Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-02-22, 23:27   #1

Turtlewaxs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 301
Standard

Veckans Europa League 23/25 Feb

Då har vi en Champions League-tråd, lika bra att knåpa ihop en Euro League?

Här har vi matcherna den här veckan:

23/2
Citat:
Benfica V Hertha Berlin
25/2
Citat:
Anderlecht V Athletic Bilbao
Galatasaray V Atletico Madrid
Marseille V FC Köpenhamn
PSV V Hamburg
Roma V Panathinaikos
Shakhtar Donetsk V Fulham
Unirea Urziceni V Liverpool
FC Salzburg V Standard Liege
Fenerbahce V Lille
Hapoel Tel-Aviv V Rubin Kazan
Juventus V Ajax
Sporting V Everton
Valencia V Club Brügge
Werder Bremen V FC Twente
Wolfsburg V Villarreal
Seså, vad tror ni? Låt tankarna flöda.
Gammal 2010-02-23, 04:21   #2

Sharp$: 5
Standard

Liverpool känns som ett riktigt bra odds på 1.75 på Bet365.
Matchen spelas även på neutral plan för de som inte visste det. Jag tycker 1.75 redan nu känns väldigt bra även om man inte vet några trupper eller startelvor, tror dock att Fernando Torres kommer vara mkt delaktig i matchen för att få matchform efter ett långt skadeuppehåll.
Liverpool vann första mötet med 1-0

8u spelat.
Shooou är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-23, 08:18   #3

Sharp$: 64
Standard

Benfica - Herta Berlin Över 2,5 @ 1,69
Anderlecht @ 2,35
Wolfsburg @ 2,05
Trippel, 1 spel

Avspark tack!
Mirre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-23, 14:33   #4

Abysss avatar

Sharp$: 318

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag kommer spela
Benfica - Hertha Berlin ö6.5 offside @ 1.85 (NB)
Abyss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-23, 14:36   #5
Moderator

RobinDs avatar

Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Abyss Visa inlägg
Jag kommer spela
Benfica - Hertha Berlin ö6.5 offside @ 1.85 (NB)
Pga känsla eller stats?
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-23, 15:03   #6

Abysss avatar

Standard

Känsla

Tysk fotboll är oftast rätt offensivt, och jag tror Benfica kommer vara lika offensiva.
Känns som det kan bli många offside då, framförallt om det är "rätt" domar trio.
Gammal 2010-02-23, 15:35   #7

Lawios avatar

Sharp$: 1771
Standard

Kommer lira på Valencia samt Roma. Dubblar spelet.

Singlar:
Anderlecht
Wolfsburg
Lawio är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-23, 21:30   #8

Betongbarns avatar

Sharp$: -1
Standard

Testar CSKA Moskva rak etta till 2.83 med 3U som insats.

Baserat på vad jag sett av CSKA i Copa Del Sol, underbart kontringsspel med snabba spelare, stor fördel av hemmaplan + att det är vana vid klimatet. Statistiken för lagen i CL går rätt jämnt ut enligt mig, CSKA har slagit bra lag och förlorat mot storlag, Sevilla rätt ojämna på bortaplan och både vinner och förlorar. Sen har Sevilla en lång resa och en match tre dagar innan i benen som tog på krafterna.

Forza Russia.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
REVENGE!
Betongbarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-23, 21:43   #9

lodmajsters avatar

Sharp$: 1167

lodmajsters MMA
Stats: 2 - 3 - 0
ROI: 80.65%
Vinstprocent: 40.00%

Standard

Men betongbarn... Det där hör väll ändå hemma i CL tråden?
lodmajster är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-23, 22:09   #10
Rob

Sharp$: 3084
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Betongbarn Visa inlägg
Testar CSKA Moskva rak etta till 2.83 med 3U som insats.

