|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2012-10-07, 13:06 | #1 |
2012-10-07 Tottenham - Aston Villa (Premier League)Datum: 2012-10-07 Tid: 16:00 Sport: Fotboll Land: England Liga: Premier League Match: Tottenham - Aston Villa Period: ft Spel: Över 7.5 hörnor hemmalag Insats: 3/5 Odds: 1.70 Bolag: Betsafe Motivering: Idag tycker jag mig funnit ett bra spel i Premier League. Och det är hörnspelet för hemmalaget. Tottenham och white hart lane brukar allt som oftast innebära full fart framåt. Sen att man inte allt lyckas vinna eller göra mål är en sak. Men Tottenham har idag ett lag som är väldigt offensivt, men framför allt bra yttrar som är snabba och tekniska. Då tänker jag främst på LENNON och BALE!! Tror i och med den starka insatsen borta mot UNITED har gett laget en rejäl push. Och idag möter man ett relativt kasst Aston Villa som för tillfället huserar i dom nedre regionerna av PL. Laget ligger på en 15:e plats och har endast tagit en seger på dom 6 inledande matcherna. Borta spelet ser ut som följande: Aston Villa 3 0 1 2 2:6 1p Sen grundar jag även spelet på lite statistik. Senaste 2 inbördes mötena lagen emellan har Tottenham haft 30 hörnor totalt mot Villa. 06.05.12 PRE Aston Villa Tottenham 1 : 1 19st 21.11.11 PRE Tottenham Aston Villa 2 : 0 11st Möjlig startelva Spurs: (saxat från svenskafans) Friedel Walker Gallas Caulker Vertonghen Lennon Sandro Dembele Bale Dempsey Defoe Finns en liten chans att Adebayor spelar idag. Om han startar satsar jag 1/5 Units på han som målskytt. Senaste 2 mötena har han gjort 3 st mål på Villa Lycka till om ni följer Senast redigerad av zlotys den 2012-10-07 klockan 13:08. |
|
2012-10-07, 16:33 | #2 |
Hörnspel gillar vi, tyvärr missade jag denna. BOL!