Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-10-10, 15:25   #1

AndreasB1897s avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 3907
Standard

2012-10-11 Internacional - Atletico MG (Campeonato)

Datum: 2012-10-11
Tid: 03:00
Sport: Fotboll
Land: Brasilien
Liga: Campeonato
Match: Internacional - Atletico MG
Period: ft

Spel: Atletico MG +0.25
Insats: 2.5
Odds: 1.90
Bolag: Pinnacle

Motivering:
Internacional har ligger helt okej till i ligan på en 6:e plats. Man har tagit 42 poäng på 28 matcher och man har spelat mest oavgjorda matcher i hela Campeonato Brasileiro. Man är inget speciellt hemmalag utan man har faktiskt tagit nästan lika många poäng på bortaplan. Hur som helst så har man tagit 25 poäng (7-4-3) på 14 hemmamatcher i år och har en målskillnad på 21-11. På sina senaste 5 hemmamatcher så har man 2 vinster mot Bahia och Flamengo, sedan 1 oavgjord mot Sport Recife och 2 förluster mot Fluminense och Gremio. Formen i dagsläget är sådär då man har 4 oavgjorda och 1 vinst på dem 5 senaste matcherna. Idag har man också många avbräck då Brasilien möter Irak på torsdagskvällen i Malmö. Viktiga spelare som är på landslagsuppdrag är: anfallarna Diego Forlan (13/3) VM-kval för Uruguay och från Brasilien är Leandro Damiao (13/7) borta. Andra spelare som är borta och i detta fallet skadade anfallaren Dalberto (15/5) och den argentinske mittfältaren Dalessandro (13/1) och försvararen Rodrigo Moledo (14/0) är avstängd.

Atlético Mineiro har spelat riktigt bra och ligger för tillfället på en 2:a plats. Man har tagit 56 poäng på 28 matcher och har hela 16 vinster. På bortaplan så man spelat rätt bra faktiskt och man är det 3:e bästa bortalaget i hela Spanien. Man har en statistik på 5-5-4, 20 poäng och en målskillnad på 16-13. På sina 5 senaste bortamatcher så har det inte gått lika bra, man har 3 förluster och 2 oavgjorda på dem 5 senaste bortamatcherna. Formen är dock snarlik Internacionals och jag tror att formen är påväg åt rätt håll igen efter förra omgångens kross mot Figueirense med 6-0 där en viss Ronaldinho gjorde hattrick. Som jag fattat det så är det bara målvakten Victor (21 matcher) som är med Brasilien i Malmö, resten av laget består i princip av brassar och ingen av dem står med i den trupp som möter Irak på torsdag.

Jag väljer att spela mot Internacional här eftersom det är så många viktiga spelare som är borta för hemmalaget medan Atlético har i princip full trupp att tillgå.

Jag spelar 2.5/5 units på Atlético Mineiro +0.25 @ 1.90 på Pinnacle.

Lycka till!
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-10, 15:37   #2

Thore10s avatar

Sharp$: 2115

Sverige 2013
Stats: 230 - 162 - 21
ROI: 116.48%
Vinstprocent: 58.67%

Standard

Tror dem grejar minst X jag med, sitter på samma spel som du. Men...

Förutom Victor så är även Ronaldinho och ordinarie mittbacken Rever avstängda, klart kännbara avbräck för Atletico MG.

Bra rek i övrigt m8!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Thore10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-10, 15:42   #3

AndreasB1897s avatar

Sharp$: 3907
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Thore10 Visa inlägg
Tror dem grejar minst X jag med, sitter på samma spel som du. Men...

Förutom Victor så är även Ronaldinho och ordinarie mittbacken Rever avstängda, klart kännbara avbräck för Atletico MG.

Bra rek i övrigt m8!
Okej, tack för den! Letade som en idiot efter avstängningar och skit men hittade inte, google translate är inte min bästa vän precis.. Hur som helst så tror jag fortfarande Atlético grejar minst oavgjort.

td