|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2012-10-28, 10:53 | #1 |
Fotboll 28 oktober
Följande singlar spelas i japanska J2-League:
Ehime-Ventforet Kofu fler än 2.5 mål 2.00@Expekt Ehime-Ventforet Kofu mål 1:a till 30:e minuten 1.90@Expekt Tochigi-Matsumoto Yamaga 1:a till 30:e minuten 2.00@Expekt Ehime-Ventforet Kofu fler än 3.5 mål 3.50@Unibet Endast en av nio matcher som spelats i J2-League idag så här långt har gått över 2.5 mål men jag tror på trendbrott när det gäller de här två matcherna. Ehime (17:e) säkrade sitt kontrakt senast i och med vinsten med 4-2 borta mot jumbon Machida Zelvia. På topp finns vasse Arita (34/13 ligamål). Suveräna ligavinnarna Ventforet Kofu fortsätter att spela bra och att ösa in mål trots att man inte har haft något egentligt att spela för på ett tag. Laget har fem raka matcher över 2.5 mål och fyra av dessa har dessutom gått över 3.5 mål. Suveräne brasseanfallaren och överlägsne skytteligavinnaren Davi (36/32 ligamål) öser in mål för sitt Ventforet Kofu. Båda lagen kan således spela utan press och jag hoppas och tror på offensiv fotboll med förhoppningsvis många mål. De tre första singlarna spelas med ganska höga insatser medan den sista singeln spelas med måttlig insats. Spelstopp 11.00 men matcherna finns också som livespel @ bl.a. Bet365. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ttsuper (+5) Senast redigerad av soulman den 2012-10-28 klockan 11:03. |
|
2012-10-28, 17:52 | #2 |
Följande singel spelas i belgiska Jupiler Pro League:
Carlos Bacca gör mål för Club Brügge 2.00@Unibet Club Brügges colombianske anfallare och landslagsman Carlos Bacca (8/9 ligamål) är het. Han är nu uppe i åtta raka ligamatcher med mål vilket dessutom betyder att han har "målat" för ligatvåan Club Brügge i samtliga åtta ligamatcher den här säsongen. I hemmamatchen ikväll mot ligatian Lokeren hoppas jag på ytterligare ett. Singeln spelas med ganska hög insats. Spelstopp 18.00. Senast redigerad av soulman den 2012-10-28 klockan 17:54. |
|
|