|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2012-10-06, 03:20 | #1 |
2012-10-06 Yokohama FM - Hiroshima (J League)Datum: 2012-10-06 Tid: 07:00 Sport: Fotboll Land: Japan Liga: J League Match: Yokohama FM - Hiroshima Period: ft Spel: Hiroshima +0 Insats: 4 Odds: 1.81 Bolag: Pinnacle Motivering: Yokohama ligger på en stabil 10:e plats efter 27 omgångar i den Japanska högsta divisionen. Man har spelat 9-12-6, det laget som kryssat mest i hela J-League. Man är inget speciellt hemmalag och en statistik på 5-6-2 säger väl ungefär detsamma. Formen i dagsläget är inte bra, det har blivit 4 poäng på dom 5 senaste matcherna mot mediokert motstånd. Idag väljer jag att gå emot dessa då det finns en bunt med VIKTIGA skador. Yokohama saknar inför denna matchen nyckelspelare som försvararna Kurihara, Tomisawa och Amanao. Mittfältaren Ogura är också borta och den mycket vasse anfallaren Marquinhos är också borta. Hiroshima leder ligan och spelar riktigt bra fotboll. Man ligger inne med 3 raka vinster mot riktigt bra lag, bland annat vann man mot Sendai för 3 omgångar sedan som ligger 2:a. Formen är den nästbästa i hela serien och man har 3 vinster, 1 oavgjord och 1 förlust på dom 5 senaste, varav dom 3 senaste är vinster. Hiroshima är också det bästa bortalaget i hela J-League med en statistik på 8-3-2 och 27 poäng (Målskillnad på 29-15). Det ska inte vara några speciella skador eller avstängningar som ska störa här. Jag ser detta som ett jättebra spel då Yokohama saknar många nyckelspelare. Jag kommer att spela 4/5 units på Hiroshima +0 @ 1.81 på Pinnacle. Lycka till! Texten är tagen från: http://bettingiseasy.com/ |
|
2012-10-06, 07:53 | #2 |
Sharpest
|
Tänkte bara tillägga att Hiroshima saknar mittbacken Ryota Moriwaki (27-4-2) pga avstägning. Annars är det fint motiverat, dock tror jag personligen på krysset.
Den som är livesugen på matchen, Yokohama har gjort 13 mål sista kvarten denna säsong. Samtidigt har de även släppt in 13 mål sista kvarten. Så totalt 26 mål på 27 matcher sista kvarten. 2/3 av Hiroshimas mål har kommit i andra halvlek. Så den lär börja med en mållös halva och vi lär troligtvis få se 0-2 mål i andra halvan. |
2012-10-06, 11:50 | #3 | |
Citat: