|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2012-10-26, 16:03 | #1 |
2012-10-28 Chelsea - Man Utd (Premier League)Datum: 2012-10-28 Tid: 17:00 Sport: Fotboll Land: England Liga: Premier League Match: Chelsea - Man Utd Period: ft Spel: Chelsea Ö1.5 Insats: 4 Odds: 2.13 Bolag: Betsafe Motivering: En tidig rek till söndagens toppmatch i England, tror att oddsen kommer sjunka om flera än jag hittar detta specialspelet. Med mitt United hjärta mår jag dåligt när United spelar försvarsspel, på söndag möter man ett av Europas starkaste offensiv. Tävling: Premier League Datum/Tid: 28/10 17:00 Spelbolag: Betsafe Spel: Chelsea Ö1.5 mål Odds: 2,13 Units: 4/5 Resultat: REK Chelsea har ett av Europas starkaste offensiv man spelar en 4-2-3-1 uppställning med trion Hazard, Oscar, Mata bakom Torres och lägg därtill att man har en offensiv Ramires bakom trion. Och har endast Obi Mikel som städgumma framför backlinjen. Troligtvis startar man matchen på det sättet då Lampard blev skadad i senaste matchen borta mot Shakhtar i CL. Man har gjort minst 2 mål i 6/8 ligamatcher i år och har totalt gjort 19 mål. Man saknar Lampard som är skadad och John Terry som är avstängd. Men det är inga avbräck som minskar Chelseas offensiv. Lägg därtill att man har 2 av världens målfarligaste backar i Cahill och Ivanovic. Man möter ett sargat Manchester United hemma på Stamford Bridge och man kommer minst göra 2 mål. Chelseas troliga elva: Chech Ivanovic Cahill Luiz Cole Ramires Mikel Mata Oscar Hazard Torres Manchester Uniteds defensiv har varit under all kritik i år, det som man varit så kända för är som bortblåst. Visst spelar skadorna på Vidic, Smalling och Phil Jones in. Dom 3 försvararna saknas även idag och lägg därtill att Kagawa missar 4 veckors fotboll också. Hade det inte varit för sin starka offensiv som producerat 21 mål framåt så hade man legat en bra bit efter topplagen. Man har tex släppt in 2 mål eller fler mot motstånd som Fulham, Stoke, Southampton, tottenham och Braga. Inga topplag precis och nu möter man ett mycket bättre lag. Man startar tll 99.9% med en backlinje med Rafael, Ferdinand, Evans, Evra. Uniteds troliga elva: De Gea Rafael Ferdinand Evans Evra Valencia Scholes Carrick Welbeck RVP Rooney Min tanke först var att spela Ö2.5 mål i matchen men oddset på 1.71 till talade mig inte. hittade sedan Chelsea att göra Ö1.5 mål till fina 2.13 på Betsafe, finns till 2.00 på Bet365 också. Jag skulle satt oddset på ca 1.70-1.80 på att Chelsea lyckas med det. Jag tycker också det är större chans att det blir 2-0 än 1-2 eller 0-3 därför är oddset mycket bättre på Chelsea Ö1.5 mål. Jag spelar Chelsea Ö1.5 till fina 2.13@Betsafe Lycka till! -Victor Sundén Spelet är taget från vår hemsida http://bettingsweden.se/ som är under uppbyggnad. In och kolla. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Riise (+5), hultmaniac (+5), BlackCobra (+5), eggge (+3), Soap (+5) |
|
2012-10-28, 19:50 | #3 |
2-3 ! Mycket domslut med sig idag för United men tur att dom kommer efter att spelet suttit.
|
|
2012-10-28, 20:32 | #4 |
Vilken jävla match, snyggt spelat!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
suddenneddus (+1) |
|
|