Baserat på vad jag sett av CSKA i Copa Del Sol, underbart kontringsspel med snabba spelare, stor fördel av hemmaplan + att det är vana vid klimatet. Statistiken för lagen i CL går rätt jämnt ut enligt mig, CSKA har slagit bra lag och förlorat mot storlag, Sevilla rätt ojämna på bortaplan och både vinner och förlorar. Sen har Sevilla en lång resa och en match tre dagar innan i benen som tog på krafterna.

Forza Russia.
sry för påbyggnaden av OT men jag spelade CSKA draw no bet till 1.95.
tror på det du säger
Rob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-24, 08:12   #11

Betongbarns avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lodmajster Visa inlägg
Men betongbarn... Det där hör väll ändå hemma i CL tråden?
oooops

EL CL PL de blir förvirrande ibland

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
REVENGE!
Gammal 2010-02-24, 09:14   #12

Kurt-Egons avatar

Sharp$: 63

PremierLeague
Stats: 16 - 18 - 2
ROI: 123.43%
Vinstprocent: 47.00%

Standard

Funderar på Liverpool -1 @ 2.36. Som någon av ovanstående talare sa så är F.Torres tillbaka och behöver matchtempo och jag tror definitivt att han stänker in en eller två baljor ifall han får spela
Gammal 2010-02-24, 10:28   #13
Moderator

RobinDs avatar

Fotboll 2013

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kurt-Egon Visa inlägg
Funderar på Liverpool -1 @ 2.36. Som någon av ovanstående talare sa så är F.Torres tillbaka och behöver matchtempo och jag tror definitivt att han stänker in en eller två baljor ifall han får spela
Som Liverpool fan måste jag avråda starkt! 0-0 är mer troligt. Pool med rada borta i cl med 1-0 i ryggen = försiktigt spel på resultatet.
Gammal 2010-02-24, 12:06   #14

Kurt-Egons avatar

PremierLeague

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Som Liverpool fan måste jag avråda starkt! 0-0 är mer troligt. Pool med rada borta i cl med 1-0 i ryggen = försiktigt spel på resultatet.
Jag ingår i samma sällskap, kanske därför man drömmer så?
Funderar ett tag till då jag tycker neutral mark och El nino talar för övertygande poolvinst.
Gammal 2010-02-24, 17:23   #15

Sighurts avatar

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 2143

Heja bror!
Stats: 47 - 49 - 2
ROI: 106.87%
Vinstprocent: 48.96%

Standard

Jag funderar på

Wolfsburg - Villareal

Wolfsburg 6 senaste (W-D-L-L-D-L)
Villareal 6 senaste (L-D-W-L-L-W)

Egentligen visar igen av lagen några direkta tecken på bra form (även fast Wolfsburg's spelkurva enligt mig börjar peka uppåt en aning senaste vinsten mot schalke t.ex.). Senaste mötet slutade 2-2 efter att Villareal släppt in två sena baljor och jag tror nu att Wolfsburg kan knipa igen detta på hemmaplan. Självklart räcker det med 0-0 eller 1-1 för avancemang men med Grafite och Dzeko på topp kommer vi nog garanterat se mål mot ett dåligt Villareal med bedrövlig bortastatistik. Wolfsburg kommer från en seger mot starka Schalke samtidigt som Villareal kommer från en förnedring mot Real Madrid med 6-2. Kommer förmodligen spela en rak etta till dubbla degen ungefär.

Shaktar - Fulham

Shaktar visade redan i bortamötet bra spel och jag tror de kör över ett trött Fulham som spelat 3 matcher på en vecka. Jag spelar på Shaktar trots Fulhams fina form med 5 vinster på 6 matcher. Shaktar som vann UEFA cupen förra året har rutin och spelarmaterial för att ta sig långt iår igen.
Shaktar HT/FT och HCP -1 kan också tänkas.

Kommer med fler imorgon förmodligen

Senast redigerad av Sighurt den 2010-02-24 klockan 17:35.
Sighurt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-25, 07:31   #16

Betongbarns avatar

Standard

Jag har plockat...

