Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-02-06, 00:17   #1

dktradess avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 1815

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Dagens fotboll 6 februari

Kunde ej posta från rekkolumnen, "postlänken" var gråmarkerad så klistrar in den här och skapar en tråd för dagens fotboll.

---------------------------------
Vänskapslandskamp: Sverige-Argentina
Spel: ö2.5
Odds/bolag: 1.97/pinnacle (sbobet 1.98)
Insats: 250:- (ca 2.5%)

Aktuellt odds Ö/U: http://www.oddsportal.com/soccer/wor.../#over-under;2

Sbobet: 1.98
Pinnacle: 1.97
Enstaka bolag ger 2.0 men har jag ingen erfarenhet av eller deg hos.

Andra matchen på Friends Arena och vänskapsmatch mot Argentina denna gång. Normalt sett undviker jag träningsmatcher men då VM-kvalet drar igång i slutet av mars och detta är sista träningslandskampen innan det så tror jag matchbilden blir mer av tävlingskaraktär med stor offensivlust från båda lagen. Argentina förväntas föra matchbilden men Sverige har visat både mot Tyskland (4-4) och England (4-2) att man inte kommer ställa ut skorna imorgon kväll heller.

Senaste 8 vänskapsmatcher
Sverige (februari 2012-januari 2013, inkl Kings Cup)
6 av 8 över 2.5 och Sverige har vunnit 7 av 8. Motståndet har varit av generellt sett god klass men man har framförallt mött England och Brasilien och endast misslyckats med att göra mål mot de sistnämnda. Zlatan i god målform (22 mål/27 matcher i ligan) kommer få lägen antingen genom att skapa dem på egen hand eller dra på sig bevakning som frigör yta för medspelare. För övrigt, om än något spekulativt, tror jag han inte trivs med den berättigade hypen kring Messi utan vill måla för att återigen sätta uppmärksamheten på sig själv, oavsett hur mycket han smajlar i tv eller bedyrar den goda relationen med förra lagkompisen

Argentina (september 2011-november 2012)
Argentina har endast 4 över 2.5 på de 8 senaste men jag tror Argentina själva kan täcka linan på onsdagkvällen. detta pga en stor konkurrens framförallt på anfallssidan där det verkar som laget kommer till start med Higuain, Messi och Aguero. Många byten kommer säkert göras och för många spelare blir det med största säkerhet max 45 min, då kommer avbytarna gå för fullt för att ta chansen att knipa någon av platserna bredvid Messi (39 mål/29 matcher i ligan). Även mittfältet består av ett par dugliga lirare som kan testa Isaksson från distans.

Anfallare i truppen till morgondagen: Sergio Agüero, Manchester City, Lionel Messi, Barcelona, Gonzalo Higuain, Real Madrid, Franco Di Santo, Wigan, Nicolas Gaitan, Benfica, Ezequiel Lavezzi, Paris Saint Germain.

Mitt tips: 1-3. Lycka till

Senast redigerad av dktrades den 2013-02-06 klockan 00:22. Anledning: La till insats
dktrades är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-06, 00:34   #2

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 3466
Standard

Fint spelat har den med sedan tidigare, tror dessvärre som du på bortaseger men skulle definitivt vara nöjt med ett kryss.
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-06, 08:11   #3

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 5972

Standard

Jag lirade raka 2:an till 2.05, ett riktigt bra odds!
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-06, 08:56   #4

Redbulls avatar

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 2859
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Jag lirade raka 2:an till 2.05, ett riktigt bra odds!
Riktigt bra? Nja med tanke på att många bolag öppnade på 2.20+ så är väl 2.05 inte superbra? Finns fortafarande 5-7 bolag som erbjuder 2.10
Redbull är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-06, 08:57   #5

oggeborrehs avatar

Reg.datum: apr 2012
Sharp$: 1027

2013 oggeborreh
Stats: 251 - 271 - 41
ROI: 100.13%
Vinstprocent: 48.08%

Standard

Läste någonstans att Z endast spelar en halvlek och att man sedan kommer att spela Hysén/Ranegie andra halvan

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
oggeborreh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-06, 11:32   #6

