|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2012-10-03, 23:53 | #1 |
2012-10-04 Argentina - Brazil (International Friendly)Datum: 2012-10-04 Tid: 03:00 Sport: Fotboll Land: Internationals Liga: International Friendly Match: Argentina - Brazil Period: ft Spel: Brazil -0.5 Insats: 3 Odds: 2.47 Bolag: Pinnacle Motivering: Detta är returen i “Superclasico de las Americas”, första mötet vann Brasilien med 2-1 genom mål av Paulinho och Neymar. Båda lagen kommer idag till spel med spelare som är från de inhemska ligorna. Argentina har en väldigt dålig trupp enligt mig, “stjärnorna” i dagens lag är Maxi Rodriguez (Newell’s Old Boys) och Lucas Viatri (Boca Juniors). Många av de andra spelarna är från River Plate som spelade i andra divisionen förra året. Att Maxi och Viatri blir lagets stjärnor idag tycker jag säger mycket om vilken trupp man har inför dagens match. Argentinas coach “La Albiceleste” Alejandro Sabella, säger att han kommer spela med erfarna spelare samt låta några debutanter får chansen. Brasilien kommer med en mycket bättre trupp och har spelare som Neymar (Santos), Luis Fabiano (Sao Paulo), Leandro Damiao (Internacional) och Lucas Moura (Fluminense). Jag anser att detta är betydligt bättre spelare än Argentinas “stjärnor” och den brasilianska ligan Campeonato Brasileiro är mycket bättre än Argentinas Primera Division. Jag tycker oddset är för högt på Brasilien här med tanke på lagen de har med sig, oddset ska inte vara över 2.25. Jag väljer alltså att spela 3/5 units på Brasilien -0.5 @ 2.47 på Pinnacle och även 2/5 units på Brasilien Över 1.5 mål @ 2.10 på Bet365 Lycka till! Texten är tagen från: www.bettingiseasy.com/ Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jakob10 (+20) |
|
2012-10-04, 05:57 | #2 |
Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 499Sharps.se VM-tävling 2014 Stats: 1 - 0 - 0 ROI: 183.30% Vinstprocent: 100.00% |
|
2012-10-04, 13:05 | #3 |
Ja alltså vilken cirkus detta var. Först funkar knappt inga strålkastare och tillslut så funkar alla utom den i mitten, den i mitten påverkade knappt ingenting men domaren var bestämd att matchen inte skulle spelas.. Tycker jävligt synd om alla som tog sig Buenos Aires igår för att se matchen, hade blivit vansinnig.
2012-10-04, 13:47 | #4 |
Såg också det, när dom fick igång strålkastarna på sidorna var det ju inga problem att spela matchen. Väldigt konstigt beslut av domarna att skjuta upp matchen med allt vad det innebär!
|
|
|