Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-03-15, 16:57   #1

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 5947
Standard

Fotboll 15 mars

Följande singlar spelas i kroatiska 1. HNL:

NK Zagreb-Lokomotiva Zagreb mål 1:a till 30:e minuten 1.90@Expekt
NK Zagreb-Lokomotiva Zagreb fler än 2.5 mål 2.10@Expekt
Inter Zapresic-RNK Split mål 1:a till 30:e minuten 1.90@Expekt
Inter Zapresic-RNK Split fler än 2.5 mål 2.10@Expekt

NK Zagrebs (11:a) fyra ligamatcher 2013 har haft fler än 2.5 mål och i alla fyra har det även blivit mål inom de trettio första minuterna. Ligatrean Lokomotiva Zagreb har gått över 3.5 mål i tre av fyra ligamatcher 2013.

Inter Zapresics (12:a) tre senaste ligamatcher har gått över 2.5 mål och i alla tre har det blivit mål före minut 31. Tre av RNK Splits (4:a) fyra ligamatcher 2013 har gått över 3.5 mål.

Samtliga singlar spelas med medelinsatser. Spelstopp 17.00.

Senast redigerad av soulman den 2013-03-15 klockan 17:02.
soulman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-15, 17:08   #2

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 1169

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

3 minuter på sig att upptäcka detta och lägga spelen
highwon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-15, 17:15   #3

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 3466
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av highwon Visa inlägg
3 minuter på sig att upptäcka detta och lägga spelen
Samma visa i princip varje gång. Soul har flertalet gånger sakt att han lägger sina spel sent då han inte vill ha otrevliga överraskningar i startelvorna eller dylikt. Och han säger var du kan livespela spelet så vad är problemet? Ingen som tvingar dig att rygga Soul eller läsa hans inlägg. Fortsätt Soul med dina spel vi är många som gillar det du delar med dig av.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
fxstc98 (+10)
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-15, 17:30   #4
FAman

samans avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 3186
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa Visa inlägg
Samma visa i princip varje gång. Soul har flertalet gånger sakt att han lägger sina spel sent då han inte vill ha otrevliga överraskningar i startelvorna eller dylikt. Och han säger var du kan livespela spelet så vad är problemet? Ingen som tvingar dig att rygga Soul eller läsa hans inlägg. Fortsätt Soul med dina spel vi är många som gillar det du delar med dig av.
Fast till hans försvar så går det såvida jag vet inte att rygga exakt det spelet (mål minut 1-30) på någon livebett, så han har ju lite rätt i man bara har några minuter på sig. Uppskattar soulmans bidrag till forumet som alla andra, men startelvor anledningen till sena posts köper jag inte.

Det gäller bara att vara snabb så hinner man.
saman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-15, 17:39   #5

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av saman Visa inlägg
Fast till hans försvar så går det såvida jag vet inte att rygga exakt det spelet (mål minut 1-30) på någon livebett, så han har ju lite rätt i man bara har några minuter på sig. Uppskattar soulmans bidrag till forumet som alla andra, men startelvor anledningen till sena posts köper jag inte.

Det gäller bara att vara snabb så hinner man.
Det är mkt möjligt, till mitt försvar så brukar jag inte rygga de spelen. Håller inte med dig om startelvorna, håller med soulman där. Och nu ska vi tänka på att många av Soulmans spel inte är i PL, BL, Seria A eller annan större liga utan det är ofta på mindre ligor där det dessutom är svårare att hitta elvorna. Och Soulman har under min tid på sharps alltid postat alla matcher som spelas vid klockan 4 vid samma tidpunkt, kan vara lite av anledningen med till att det blir så sent då han väljer att "klumpa" ihop alla spelen i en post istället för i flera posts och då postar han sent när alla spel är lagda. Finns fördelar och nackdelar varav en fördel är att de som prenumerar på Soulmans inlägg via RSS inte får 10 SMS/mail om dagen utan kanske bara får 3 inlägg.
Gammal 2013-03-15, 18:25   #6

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa Visa inlägg
Nej, det fanns inget livspel på mål 1-30 min.
Dock kan han fortsätta posta 5 min innan om någon berättar hur man hur man följer en användare på rss.
marling (+1)
Gammal 2013-03-15, 19:05   #7

Standard

High tror KP skrev om det i en liknande tråd förra veckan. Hade gärna hjälpt dig men är sämst på datorer
Gammal 2013-03-15, 19:32   #8

plingplongs avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 908
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av highwon Visa inlägg
Nej, det fanns inget livspel på mål 1-30 min.
Dock kan han fortsätta posta 5 min innan om någon berättar hur man hur man följer en användare på rss.
Det är bara att klicka på "ämnesverktyg" längst upp i det röda fältet i den här tråden och klicka på "prenumerera på det här ämnet"
plingplong är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-15, 19:51   #9

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 5947
Standard

Följande singlar spelas i franska Ligue 2:

Tours-Laval mål 1:a till 30:e minuten 1.95@Expekt
Guingamp-Caen mål 1:a till 30:e minuten 2.05@Expekt

Tours (11:a) har elva (!) raka ligamatcher med mål före minut 31. Man har två riktigt bra och meriterade mittfältare med Ligue 1-erfarenhet i Bergougnoux (22/8 ligamål) och Berenguer (21/2 ligamål). Andra bra offensiva pjäser är mittfältaren Oniangue (19/7 ligamål) samt anfallaren Blayac (20/6 ligamål). Alla dessa är med i startXI. Lavals (16:e) tre senaste ligamatcher har haft mål före minut 31 och fem av de sex senaste ligamatcherna har haft mål inom den första halvtimmen. Viktige mittfältaren Gamboa (22/6 ligamål) och rutinerade försvararen Talmont (21/1 ligamål) är avstängda för Laval vilket är ett minus.

Ligafyran Guingamp har fem raka ligamatcher med mål före minut 31. Sju av lagets åtta senaste ligamatcher har haft mål inom den första halvtimmen. Guingamp har inga nya avbräck och offensivt ser det riktigt bra ut med Yatabaré (25/16 ligamål) på topp och med Giresse (26/8 ligamål) på mitten. Andra viktiga offensiva spelare är Douniama, Atik och Diallo. Ligatrean har inte heller de några nya avbräck och lagets nyckelspelare Duhamel (25/9 ligamål) är med i startelvan. Lagets tre senaste ligamatcher har haft mål inom den första halvtimmen och fyra av lagets fem senaste ligamatcher har haft mål före minut 31.

Singlarna spelas med ganska höga insatser. Spelstopp 20.00.
ttsuper (+5)

Senast redigerad av soulman den 2013-03-15 klockan 20:02.
soulman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-15, 20:36   #10

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av plingplong Visa inlägg
Det är bara att klicka på "ämnesverktyg" längst upp i det röda fältet i den här tråden och klicka på "prenumerera på det här ämnet"
Det visste jag om, dock missar man de flesta spelen under veckodagarna.
Konstigt att det inte funkade nu så att man missade liret
Svara

td