![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#16 | |
![]() Citat:
![]() ![]()
![]() ![]() |
![]() |
#17 |
![]()
Går med, AH -1 är ju för härligt med push vid uddamålsvinst.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#18 | |
![]() Citat:
![]() Sunderland, Ipswich, Burnley & Birmingham EDIT: låter sjukt gott med buffalovingar & öl... |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#19 |
![]()
Har blivit allt mindre fotboll för min del sista tiden, men den här tailar jag definitivt. Burnley it is
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#20 | ||
![]() Citat:
![]() Citat:
![]()
![]() ![]() |
![]() |
#21 |
![]()
Burnley spelat ihop med Omniworld idag i oliak kombar. Olycka hos motståndarna ftw
![]() ![]() |
![]() |
#22 |
![]()
Burnley -0.5, -1.0 5U
Jag går in lite hårdare på denna ![]()
![]() ![]() |
![]() |
#23 |
![]()
Kör rak etta på Burnley med alla mina bet365 pengar som är kvar (120:-)Fick bara 2 i odds nu... Kan inte ens jobba in matchen framför TV:n för jag ska infinna mig på hovet och se DIF spela hockey. Kom igen Burnley!
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#24 |
![]()
Dubbla pengarna på Burnely helt okej odds det med.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#25 |
![]()
Gillar denna rek. Går in med 4 units. Max för mig.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#27 |
![]()
Den här ska bara sitta. Ryggas, tack för en bra rek.
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#28 |
![]()
Bra rek tackar för den, fegar dock en aning då Burnley inte är något att hålla i när havet stormar kör Burnley 1.5, pengarna tillbaka vid kryss.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|