Salzburg HT+FT 2.75 2U
Shaktar HT+FT 2.25 2U

Jag resonerar så här.
Båda lagen har en uddamålsförlust i förra mötet att ta igen, och idag måste de göra mål för att ta hem det här. Jag ser ingen som helst anledning till att varken Shaktar eller Salzburg skulle vilja vänta till andra halvlek för att avgöra, för egentligen behöver de båda vinst med två mål och då är det lika bra att börja ösa framåt från minut 1.

Salzburg kan uppenbarligen göra mål i första halvlek, det såg man i förra mötet mot S.Liege då Salzburg öste in två mål, vad som sedan fick dom att släppa in tre mål på 15-20 minuter låter jag vara osagt.

Shaktar Donetsk lekte med Fulham första halvlek men saknade tempot i andra, de rullade lite för mycket boll i lägen där de borde gått rakt på mål. Fulham hade flyt, 1-1 hade varit rättvist men 2-1 vetifan, målet p.g.a ett (enligt mig) turligt skott som träffade jävligt bra.

Idag har båda lagen hemmaplansfördel, tror att Fulham och Standard Liege kommer få det tufft.

REVENGE!
Gammal 2010-02-25, 07:45   #17
Moderator

RobinDs avatar

Fotboll 2013

Standard

Unirea-pool U2.5
Salzburg
Roma HT
galatasaray dnb

2u på varje singel.
Gammal 2010-02-25, 07:58   #18

Sharp$: 87
Standard

Dagens finaste 6ling

Salzburg 250
Galatasaray 250
Roma 250
Valencia 250
Juventus 250
Fenerbache 250

35 odds 250 kr insats

Kör även alla i singel

-------------------------

Dagens finaste singel

Fulham DNB 250 kr insats

Senast redigerad av Babbe den 2010-02-25 klockan 08:10.
Babbe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-25, 09:22   #19

Sharp$: 797

Standard

Panathínaikos första målet 3.75
Panathínaikos sista målet 3.75

Club Brugge första målet 4.50
Club Brugge sista målet 4.50

FC Twente första målet 3.75
FC Twente sista målet 3.75

1 unit på varje. Två ska gå in för vinst. Lika förutsättningar för alla tre lagen. Försvara enmålsseger från första mötet på hemmaplan. Försvara Twente - Bremen 1-0, Brugge - Valencia 1-0, Panathinakios - Roma 3-2.

Kontringar, press mot slutet eller tröstmål går bra.
fiorentina är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-25, 09:28   #20
PHX

PHXs avatar

Sharp$: 271
Standard

Hmm, tycker det finns lite dåligt av värde i 1X2 i några av kvällens matcher, även svårt då vissa lag kan lira på förra veckans resultat och därmed nöja sig med kryss! Eftersom det är returmöte lär det bli offensivt från laget som är i underläge och därmed är spelet öppet för kontringar... tycker därför VI borde leta upp matcher där "Båda lagen gör mål" har störst chans att gå in!

Edit;
Sitter och grundar lite på Fenerbahce - Lille. 2-1 i Frankrike förra veckan, turkiska lag gör väldigt många fler mål på hemmaplan än ute i Europa, gör dom första målet står det sammanlagt 2-2 och är vidare pga bortamål, vilket i sin tur kommer aktivera Lilles målproduktion... problemet är om Lille skulle göra första målet... då kanske turkarna hänger läpp och bara spelar av matchen?!

/Pik till RobinD, vet att även du är lite småförälskad i den spelformen! Satt ju som en smäck igår mellan Inter - Chelsea!

