Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-10-07, 23:41   #1

AndreasB1897s avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 3907
Standard

2012-10-08 Chivas USA - Dallas (MLS)

Datum: 2012-10-08
Tid: 00:59
Sport: Fotboll
Land: USA
Liga: MLS
Match: Chivas USA - Dallas
Period: ft

Spel: Dallas Ö 1.5
Insats: 3
Odds: 1.83
Bolag: Bet365

Motivering:
Chivas USA är riktigt dåliga och ligger sist i Western Conference. På Chivas 31 matcher så har 13 gått över 2.5 och 8 över 3.5. Chivas har en målskillnad på 21-53 och släpper i snitt in 1.64 mål. På hemmaplan är man inte mycket bättre, man har 11 poäng på 15 matcher och en målskillnad på 8-27. På dom 5 senaste hemmamatcherna så har man 4 förluster och 1 vinst och där en målskillnad på 3-16. Chivas har för tillfället ingen form och läcker enormt i försvaret. Till råga på denna bedrövliga form så har dem ett gäng skador. Mittfältaren Ryan Smith och målvakten Tim Melia är borta medan anfallaren Casey Townsend är tveksam till spel.

Dallas ligger på en 6:e plats 5 poäng upp till slutspel. Man har en helt okej form med 2 vinster, 2 oavgjorda och 1 förlust på de 5 senast matcherna. Dallas har spelat 14/31 matcher över 2.5 i år och 5/31 matcher över 3.5 mål. På bortaplan är man inte så dåliga, på de 5 senaste matcherna så har man 2 vinster, 2 oavgjorda och 1 förlust. På dessa matcher har man gjort 8 mål mot mesta dels bra motstånd. I den senaste bortamatchen så spelade man 3-3 mot San Jose, vilket visar på att målformen är det inget fel på. Idag när man möter ett genomuselt Chivas med alla dessa skador så tror jag det blir islossning.

Jag väljer att spela 3/5 units på FC Dallas Över 1.5 mål @ 1.83 på Bet365 och 1/5 units på FC Dallas Över 2.5 mål @ 3.75.

Lycka till!

Texten är tagen från: http://bettingiseasy.com/
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jakob10 (+5), kingscania (+5), Alleh (+5), zeke (+5), Halvari (+3), Rehn108 (+10)

Senast redigerad av AndreasB1897 den 2012-10-07 klockan 23:43.
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-07, 23:46   #2

kingscanias avatar

Sharp$: 56

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

RYGG! Uppskatar ditt arbete, fortsätt så Andreas!

Citat:
Sätt in pengar på Plusgiro 52 90 49 - 9 eller Bankgiro 5223 - 9159 märk talongen "Shaking Generation - Björn Hellkvist".
Citat:
Give Sharp$, not "Tack"!
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-07, 23:49   #3

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 86

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Rygg, lycka till boys!
Jakob10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-08, 00:01   #4

Qirrens avatar

Sharp$: 421

Hi-diddly-ho
Stats: 770 - 730 - 56
ROI: 110.07%
Vinstprocent: 51.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kingscania Visa inlägg
Give Sharp$, not "Tack"!
Spoiler:
Qirren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-08, 01:52   #5

Galeocerdo cuviers avatar

Sharp$: 7690
Standard

Trevligare med både en tack-kommentar samt $harps. Bara $harps är rätt opersonligt och de har fortfarande inget värde.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-08, 03:00   #6

