|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2012-10-31, 16:24 | #1 |
2012-10-31 Chelsea - Man Utd (Capital One Cup)Datum: 2012-10-31 Tid: 20:45 Sport: Fotboll Land: England Liga: Capital One Cup Match: Chelsea - Man Utd Period: ft Spel: Chelsea Insats: 4 Odds: 2.30 Bolag: Ladbrokes Motivering: Rek Jag tror Chelsea kommer komma med en rejäl revansch lusta till morgondagens match, man föll snöpligt i helgen efter felaktiga domslut enligt mig. Inte minst utvisningen på Torres, den känns jävligt hård. Man kommer säkert lufta truppen lite men man har en bred trupp och alla vill visa Manchester United att man är det bättre laget. Tror Di Matteo kommer ställa ett bra lag på benen för att slå ut en av titelutmanarna. Man spelar även denna matchen hemma på Stamford Bridge och man vill visa supportrarna. Det är alltid fördel med hemmaplan och imorgon tror jag dom kommer ha fördelarna med domaren istället eftersom det är sånt snack att United alltid få med sig saker. United möter Arsenal i ligan tidigt på lördags eftermiddagen, man spelade en tuff match mot Chelsea i söndags, och därför behövs det vilas spelare. Man prioriterar ligan föra Ligacupen, det borde man göra iallafall. Jag tror spelarna har huvudfokus på mötet på lördag. och man kommer nog snurra friskt i truppen och troligtvis blir det ett mittfält med Scholes,anderson, Nani och Giggs. med Welbeck och Chicharito framför. Det är min gissning. Defensivt tror jag att Ferdinand vilas då hans kropp inte kommer hålla för 3 matcher på 6 dagar inte 3 såna här ”stormatcher”. Buttner för säkert chansen igen i backlinjen. Jag tror även man kommer få det riktigt svårt att få med sig domslut efter vad som hände i helgen tyvärr. Det är bara mina tankar men tror att domarna kommer tänka på att inte ge United några fördelar. Med dessa förutsättningarna så tycker jag att en Chelsea seger känns närmast. Man kommer troligtvis få sin revansch fast man hade hellre vunnit i söndags skulle jag tro. Jag spelar därför 4U på Chelsea till fina 2.30@Ladbrokes. OBS!! Ni kan se matchen hos Bet365 som streamar dom flesta ligacup matcherna! Lycka till! -Victor Sundén Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
DD (+1) |
|
2012-10-31, 16:53 | #2 |
Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 1013Maijadona sponsorpodden Stats: 151 - 154 - 5 ROI: 131.70% Vinstprocent: 49.51% |
Låter fint!
2012-10-31, 16:59 | #3 |
Bra rek! Sitter också på Chelsea. Tänkte ungefär som du, United har viktig match igen på lördag då Arsenal kommer på besök. Fokus lär ligga på den matchen tror jag. United kommer nog att ställa upp med en orutinerad backlinje som kan få det svårt mot Chelseas fina offensiv. Torres är avstängd så Sturridge lär gå in istället (inget större avbräck enligt mig).
|
|
2012-10-31, 17:02 | #4 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 421Hi-diddly-ho Stats: 770 - 730 - 56 ROI: 110.07% Vinstprocent: 51.00% |
Det är 2012 och denna match sänds inte på svensk tv?
2012-11-01, 00:14 | #5 |
3-3... Laguppställningarna såg precis ut som jag trodde i stort sett. Men att Chelsea inte lyckas vinna i fulltid med ett så mycket bättre lag är för dåligt.
|
|
|