Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-10-08, 01:29   #1

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 724

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

2012-10-08 Monaco - Chateauroux (Ligue 2)

Datum: 2012-10-08
Tid: 20:30
Sport: Fotboll
Land: Frankrike
Liga: Ligue 2
Match: Monaco - Chateauroux
Period: ft

Spel: Över 2.5
Insats: 3
Odds: 2.05
Bolag: Bet365

Motivering:
Monaco går bra i ligan och har chansen att ta klivet upp som serieledare med 2 pinnar vid seger. Man är ett väldigt offensivt lag och det visar statistiken där man har 7/9 matcher som gått över linan 2.5. Man gör många mål framåt och i vissa matcher kan man ha svängdörrar bakåt. Man har 2 farliga anfallare i Toure 9mål/9matcher och Germain 5mål/9 matcher. Och dom 2 startar troligtvis på topp även idag.

Chateauroux spelar inte lika många målglada matcher, men man har gjort mål i dom 5 senaste matcherna och det tror jag även dom gör idag. Man har på dom 5 senaste matcherna gått över 2.5 linan 2 gånger. Dom andra 3 matcherna har slutat med 1-1 resultat.

Förra årets inbördesmöte slutade 2-1 i bägge mötena med hemmaseger. Alltså gick båda matcherna lagen emellan förra året över linan. Och då har Monaco blivit ett mycket mer offensivt lag i år. Jag funderade på att spela Monaco över 1.5 mål istället till 1.80 på Bet365 men kom fram till att jag tror att Chateauroux kommer göra 1 mål. Och att över 2.5 är 0.25 punkter högre tycker jag är alldeles för mycket.

Lycka till!

/Sudden

spelet är taget från våran spelblogg http://bettingiseasy.com/
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jakob10 (+3)
suddenneddus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-08, 12:58   #2

AndreasLs avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 156
Standard

Är inne på samma spår som dig men har inte lyckats finna någon information om skadade/avstängda spelare i något av lagen. Har du hittat något?
AndreasL är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-08, 13:07   #3
Moderator

RobinDs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndreasL Visa inlägg
Är inne på samma spår som dig men har inte lyckats finna någon information om skadade/avstängda spelare i något av lagen. Har du hittat något?
Monaco
Suspended: None
Doubtful: None
Injured/unavailable: Sebastian Ribas (calf), Adriano

Chateauroux
Suspended: Massamba Sambou
Doubtful: None
Injured/unavailable: None

Chatearoux är dock ett svårspelat lag. Skulle inte förutsätta att Monaco vinner detta hur lät som helst.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AndreasL (+10)
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td