![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#1 |
Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 1077Fotboll 13/14 Stats: 30 - 32 - 6 ROI: 107.28% Vinstprocent: 48.39% |
![]() Champions League 24/10
Mina tankar om kvällens CL, vad tror ni?
Montpellier vs Olympiakos, Olympiakos DnB, 2,75 @ Ladbrokes Tycker oddset är högt på Olympiakos, med tanke på Montpelliers usla säsongsinledning. Grekerna har börjat lysande inhemskt men har två förluster i CL... Någon som har koll på skador? Zenit St. Petersburg vs Anderlecht Anderlecht X2, 2.75 @ Paddypower Zenit St. Petersburg känns som lite för stora favoriter mot Anderlecht. Båda lagen har förlorat 3-0 resp 0-3 mot Malaga. Zenit förslust mot Milan senast, Anderlecht spelade 0-0 mot de samma. Malaga vs AC Milan, Malaga håller nollan, 2.8 @ Betfair Malaga är tätast i La Liga, samtidigt som Milan har varit oskarpa framför mål (även om man gjort några stycken). Tycker ändå det finns värde i spelet. ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
Jag tycker ingen av de här spelen är bra, förutom montpellier oddset. Att Malaga håller nollan kan du glömma, Milan är på g nu, såg deras match och de spelade bra även om de låg under med 3-0.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 3088Krilles Fotbolls Bok Stats: 101 - 131 - 16 ROI: 114.70% Vinstprocent: 43.53% |
![]()
håller med föregående talare malaga kommer aldrig hålla nollan mot milan!
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]()
Milan har blivit nollade i 4/10 matcher den här säsongen.
Malaga har hållt nollan i 8 av deras 12 matcher den här säsongen. De har dessutom hållit nollan i samtliga 4 CL-matcher den här säsongen (kval inräknat) Känns som ett bra spel att Malaga klarar av att nolla Milan till 2.8 IMO!
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
![]()
Malaga att vinna utan att släppa in mål för 3.00 skulle jag kört isåfall
![]() Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
slindoffer (+1) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
![]()
nån som vet vrf Arsenal är uppe i ca 2.25 nu? Visst de förlorade borta mot Norwich och Schalke bortaslog Dortmund i Ruhr derbyt men det ska väl inte göra så att oddsen rör på sig så pass mkt?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 | |
![]() Citat:
Överspel kanske? Arsenal har släppt in mål i åtta raka matcher. Schalke 04 gör en del mål och är ett bra kontringslag. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 | |
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 | |
![]() Citat:
Inte vidare spelbart enligt mig iallafall.
![]() ![]() |
![]() |
#10 | |
![]() Citat:
Tror på en öppen match, med många mål. 2-2 känns rätt. Detta är min bedömning, och jag är en Milanista så det är inte en helt objektiv bedömning. Personligen så kommer jag spela på att Bonera @2.90 & Ambrosini @2.80 blir varnade om det visar sig att de startar.
![]() ![]() |
![]() |
#11 |
![]()
Förstår inte alls hur ManCity kan ha stigit till över 2ggr pengarna nu. Någon som har någon förklaring?
![]() ![]() |
![]() |
#12 |
![]()
Spelar Arsenal nu efter höjning. De har varit riktigt bra i de svåra matcherna i Premier League. Tänker på Liverpool borta, City borta och Chelsea hemma. Är nog riktigt spelsugna efter plattmatchen i helgen. -0.25 till 1.95.
Schalke hade en urladdningsmatch i helgen dessutom. EDIT: Spelar dessutom överspel i Montpeiller - Olympiakos. Målglatt hittills i gruppen och de måste gå för seger båda två, Montpeillers försvar har inte glänst på det sista. Ö 2.25 till ca 2.1. Senast redigerad av Donald den 2012-10-24 klockan 20:44. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|