AndreasB1897s avatar

Standard

Detta är det SJUKASTE JAG SETT I HELA MITT LIV. NÅGON I DENNA MATCH MÅSTE VARA KÖPT FÖR DET GÅR INTE TILL SÅ HÄR, DET KAN INTE GÖRA DET. FYFAN!!!!
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-08, 04:50   #7
FAman

samans avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 3186
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndreasB1897 Visa inlägg
Detta är det SJUKASTE JAG SETT I HELA MITT LIV. NÅGON I DENNA MATCH MÅSTE VARA KÖPT FÖR DET GÅR INTE TILL SÅ HÄR, DET KAN INTE GÖRA DET. FYFAN!!!!
Sjukt hade varit om du haft Chivas ö1.5 efter alla klara lägen de brände i andra ht. Dallas var ju riktigt uddlösa, de hade någon straffsituation i slutet av andra ht annars var dom ju iskalla. Vet inte vilken match du såg om det var det sjukaste du sett i hela ditt liv? Bara ta nya tag..
saman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-08, 09:29   #8
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45582
Standard

Håller med saman, såg också matchen och Dallas vara totalt värdelösa. Solklara försvarsmissar. Kan inte ställa någon i offside utan de hade ofta en spelare som hängde bakom. Passningar som inte ens når fram. Det var ju bara ett stort över 9 spelare utav laget.
Den enda som imponerade i Dallas var deras målvakt, Hartman. Vilka sensationsräddningar han gjorde. Big eloge! Men vad spelar det för roll när resten av laget var totalt värdelöst.
Visst de skulle ha haft 1 straff egentligen. Samt ett farligt frisparksläge precis vid gränsen till straffområdet, men det var allt faktiskt och ja då kanske de skulle gjort över 1.5mål. Men de förtjänade knappt 1 poäng ens, för så jävla usla var dom.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-08, 12:12   #9

AndreasB1897s avatar

Standard

Alltså jag menade inte att Dallas Ö 1.5 skulle suttit, inte det. Hur matchen såg ut, det såg för fan ut som division 4. Dallas behövde vinna för att hänga på i play-off racet och man satsar inte framåt för än i minut 88 när man får en frispark? Domaren är bland det sämsta jag sett, Chivas ska ha en solklar straff och Dallas ska ha en. Så ni tycker inte det är konstigt att Dallas inte gör någonting i andra halvlek för än i den 88:e minuten när man måste vinna? Flyttade ju inte ens upp folk, okej om man är uddlös men dom var ju inte ens det, dom ville ju inte.
Gammal 2012-10-08, 13:14   #10

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 2024
Standard

Jag bli inte klok på den amerikanska fotbollsligan. Ibland ser man matcher som är lysande med fantastiska prestationer i högt tempo och bra passningsspel. Efter det ser man en 0-0-match i otroligt lågt tempo där man får misstankarna att lagen kommit överens om att inte göra mål. Det kan vara matcher där man upplever att fler passningar går bakåt än framåt.
Igår såg Dallas ut att gå mot en säker seger i halvtid enligt mig. Chivas var totalt genomusla. Tyvärr var Dallas tre klasser sämre än Chivas i den andra halvleken. Men jag förvånas knappt längre när det gäller denna liga.
zeke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-08, 14:05   #11

AndreasB1897s avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zeke Visa inlägg
Jag bli inte klok på den amerikanska fotbollsligan. Ibland ser man matcher som är lysande med fantastiska prestationer i högt tempo och bra passningsspel. Efter det ser man en 0-0-match i otroligt lågt tempo där man får misstankarna att lagen kommit överens om att inte göra mål. Det kan vara matcher där man upplever att fler passningar går bakåt än framåt.
Igår såg Dallas ut att gå mot en säker seger i halvtid enligt mig. Chivas var totalt genomusla. Tyvärr var Dallas tre klasser sämre än Chivas i den andra halvleken. Men jag förvånas knappt längre när det gäller denna liga.
Håller med till 100%, dom försökte inte ens att spela fotboll i andra.
Gammal 2012-10-08, 17:37   #12

hardballss avatar

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 1340
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zeke Visa inlägg
Påminner om Red Bull NYs senaste match, första halvlek, var bara ett framåt-tillbaka spel i sidleds mellan backarna osv. så jävla trist. Andra lite mer spännande men som du säger... natt och dag mellan halvlekarna.

td