Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-10-17, 00:03   #1

axelrooss avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 148

Svensk boll 2013
Stats: 29 - 38 - 5
ROI: 86.19%
Vinstprocent: 43.28%

Standard

Dagens fotboll 17/10

Alltså den här Chile-Argentina-matchen som snart är på gång. Hela världen (som för övrigt verkar vara tiltad efter ett par sena mål i europeiska kvalet) verkar köra bortalaget och en värre suckerside än Argentina i natt verkar vara svårfunnen. Någon som har en aning egentligen eller tänker alla att "Messi fixar't!"?

Känns ju spontant som att Chile +1 är en riktigt fin bomb, utan att egentligen ha en aning. Någon som vill informera mig?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SportsInvesting (+5)

Senast redigerad av axelroos den 2012-10-17 klockan 00:06.
axelroos är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-17, 01:08   #2

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 501
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av axelroos Visa inlägg
Alltså den här Chile-Argentina-matchen som snart är på gång. Hela världen (som för övrigt verkar vara tiltad efter ett par sena mål i europeiska kvalet) verkar köra bortalaget och en värre suckerside än Argentina i natt verkar vara svårfunnen. Någon som har en aning egentligen eller tänker alla att "Messi fixar't!"?

Känns ju spontant som att Chile +1 är en riktigt fin bomb, utan att egentligen ha en aning. Någon som vill informera mig?

Resonerar likadant faktiskt oct tog just Chile 1X @ 2.40. Sjuka pengar kommer pa Argentina som blir nojd aven med X har. Messi och ganget tanker redan pa helgens matcher far vi hoppas pa. Visst Chile suger och man fick 2 roda kort senast pa ratt viktiga spelare men Sanchez och co ska sakert kunna stora hemma infor fanatisk publik.
SportsInvesting är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-17, 01:10   #3

barbaren365s avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 736

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag såg Argentina - Uruguay matchen senast...Fan vilken offensiv ARG har, med messi o de maria...bara dom två räcker att nämnas tycker jag! Har ärligt inte så mycket insyn i dagens chile...men oddset på Argentina har sjunkit rejält nu...fick den själv till 1.80...fundera mycket även på ARG -0.75 då till 2.12!!
barbaren365 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-17, 02:18   #4

DamageINCs avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 4014
Standard

Tog Chile med av rent utsticksmässiga skäl. Kombinerade odds från Marathon och Sportbet och fick +0.5 till 2.659. Känns väldigt högt.
Svara

td