Senast redigerad av PHX den 2010-02-25 klockan 09:55.
PHX är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-25, 09:51   #21

Mr.Bettings avatar

Sharp$: 0
Standard

Atl. Madrid -1 @ 5,6 - 5 units

Wolfsburg - Villarreal U2 @ 3,9 - 5 units

PSV -1 @ 3,65 - 5 units

Roma + Everton att avancera @ 2,2 - 5 units

känns fint i förhand
Gammal 2010-02-25, 10:01   #22
Moderator

RobinDs avatar

Fotboll 2013

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av PHX Visa inlägg
Hmm, tycker det finns lite dåligt av värde i 1X2 i några av kvällens matcher, även svårt då vissa lag kan lira på förra veckans resultat och därmed nöja sig med kryss! Eftersom det är returmöte lär det bli offensivt från laget som är i underläge och därmed är spelet öppet för kontringar... tycker därför VI borde leta upp matcher där "Båda lagen gör mål" har störst chans att gå in!

Edit;
Sitter och grundar lite på Fenerbahce - Lille. 2-1 i Frankrike förra veckan, turkiska lag gör väldigt många fler mål på hemmaplan än ute i Europa, gör dom första målet står det sammanlagt 2-2 och är vidare pga bortamål, vilket i sin tur kommer aktivera Lilles målproduktion... problemet är om Lille skulle göra första målet... då kanske turkarna hänger läpp och bara spelar av matchen?!

/Pik till RobinD, vet att även du är lite småförälskad i den spelformen! Satt ju som en smäck igår mellan Inter - Chelsea!
ja absolut, utan vidare efterforskning så kommer det sannolikt falla mål åt bägge håll i turkmatcherna, Salzburg-standard känns även den het. Wolfsburg och villareal likaså!
Gammal 2010-02-25, 10:03   #23
Moderator

RobinDs avatar

Fotboll 2013

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Betting Visa inlägg
Atl. Madrid -1 @ 5,6 - 5 units

Wolfsburg - Villarreal U2 @ 3,9 - 5 units

PSV -1 @ 3,65 - 5 units

Roma + Everton att avancera @ 2,2 - 5 units

känns fint i förhand
Känns som chansningar på förhand
Gammal 2010-02-25, 10:18   #24

Mr.Bettings avatar

Standard

Citat:
Ska Madrid och PSV avancera så MÅSTE dom göra mål då deras motståndare går vidare annars. Och om nu både Madrid och PSV vinner med 1 mål vardera så blir det insatsen tillbaka. Roma + Everton känns klockren och U2 i Wolfsburg känns inte allt för tokigt då dom går viddare på 0-0. Lyckas dom göra 1-0 så blir det fram med spelarbussen framför målet och lyckas villarreal göra 1-1 så är dom ändåså vidare och jag får en push
Gammal 2010-02-25, 10:57   #25
Moderator

RobinDs avatar

Fotboll 2013

Standard

Citat:
Ska Madrid och PSV avancera så MÅSTE dom göra mål då deras motståndare går vidare annars. Och om nu både Madrid och PSV vinner med 1 mål vardera så blir det insatsen tillbaka. Roma + Everton känns klockren och U2 i Wolfsburg känns inte allt för tokigt då dom går viddare på 0-0. Lyckas dom göra 1-0 så blir det fram med spelarbussen framför målet och lyckas villarreal göra 1-1 så är dom ändåså vidare och jag får en push
Galatasaray i Istanbul är en av de svåraste bortamatcher i Europa-spel, betydligt bättre lag än atletico har gått på pumpen där. Har själv spelat dnb på gala. PSV kan absolut vinna, men tror inte det blir med 2 baljor isf. Wolfsburg och villareal är två offensiva lag utan bra försvarsspel så tror max på push där! Everton är bra men sporting borta är ungen barnlek det heller, 1-0 räcker för sporting!

Hoppas du sätter allt utom atletico
Gammal 2010-02-25, 11:08   #26

Mr.Bettings avatar

Standard

Citat:
Galatasaray i Istanbul är en av de svåraste bortamatcher i Europa-spel, betydligt bättre lag än atletico har gått på pumpen där. Har själv spelat dnb på gala. PSV kan absolut vinna, men tror inte det blir med 2 baljor isf. Wolfsburg och villareal är två offensiva lag utan bra försvarsspel så tror max på push där! Everton är bra men sporting borta är ungen barnlek det heller, 1-0 räcker för sporting!

