Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-02-12, 16:20   #1

mattiaspolancos avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 551

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Champions League 12-13 feb.

Idag och imorgon så spelas fyra matcher i CL:

Celtic - Juventus
Valencia - PSG
Real Madrid - Manchester United
Shakhtar Donetsk - Borussia Dortmund

Vad har ni för tankar om matcherna?

Oddset på United (5.50) känns lite som ett överodds.

Senast redigerad av mattiaspolanco den 2013-02-12 klockan 16:34.
mattiaspolanco är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-12, 16:27   #2
Moderator

RobinDs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Nej det tycker jag inte. Jag ser inte att Utd åker till Madrid och vinner mer än 20% av matcherna i motsvarande situation.

Ett spel som jag funderar på är över i Shakhtar-Dortmund som betalar runt 1.90 på sina håll. Det tycker jag är högt. Den enda haken är att öppningsmatcher i CL-slutspelet har en tendens att var tillknäppta.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-12, 16:29   #3

henke111s avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 3659
Standard

Hur har Shahktar ersatt Willian? De matcherna jag såg i gruppenvar han väldigt tongivande i deras offensiva spel.
Gammal 2013-02-12, 16:33   #4
Moderator

RobinDs avatar

Fotboll 2013

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av henke111 Visa inlägg
Hur har Shahktar ersatt Willian? De matcherna jag såg i gruppenvar han väldigt tongivande i deras offensiva spel.
Där har du en poäng som jag glömt, Willian har gått till Anzhi.. Det gör ju faktiskt saken lite annorlunda.
Gammal 2013-02-12, 16:35   #5

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 3466
Standard

De har väl värvar in Taison, Metalist Kharkivs störste stjärna som ersättare till Willian?
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-12, 16:35   #6

mattiaspolancos avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Nej det tycker jag inte. Jag ser inte att Utd åker till Madrid och vinner mer än 20% av matcherna i motsvarande situation.

Ett spel som jag funderar på är över i Shakhtar-Dortmund som betalar runt 1.90 på sina håll. Det tycker jag är högt. Den enda haken är att öppningsmatcher i CL-slutspelet har en tendens att var tillknäppta.
Mycket riktigt att det brukar vara tillknäppt men kalibern United har framåt just nu (deras form) så känns det som att de borde vara kapabla till att göra ett eller två mål.
Gammal 2013-02-12, 16:43   #7

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 5972

Standard

Tror jag provar PSG +0,5. Man är minst lika bra som Valencia och är nog rätt nöjda med oavgjort.
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-12, 16:55   #8

Pacmans avatar

Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Kör själv +1 på United, Sir Alex vet nog om att hans lag behöver göra minst ett mål borta för att ha en chans att ta sig vidare. Jag tror inte De Gea kommer att hållan nollan hemma oberoende hur bra försvar United ställer upp med, han är helt enkelt för osäker. Hade VDS varit kvar så hade det nog matchbilden sett annorlunda ut.
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie.
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-12, 17:09   #9

Persas avatar

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 3964

Persas fotboll - 2013/2014
Stats: 6 - 2 - 0
ROI: 158.91%
Vinstprocent: 75.00%

Standard

Real Madrid må ha dalat en del den här säsongen i ligan men på hemmaplan är de obesegrade. Känns faktiskt som om United inte har en chans att vinna borta mot Real, utan får som bäst oavgjort.
Persa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-12, 17:11   #10
Moderator

RobinDs avatar

Fotboll 2013

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pacman Visa inlägg
Kör själv +1 på United, Sir Alex vet nog om att hans lag behöver göra minst ett mål borta för att ha en chans att ta sig vidare. Jag tror inte De Gea kommer att hållan nollan hemma oberoende hur bra försvar United ställer upp med, han är helt enkelt för osäker. Hade VDS varit kvar så hade det nog matchbilden sett annorlunda ut.
Intressant!

Jag kan tycka att det finns värde i krysset här, 4.50 betalar bet365. Jag skulle kunna se att en värdering på 24-25% på krysset.
Gammal 2013-02-12, 17:23   #11

mattiaspolancos avatar

Standard

Jag älskar det här forumet - alltid sån hög kvalité på diskussion.

Förlåt för off-topic men en liten eloge bara.
Gammal 2013-02-12, 17:24   #12

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 1175

Blandat
Stats: 183 - 198 - 27
ROI: 102.95%
Vinstprocent: 48.03%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pacman Visa inlägg
Går i samma tankar men spelar Van Persie som målskytt till 3.25. Uniteds styrka finns i det offensiva även om försvaret börjat ordna upp sig de sista matcherna.

Hur matchbilden än utvecklar tror jag United kommer få lägen. Och då är det RVP som kommer spela högst upp i plan, tror det finns chans att Rooney kommer spela som kantspelare denna match. Jones som defensiv och Carrick + Cleverley framför och Valencia + Rooney på varsin kant. I så fall kommer Real styra matchen och det kommer bjudas på kontringar genom framför allt Valencia (Liknande United vs Chelsea).

Ska även tilläggas att Van Persie är Uniteds Straffskytt.
Akabodil är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-12, 17:51   #13

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 51
Standard

Mitt enda spel är celtic +0.5 2.15 på pinnen

Orimligt hur låga oddsen på Juve är. Celtic spelar smart, bussen parkerad på egen planhalva och gå på kontringar,hörnor och frisparkar där de har övertag med Samaras(om han spelar). 0-0 på Celtic park ikv?
p0ntidude är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-12, 17:51   #14

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 106

Mot toppen
Stats: 19 - 26 - 2
ROI: 97.22%
Vinstprocent: 42.22%

Standard

Casillas är väl fortfarande skadad? förövrigt tror jag att även om Real kan bjuda upp till match offensivt så är känslan att det är lite halvsvajjigt bakåt vilket kan ge mycket trassliga situationer i egen box speciellt mot ett sånt välspelande lag som United som har duktiga yttrar.

Scenariot i mitt huvud är att Van Persie gör två klassiska bredsida mål i boxen efter inspel från kanterna. Kort sagt ser jag det som en 50/50 match tror Man U kan vinna men även att Real kan vinna med 2mål men som flera sagt innan är 5,xx högt odds på United och det jag kommer spela för att hoppas på en "skräll"
Son, someday you will make a girl very happy, for a short period of time. Then she'll leave you and be with new men who are ten times better than you could ever hope to be. These men are called HOCKEY PLAYERS!
fredzki är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-12, 18:07   #15

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 272

Standard

Tycker att det känns som oddset på Juventus är aningen för lågt.

* Celtic har under sina 23 hemmamatcher i CL-spel endast förlorat 2 matcher, bägge matcherna mot Barcelona.
* Celtic och Juventus har mötts 4 gånger tidigare och hemmalaget i dessa möten har alltid vunnit.
* Celtic har dock aldrig gått längre i CL än var dom befinner sig nu.
* Juventus är hittills obesegrade i CL, men offensivt sett så tycker jag att det saknar en riktig målskytt, någon som de kan förlita sig på kan avgöra i de viktiga lägena.
* Juventus har bara släppt in 4 mål i CL, näst lägst efter PSG

Jag tycker dubbelchans känns ganska lockande (2X pengarna på Bet365 etc) och sen förväntar jag mig en ganska målsnål match.
Mr_Gorsky är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td