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 5972

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Redbull Visa inlägg
Riktigt bra? Nja med tanke på att många bolag öppnade på 2.20+ så är väl 2.05 inte superbra? Finns fortafarande 5-7 bolag som erbjuder 2.10
Allt över 2 är grymt bra. Tycker det är klasskillnad mellan lagen.
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-06, 12:30   #7
Ivy

Ivys avatar

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 24
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeborreh Visa inlägg
Läste någonstans att Z endast spelar en halvlek och att man sedan kommer att spela Hysén/Ranegie andra halvan
Det stämmer. Såg det precis när jag segläste Metron
Gammal 2013-02-06, 14:09   #8

fireass avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 1507
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeborreh Visa inlägg
Jepp, match med PSG på fredag om jag inte mistar mig. Måste vila inför den
fireas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-06, 14:25   #9

Jensws avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 4689
Standard

Då borde samma sak gälla för lavezzi?
Jensw är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-06, 15:05   #10

mattiaspolancos avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 551

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jensw Visa inlägg
Då borde samma sak gälla för lavezzi?
Lavezzi är väl knappast start?
mattiaspolanco är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-06, 15:11   #11

Rudens avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1460

Segertåget - Ruden
Stats: 25 - 21 - 1
ROI: 111.61%
Vinstprocent: 54.35%

Standard

Jag lägger en liten slant på Sogndal i dagens träningsmatch mot Aalesund. Hinner inte med någon längre motivering men till matchen saknas 6 spelare i Aalesund som är på landslagsuppdrag. http://www.aafk.no/news/article/j6i8...ndslagsoppdrag

Enligt Aalesunds tränare Jan Jönsson har det varit svårt att få ihop till en riktigt elva och man tar idag in 18-åring som får spela sin andra match i A-laget i karriären. http://fotball.smp.no/treningskamper/article267103.ece

Matchen sänds för övrigt här via livestream för dem som vill följa den:
http://fotball.smp.no/treningskamper/article267103.ece

Sogndal saknar också spelare till dagens kamp men tror ändå det finns värde i dem.
http://www.sogndalfotball.no/news/ar...skamp-mot-aafk
Dock är jag en aning försiktig nu när det är träningsmatch och väljer att spela draw no bet till 2.78 @ marathonbet samt X2 til 1.85.

BOL

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Segertågets Spreadsheet (0-0-0):

Ruden's IO-spel (20-8-1):

Ruden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-06, 15:45   #12

Krille25s avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 3088

Krilles Fotbolls Bok
Stats: 101 - 131 - 16
ROI: 114.70%
Vinstprocent: 43.53%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ruden Visa inlägg
Jag lägger en liten slant på Sogndal i dagens träningsmatch mot Aalesund. Hinner inte med någon längre motivering men till matchen saknas 6 spelare i Aalesund som är på landslagsuppdrag. http://www.aafk.no/news/article/j6i8...ndslagsoppdrag

Enligt Aalesunds tränare Jan Jönsson har det varit svårt att få ihop till en riktigt elva och man tar idag in 18-åring som får spela sin andra match i A-laget i karriären. http://fotball.smp.no/treningskamper/article267103.ece

Matchen sänds för övrigt här via livestream för dem som vill följa den:
http://fotball.smp.no/treningskamper/article267103.ece

Sogndal saknar också spelare till dagens kamp men tror ändå det finns värde i dem.
http://www.sogndalfotball.no/news/ar...skamp-mot-aafk
Dock är jag en aning försiktig nu när det är träningsmatch och väljer att spela draw no bet till 2.78 @ marathonbet samt X2 til 1.85.

BOL
0-1 efter 13 min bra start
Krille25 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-06, 17:21   #13

Rudens avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1460

Segertåget - Ruden
Stats: 25 - 21 - 1
ROI: 111.61%
Vinstprocent: 54.35%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Krille25 Visa inlägg
0-1 efter 13 min bra start
2-2 slutar matchen. Såg hela matchen från början till slut och jag måste säga att resultatet var rättvist men en pytteliten fördel Sogndal. Aalesund fick en väldigt billig straff med sig och Sogndal kunde avgjort i slutminutrarna då man hade helt öppet mål. Nåväl 1 vinst och 1 push får ses som godkänt.

Segertågets Spreadsheet (0-0-0):

Ruden's IO-spel (20-8-1):

Ruden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td