Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Fotboll (https://www.sharps.se/forums/fotboll/)
-   -   Inför champions league returen (lag att kvalificera sig) (https://www.sharps.se/forums/fotboll/1378-infoer-champions-league-returen-lag-att-kvalificera-sig/)

sture_ 2010-02-25 22:51

Inför champions league returen (lag att kvalificera sig)

Vilka tror ni kvalificerar sig för nästa omgång?

Odds från Bet24
-------------------------------------------------------------------
Bayern München 1.40 Fiorentina 2.80

Jag tror nog Bayern klarar det,knappast spelvärt odds
--------------------------------------------------------------------

Arsenal 1.75 FC Porto 2.00

Arsenal vidare,vinner 2-0/3-1 hemma
-----------------------------------------------------------------------

Manchester United 1.08 AC Milan 7.00

Känns redan klar,united vidare
-----------------------------------------------------------------------

Real Madrid 1.55 Lyon 2.35

Real måste höja sig om dom vill gå vidare, Lyon kan spela helt utan press då alla kräver avancemang av Real. Några viktiga spelare saknas i RM men jag tror att dom fixar det,kom bara ihåg vad som hände mot Alcorcon i copa del rey.....
---------------------------------------------------------------------------

Chelsea 1.80 Inter 1.95

Cech skadad,förväntas vara borta 3-4 veckor, missar troligen returen. Hilario såg ju inte så stabil ut igår,får väl några matcher på sig nu i cup och ligaspel. Chelsea har även andra tunga avbräck.....Tror dock ändå att Chelsea går vidare 1.80 känns klart spelvärt med tanke på matchbilden igår....
---------------------------------------------------------------------------------

Sevilla 1.20 CSKA Moscow 4.25

Sevilla vidare
----------------------------------------------------------------------------------

Barcelona 1.15 Stuttgart 5.00

FCB vidare
----------------------------------------------------------------------------------

Bordeaux 1.11 Olympiakos 6.00

Bordeaux vidare
-------------------------------------------------------------------------------

RobinD 2010-02-25 23:04

De enda spelbara oddsen är väl Chelsea och CSKA?

Kanske även fiorentina, de var bra i munchen och fick med sig ett bortamål.

RedX 2010-02-26 09:38

Hmm... Det kan väl inte vara spelbara odds på både Inter och Chelsea?

RobinD 2010-02-26 09:57

Citat:

Ursprungligen postat av RedX (Inlägg 18615)
Hmm... Det kan väl inte vara spelbara odds på både Inter och Chelsea?

Haha nej det har du rätt i, hjärnsläpp! Rätt svårt att ha värde i två spel på samma match i en 50/50 utgång. Vet inte riktigt vad jag tänkte på där!

Portugisen 2010-02-26 10:57

Citat:

Ursprungligen postat av RobinD (Inlägg 18625)
Haha nej det har du rätt i, hjärnsläpp! Rätt svårt att ha värde i två spel på samma match i en 50/50 utgång. Vet inte riktigt vad jag tänkte på där!

Inte omöjligt att kunna nypa surebets på liknande marknader mellan två i stort sett jämnt tippade lag när det satsas enorma pengar på dem.

RobinD 2010-02-26 11:03

Citat:

Ursprungligen postat av Portugisen (Inlägg 18640)
Inte omöjligt att kunna nypa surebets på liknande marknader mellan två i stort sett jämnt tippade lag när det satsas enorma pengar på dem.

Absolut inte, men inte från samma bolag:) var inte det jag tänkte på heller. Var bara trött och tänkte inte ordentligt innan jag skrev.

htsolna08 2010-02-26 11:14

Oddsen på lyon är intressanta de spelade mycket bra hemma mot real och vid 1-0 Real madrid blir det förläggning, om lyon skulle peta i en boll måste real göra minst 3 mål!!
Chelsea var det helt klart bättre laget mot inter senast och lär vinna hemma? 1-0 räcker!

Portugisen 2010-02-26 11:16

Chelsea till 1.80 är ett bra spel :yes:

Portugisen 2010-02-26 11:17

Citat:

Ursprungligen postat av htsolna08 (Inlägg 18644)
Oddsen på lyon är intressanta de spelade mycket bra hemma mot real och vid 1-0 Real madrid blir det förläggning, om lyon skulle peta i en boll måste real göra minst 3 mål!!
Chelsea var det helt klart bättre laget mot inter senast och lär vinna hemma? 1-0 räcker!

Håller med om att den matchen känns intressant.

sture_ 2010-02-26 15:54

Tror ni inte att Real tar sig i kragen och vinner?...alla kräver det och finalen spelas ju på Bernabeu