberusad. Tack till er andra för respons. Och Du som skrev senast, bra tanke. Finns mycket nyttig info som förmedlas via twitter. Glad påsk
Melvin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-02, 09:58   #6

Reg.datum: aug 2012
Sharp$: 111
Standard

@balkander (Göteborgsposten) skriver om göteborgslagen (ibland även ellos).
nasjossonjon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td