Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-10-06, 19:46   #1

Reg.datum: feb 2011
Sharp$: 469

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Genoa - Palermo

Hej!

Är en trogen läsare här på Sharps.se, dessvärre aldrig ens varit i närheten av att skriva något! Tänkte kolla med er sportsbetare angående kvällens sena serie a-match.

Jag ser att oddset är stigande på hemmalaget, det är därför jag egentligen undrar lite om det ändå kan vara spelvärt mot ett av seriens hittills sämsta bortalag (i år igen).

Jag har försökt luska ut lite om Genoas elva (svenska fans & genoas hemsida, dock utan framgång), så tänkte om ni har någon vettig info om den! =)

Jag har inte sett någon av dessa lags matcher den här säsongen, endast skummat igenom lite referat o.s.v., och då dyker Genoas match emot Juventus upp i mitt huvud, där de hade greppet om segern, men istället torskade rejält!

För mig känns detta som "tillräcklig" info för att sätta ett spel på rak etta..men så enkelt är det ändå inte...eller? Man måste ju vara medveten om att Palermo (läs Miccoli) kommer ifrån en fet vinst och säkerligen med lite mer självförtroende än förut, men bortamässigt känns ändå detta som irrelevant?

Vad tror ni? Avspark om 1h!

Peace!
calle_2k är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-06, 20:04   #2

Sighurts avatar

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 2143

Heja bror!
Stats: 47 - 49 - 2
ROI: 106.87%
Vinstprocent: 48.96%

Standard

Hemmavinst känns som ett bra spel, har själv spelat på över 2.5 då palermo kommer från första vinsten på säsongen och det har förmodligen gett dom en extra boost. Borriello och Miccoli startar i resp. lag. Tror inte att Palermo går mållösa därav över 2.5 ..
Sighurt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-06, 20:10   #3
Franzen Buttboy

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 2064

Björnens NHL(inaktivt)
Stats: 415 - 384 - 0
ROI: 103.42%
Vinstprocent: 51.94%

Standard

Genoa
Frey; Bovo, Granqvist, Sampirisi, Antonelli; Kucka, Tozser, Seymour; Jankovic, Borriello, Immobile

Palermo
Ujkani; Munoz, Donati, Von Bergen; Morganella, Rios, Barreto, Garcia; Ilicic, Giorgi; Miccoli
isbjorn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-06, 20:48   #4

Lawios avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1771
Standard

Har spelat Ö 2.5.

Genoa kommer gå för vinst och har ett bra lag.
Palermo kommer från en stark hemma vinst och tränaren Gian Piero Gasperini spelar jävligt offensiv fotboll. Drf sparkades han av Inter för att man släppte in för många mål.

Målrikt kommer det bli hoppas jag!
Lawio är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-06, 21:10   #5

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 103

Handboll 2013-14
Stats: 3 - 4 - 0
ROI: 98.77%
Vinstprocent: 42.86%

Standard

Har också tippat på en hemmavinst. Dock i detta nu så leder Palermo med 0-1. Anledningen till att jag spelade på hemmavinst är dels att Palermo väldigt sällan vinner bortamatcher och hittills i år har dom inte gjort mål än. Tills nu då
Hoppas Genoa vänder detta, för det är ett bra odds.
CoqRouge85 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td