Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-10-05, 19:32   #1

AndreasB1897s avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 3907
Standard

2012-10-05 Celta Vigo - Sevilla (Liga BBVA)

Datum: 2012-10-05
Tid: 21:30
Sport: Fotboll
Land: Spanien
Liga: Liga BBVA
Match: Celta Vigo - Sevilla
Period: ft

Spel: Celta Vigo +0
Insats: 2
Odds: 1.83
Bolag: Pinnacle

Motivering:
Nykomlingen Celta Vigo har haft en lite trevande start och har bara lyckats spela ihop 6 poäng på 6 matcher. Det har blivit 2 vinster och dom vinsterna har faktiskt kommit på just hemmaplan. Resultaten är torsk i första matchen mot Malaga med 0-1, sedan en vinst mot Osasuna med 2-0 och 2-1 vinst mot Getafe. Celta Vigo är ett lag som kommer ta majoriteten av sina poäng på hemmaplan i år och där spelar man som ett helt annat lag. Det enda kända avbräcket jag hittat för Celta Vigo idag är den 34 årige anfallaren Enrique de Lucas som gör ca 10 mål per säsong, han har dock varit borta sedan den 19:e September så där har man haft tid att spela in sig utan han.

Sevilla har öppnat mycket bra och har efter 6 matcher skrapat ihop 11 poäng. Det har blivit 3 vinster, 2 oavgjorda och 1 torsk än så länge, förlusten kom nu senast mot Barcelona hemma där barca vända i den sista minuten. Sevillas bortafacit har också varit helt okej med 1 vinst och 2 oavgjorda. Man började med 2 oavgjorda mot Granada FC och Rayo Vallecano och slog i sin förra bortamatch La Coruna med 0-2. Idag så är det dock nya förutsättningar, man ska möta ett hemmastarkt Celta Vigo och man har mycket mycket avbräck. I.Rakitic och Gary Medel är avstängda och Reyes, Diego Perotti och Baba är skadade. Medan Piotr Trochowski är tveksam till spel.

Som ni ser så saknar Sevilla rätt så mycket offensiv kraft idag och jag tror dom får det tufft att näta på Celta Vigo idag samtidigt som jag tror att Celta kommer göra 1-2 mål idag.

Jag kommer dock “fega” här och spela 2/5 units på 1.83 @ Pinnacle. Oddset har droppat lite men jag tycker fortfarande det är värde här, SPELSTOPP OM 2 TIMMAR!!

Lycka till!

Texten är tagen från: http://bettingiseasy.com/
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jakob10 (+50)
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-05, 23:22   #2

kingscanias avatar

Sharp$: 56

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ojojoj, här talar vi form, 3/3 idag! FÖRJÄVLA BRA JOBBAT ANDREASB! Nu kanske det även kommer en del sharps för rekarna, i efterhand

Citat:
Sätt in pengar på Plusgiro 52 90 49 - 9 eller Bankgiro 5223 - 9159 märk talongen "Shaking Generation - Björn Hellkvist".
Citat:
Give Sharp$, not "Tack"!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AndreasB1897 (+50)
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-05, 23:26   #3

AndreasB1897s avatar

Sharp$: 3907
Standard

2-0 FT
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat