Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-11-03, 10:47   #16

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 273
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av grejmo Visa inlägg
Men shit. Vad är ditt problem? Någon tycker att man hittar spelvärde på något och du ska hetsa? Låt folk tycka annorlunda?
Mitt problem är att du "värderar" matcher utan att presentera något underlag för siffrorna. Vet du ens vad 2.30 i odds innebär? Hur kom du fram till att det var ett överodds?

Sen tycker jag även att din argumentation för Monaco-vinst inte håller för 5 öre. All statistik talade emot och ändå påstår du att 2.30 är ett överodds. Nej du, det var inget överodds och du bör sluta värdera matcher på måfå i det allmänna forumet.

Siffror tagna ur luften leder till irritation. Vill du vilseleda folk kan du skapa en egen tråd där du presenterar dina spel och dina fantastiska värderinga
Bolognese är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-03, 11:17   #17

Krille25s avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 3088

Krilles Fotbolls Bok
Stats: 101 - 131 - 16
ROI: 114.70%
Vinstprocent: 43.53%

Standard

jaja bry dig om dig själv istället för att spy galla på andra eller skaffa ett liv!
Krille25 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-03, 12:28   #18

grejmos avatar

Reg.datum: aug 2012
Sharp$: 364
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bolognese Visa inlägg
Mitt problem är att du "värderar" matcher utan att presentera något underlag för siffrorna. Vet du ens vad 2.30 i odds innebär? Hur kom du fram till att det var ett överodds?

Sen tycker jag även att din argumentation för Monaco-vinst inte håller för 5 öre. All statistik talade emot och ändå påstår du att 2.30 är ett överodds. Nej du, det var inget överodds och du bör sluta värdera matcher på måfå i det allmänna forumet.

Siffror tagna ur luften leder till irritation. Vill du vilseleda folk kan du skapa en egen tråd där du presenterar dina spel och dina fantastiska värderinga
Och vilket statistiskt underlag hade du? Att det "luktade" kryss?
grejmo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-03, 15:54   #19

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 1077

Fotboll 13/14
Stats: 30 - 32 - 6
ROI: 107.28%
Vinstprocent: 48.39%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bolognese Visa inlägg

Kasta inte skit i stenhus nu..

Du säger att du har problem med att Grejmo värderar matcher utan att ha något underlag för siffrorna. Han skrev ett inlägg om varför han trodde på Monaco. Jag skulle vilja säga att du presenterar mindre underlag när du skriver att värdet finns på 1 och X.

Sedan skriver du att all statistik talade emot Monaco, vilket jag tycker är lustigt då de 6 kryssen du bygger din värdering på kom mot Clermont, Tours, Guingamp, Arles, Le Mans och Le Havre. Mao inte det starkaste motståndet du hittar i Ligue 2.

Monacos usla form vet jag inte om jag håller med om. Visst har man förlorat mot Nantes (2:a plats), men man har även spelat 1-2 mot Troyes (Ligue 1) och slagit Angers (3:e plats och ligue 2 formstarkaste lag). Man har innan det spelat lika mot Chateauroux och Ajaccio, vilket inte är starka resultat. På det hela taget usel form? Nje, det tycker jag inte.

På det hela taget skulle jag påstå att du presenterar mer vilseledande siffror genom att skriva genom att inte gå in i närmare detalj på vilket motstånd de båda lagen mött i sina matcher.

Det är väl bra att folk presenterar sina idéer och öppnar för diskussion och jag respekterar bådas åsikter om matchen, men kom inte och börja såga andras värderingar och speciellt inte med argumentet att de har dåligt underbyggda siffror när du inte presenterar något bättre själv. Snarare tvärtom.

Bidra till en konstruktiv diskussion nästa gång istället.

Som en sista notis på ämnet, så håller jag med om att värdet fanns på Monaco, då jag skulle ge dem 50% att vinna matchen.

Senast redigerad av slindoffer den 2012-11-03 klockan 15:56.
slindoffer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-03, 16:07   #20

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 3466
Standard

Grejmo bry dig inte om herr blommig falukorv (eller vad fan han nu nickar). Visst ditt spel gick inte in men du gav en vettig motivering till varför du ansåg att värdet låg på Monaco. Hur kunde du veta att det oddset skulle gå upp? Det kunde lika gärna ha droppat ner till 2.2.
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-05, 03:27   #21

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 119
Standard

Såg att jag fick en varning tilldelad. O med det vill jag bara be om ursäkt om nån blev illa berörd av mina komentarer var absoulut inte min mening och va dum eller spydig utan skojade bara lite. som sagt Förlåt
Gimmi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td