|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2012-10-06, 20:23 | #1 |
2012-10-07 Tottenham - Aston Villa (Premier League)Datum: 2012-10-07 Tid: 16:00 Sport: Fotboll Land: England Liga: Premier League Match: Tottenham - Aston Villa Period: ft Spel: Tottenham -1.0 Insats: 2.5 Odds: 1.83 Bolag: Pinnacle Motivering: Tottenham har startade ligan sådär med 1 förlust och 2 oavgjorda men har sedan kommit igång och tagit 3 raka vinster. Senast slog man Manchester United borta med 2-3 och man visade att man faktiskt kan spela riktigt bra fotboll. Tottenham har på hemmaplan i år 1 vinst och 2 oavgjorda, dem oavgjorda har kommit mot West Brom och Norwich, nu senast kom första vinsten på WHL mot QPR med 2-1. Om man kollar på statsen så ser det inte jätte övertygande ut men jag tycker formen är riktigt bra och jag tror United matchen höjde stämningen och självförtroendet i gruppen. Visserligen fick man bara 1-1 borta mot Panathinaikos i torsdags i Europa League men jag tror detta ska gå vägen. Några nya skador har de inte men vissa källor säger att det är 75% chans att Adebayor är med imorgon och vissa säger att han kommer vara med i truppen mot Aston Villa. Aston Villa har startat säsongen dåligt och ligger på en 15:e plats och man har bara lyckats ta ynka 5 poäng på 6 matcher. Så klart så är inte formen någon höjdare och senast kryssade man mot West Brom i derbyt. Bortaspelet har inte heller varit någon fröjd i år än så länge och man har 1 oavgjord, 2 förluster och en målskillnad på 2-6 efter 3 bortamatcher. Det har blivit förlust mot West Ham med 1-0, oavgjort mot Newcastle och nu senast blev det stor torsk mot nykomlingen Southampton med hela 4-1. Inga nya skador eller avstängningar ska påverka Aston Villas prestation här. Jag tycker Tottenham är ett mycket bättre lag för tillfället och Aston Villa kommer få det mycket svårt här. Jag väljer att spela 2.5/5 units på Tottenham -1.0 @ 1.83 på Pinnacle. Lycka till! Spelet är taget från: http://bettingiseasy.com/ Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
GraNiT (+1) |
|
2012-10-07, 18:02 | #2 |
2-0 FT
2012-10-07, 18:03 | #3 | ||
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 56Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
Ja se den dära AndreasB, han bara fortsätter! VILKA SPEL ALLTSÅ!!!!
||
|