![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#16 |
![]()
Benfica HT @ 1.80 3U
Accrington -0.5 @ 2.125 3U Barcelona -0.5, -1.0 @ 1.80 Wayne Rooney to score @ 1.53 Benfica -1.5 @ 2.00 Tripplar 1 spel 3U Skadat man råkade lägge 3U på trippeln, meningen var att lägga endast 1! Sånt som händer när man är på jobb och spelar på skit Bet365 som inte fattar att de måste skaffa en bekräfta-spelet-knapp! ![]() Förbereder sig på minusdag ![]()
![]() ![]() |
![]() |
#17 |
![]()
Skriv gärna totalodds i combospel!
Hoppas den sitter trots missödet... bra spelare har ju tur också... ![]()
![]() ![]() |
![]() |
#18 | |
![]() Citat:
Tur har man ju ibland men när jag lägger tripplar så räknar jag med att pengarna är förlorade i samma stund som kupongen går igenom, därför sätter jag väldigt sällan mer än 1U ![]() Sitter och pratar med bet365 livechat nu, de går mer på att sänka insatsen till 1U. Förklarade det hela med att jag precis lade två 3U spel och fick hjärnsläpp när jag lade trippeln och skrev samma insats där. Samt skyllde lite på de dåliga av avsaknaden av en bekräfta spel knapp.... det tackar man för! ![]()
![]() ![]() |
![]() |
#19 |
![]()
För er småspelare som mig så erbjuder nordicbet 100kr riskfritt idag om du gör betten via mobilen.
![]() ![]() |
![]() |
#20 |
![]()
Hittills är det:
Swindon AH -1 Colchester rak Rochdale AH -1 Rochdale Över 2,5 Swindon, Colchester, Rochdale (raka) i en Trippel (3.05 odds). DnB Bordeaux Blir säkert lite mer under kvällen, finns en del skoj idag. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#21 |
![]()
efter mycket fifflande fram och tillbaka så blir det en fyrling som dagens ända spel.
olympiakos 0.0, +0,5 Stuttgard +1 Manchester united, o2,5 benfica u3,5 odds 6,34 - insats 2 units.
![]() ![]() |
![]() |
#22 | |
![]()
Från BBC
Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#23 |
![]()
Jag tror som iCash att Barca verkligen vill vinna idag. Speciellt för att det är tufft spelschema framöver men sen är Pep alltid Pep. Det laget han ställde upp i hemmamatchen mot Sevilla bar b-lags betonat. Lär knappast hända här. Barca kommer med stärkt självförtroende med 4 olika målskyttar. Messi går sällan utan mål två matcher i rad. Ikväll smäller det.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#24 |
AWESOME
|
![]()
Olympiakos vs. Bordeaux, Båda lagen mål 2.10 3u
Benfica vs. Hertha Berlin, Båda lagen mål 2.00 3u
![]() ![]() |
![]() |
#25 |
![]()
Tue 10-02-23 20:30 Neath - Prestatyn Town
half time/full time Wal. League of Wales 2/2 5.80 Tue 10-02-23 20:45 Doncaster - Leicester half time/full time Eng. Championship 2/2 4.45 Tue 10-02-23 20:45 Scunthorpe - Ipswich half time/full time Eng. Championship 2/2 4.45 Tue 10-02-23 20:45 Milton Keynes Dons - Millwall half time/full time Eng. League One 2/2 5.10 |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#26 |
![]()
Jag spelar (än så länge):
Al-Ahli Jeddah - Esteghlal X @ 3.20 FÖRLUST Al-Jazira - Al Gharafa X @ 3.20 FÖRLUST Benfica - Hertha Berlin ö6.5 offside @ 1.85 (NB) VINST VfB Stuttgart - Barcelona H(1.0 - 0.0) 2 @ 2.62 Neath Athletic - Prestatyn Town 2 @ 3.05 Neath Athletic - Prestatyn Town 2 @ 3.05 Olympiakos - Bordeaux ö1.5 @ 1.50 Newi Cefn Druids - GAP Connah's Quay ö2.5 @ 1.55 INSTÄLLD Newi Cefn Druids - GAP Connah's Quay 2 @ 2.15 INSTÄLLD Olympiakos - Bordeaux (Both teams to score) YES @ 2.00 Jag har lyckats lägga två spel på Prestatyn, duktigt va =) Senast redigerad av Abyss den 2010-02-23 klockan 20:03. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#27 |
![]()
Hatten av till "Benfica att leda i HT", satt ju som handen i handsken!
Stuttgart vet att dom kommer åka ut med huvudet först hur fan dom än gör, men ska dom ha någon som helst chans, så är det idag... 1-3? Scunthorpe - Ipswich; Båda lagen gör mål till 1,72 Oavgjort (Bordeaux-1) till 4,00 (trevägs; dvs Bordeaux uddamålsvinst). |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#28 |
![]() Doncaster på www.rygga.com
Både Colchester och Accrington som jag bestämt mig för är tydligen uppskjutna.
Lägger troligen ett spel på Doncaster. Hittade den på rygga.com |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#29 |
![]()
rygga.com.
hur bra är dom egentligen och är du säker på att det inte är en ny ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |