![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#1 |
![]() 2012-10-06 Varese - Empoli (Serie B)![]() Datum: 2012-10-06 Tid: 15:00 Sport: Fotboll Land: Italien Liga: Serie B Match: Varese - Empoli Period: ft Spel: Över 2.5 Insats: 3 Odds: 2.28 Bolag: Pinnacle Motivering: Varese har startat ligan bra och ligger på en 4:e plats efter 7 omgångar. Man är ett väldigt målglatt gäng och har spelat 5/7 matcher över 2.5 mål. Målsnittet ligger på 2.9 mål per match och man har en målskillnad på 10-10. Hemma är man inte bra och har 1 vinst, 1 oavgjord och 1 förlust, men det är även bra med mål där också. På 3 matcher har man en målskillnad på 4-5 vilket är ett snitt på 3 mål per match. Hemmapremiären vann man mot Ascoli med 2-0, sedan har det blivit 2-2 mot Bari och tillslut en storförlust mot Verona med 0-3. Inför denna matchen så har man avstängning på den rutinerade backen Angelo Rea, som spelat 6/7 matcher. Man har en avstängning till, forwarden Daniele Martinetti som dock bara har spelat 2/7 matcher. Att Angelo Rea är borta ser jag som ett rätt så stort avbräck då han i vanliga fall är ordinarie, men att Martinetti är borta gör inget enligt mig då man har ersättare som Leonidas (4 matcher, 2 mål) och O.Ebagua (5 matcher, 3 mål). Empoli har startat bedrövligt och ligger nästsist på 2 ynka poäng, dock började man likt Varese med -1 inför säsongen. Empoli har inte en vinst än så länge och har 3 oavgjorda och 4 förluster. Dock gillar man att släppa in bollar och har en målskillnad på 6-15, vilket ger ett snitt på exakt 3 mål per match. 3/7 matcher har gått över 2.5 men på bortaplan har man ett snitt på 4 mål per match och 2/3 bortamatcher har i år gått över 2.5 mål. Det började med 2-2 mot Novara och sedan 4-2 mot Livorno och nu senast förlust igen mot Padova med 2-0. Vad jag hittat så ska det inte vara några viktiga avbräck som ska störa denna matchen från Empolis sida. Jag tycker att oddset är alldeles för högt här med tanke på att lagen ofta är inblandade i målglada matcher. Jag spelar 3/5 units på Över 2.5 mål @ 2.28 på Pinnacle. Lycka till! Texten är tagen från: http://bettingiseasy.com/ Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Soap (+2) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
Jag ryggar den. Kör dubbel med 1a på Bayern M.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kingscania (+1) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
2-1 Varese i den 49:e minuten
![]()
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 | ||
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 56Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
![]()
Ojoj, den dära AndreasB bara öser på. 5 vinster och 1 push på de 6 senaste!
![]() ![]() ![]() ![]() http://www.youtube.com/watch?v=ETxmCCsMoD0
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|