Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-10-04, 14:33   #1

AndreasB1897s avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 3907
Standard

2012-10-04 Rubin Kazan - Partizan Belgrade (Europa League)

Datum: 2012-10-04
Tid: 18:00
Sport: Fotboll
Land: Europa
Liga: Europa League
Match: Rubin Kazan - Partizan Belgrade
Period: ft

Spel: Rubin Kazan -1.5
Insats: 3
Odds: 2.23
Bolag: Pinnacle

Motivering:
Rubin Kazan har spelat flitigt i Europa dom senaste åren och man vet vad dom går för nu för tiden. I första matchen så var det Milano och Inter borta som gällde, där lyckades man spela 2-2 efter att Inter kvitterat i 92:a genom Nagatomo, detta får ses som en riktigt bra skalp. Nu har en viss Rondon kommit in i laget och även börjat producera som i senaste matchen i ligan mot FK Rostov borta, det blev 2 mål där av nummer 99. Rubin har annars gått lite trögt i ligan och man ligger 6:a med 5 poäng upp till Anzhi som leder. Detta kan väl bero lite på att man spelat 4 hemma och 6 bortamatcher, men några onödiga poängtapp har det faktiskt blivit. Hemma så är Rubin normalt starka, säsongen 2010/2011 sedan så spelade man 1-1 mot Barcelona om jag inte minns helt fel. I år så har man 3-0-1 på hemmaplan och en målskillnad på 7-3 vilket får ses som helt okej. Man ska inte glömma bort i allt snack om den ryska ligan att just den ryska ligan har blivit riktigt bra på senare år och att jämföra den ryska med den serbiska ligan finns inte, det är som en annan sport.

Partizan var totalt värdelösa i första matchen hemma mot Neftci Baku där det bara blev 0-0. Alltså, ska Partizan har någon som helst chans att ta sig vidare från gruppen så är det hemma dom ska vinna, där kan dom gneta sig till en 1-0 vinst eller så men borta mot Rubin Kazan och Inter så tror jag inte ens dom själva har räknat med någon poäng. Partizan dominerar som vanligt sin inhemska liga tillsammans med Crvena Zvezda. Man har 6-0-1, 18 poäng och en målskillnad på 25-5. Detta tycker jag säger mer om hur dålig ligan är än hur bra Partizan är, jag ska sticka ut hakan och säga att jag tycker inte den Serbiska ligan är mycket bättre än Allsvenskan, så dålig är den.

Jag kommer spela 3/5 units på Rubin Kazan -1.5 @ 2.23 på Pinnacle. Jag tror helt enkelt att Rubin Kazan kommer köra över Partizan ikväll och ta en komfortabel seger.

Lycka till om ni hänger med!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kusagwa (+1), Maijadona (+3), GraNiT (+1)
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-04, 20:56   #2

AndreasB1897s avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 3907
Standard

2-0 FT.

td