Hoppas du sätter allt utom atletico
Madrid har verkligen ingen lätt match framför sig, men en Folan + Aguero på rätt humör sänker bättre lag än galatasary, oavsett arena, så hoppas på att få se något riktigt bra från deras sida. Sportin blir även det svårt för Everton, men Everton kommer med en 3-1 vinst över självaste United i ryggen och lyckas dom pilla in ett mål så tror jag inte sporting rycker in 2.

Hoppas du sätter det du spelat, så får vi se ikväll hur madrid gick
Gammal 2010-02-25, 11:16   #27

Sharp$: 110
Standard

SINGLAR.

Wolfsburg
Shacktar
Roma
Fener
Salzburg
Marseille
Ronne84 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-25, 13:06   #28

alexybts avatar

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 431
Standard

Citat:
Madrid har verkligen ingen lätt match framför sig, men en Folan + Aguero på rätt humör sänker bättre lag än galatasary, oavsett arena, så hoppas på att få se något riktigt bra från deras sida. Sportin blir även det svårt för Everton, men Everton kommer med en 3-1 vinst över självaste United i ryggen och lyckas dom pilla in ett mål så tror jag inte sporting rycker in 2.

Hoppas du sätter det du spelat, så får vi se ikväll hur madrid gick
Saken är att varken Kun eller Forlan varit på humör ett bra tag nu, har själv lagt en rak 1a på Galatasaray.

Galatasaray - Atletico Madrid
Wolfsburg - Villareal
RedBull Salzburg - Standard Liege
RedBull Salzburg-1 - Standard Liege
Everton att avancera
Fenerbahce - Lille båda lagen gör mål

Tycker jag har tryckt in fina matcher inför ikväll, hoppas det slutar bra!
alexybt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-25, 14:22   #29

Rilles avatar

Sharp$: 436

Standard

Inför matchen varnar Galatasarays tränare för att Athletico har ett bra borta spel, där dom förlitar sig på kontringsspel. Förra matchen slutade 1-1, det vill säga ett viktigt borta mål för Galatasaray, Athletico måste alltså göra mål nu de har pressen på sig och kan inte helt förlita sig på sitt kontringspel utan måste skapa framåt och vara drivande
i spelet. Att man saknar Aguero kan nästan vara en fördel då han varit väldigt dålig den sista tiden.

Portugisen Tiago saknas i Istanbul på grund av spel i Europa med Juventus i höstas och han kommer troligen ersättas av Raúl García, något som är en klar försvagning av lagets kreativitet och slagstyrka. Tiago är klart bättre i spelet med bollen och styr upp mittfältet

harry kewell, milan baros, skadade, Arda Turan och Sabri Sarioglu osäkra testas innan match
sergio ageuro, antonio reyes (som gjorde atleticos mål i första matchen mot gala) testas sent. Mittbacken Domínguez som är avstängd, De Gea defenitivt borta

Galatasaray har inte förlorat hemma på nästan ett år. Det vill säga 27 matcher. 14 över - 13 under 2.5 mål i dessa matcher. 5 senaste matcherna på hemmaplan har 4 gått över och 1 under.

Athletico har 4 matcher under och en över på de fem senaste bortamatcherna. Man har misslyckats att göra mål i 2 av dessa fem senaste borta matcherna. Men idag måste man göra mål.

1 dnb ger 1.675
Mer än 2.5 mål ger 1.75
båda lagen gör mål 1.61

Båda lagen gör mål är intressant men oddset lite väl lågt
1.675 likaså på 1an DnB. Jag gillar inte att spela emot Athletico de är upp och ner och det kan hända vad som helst i deras matcher. Det är lika ironiskt som sant att dom är laget som en dagen förlorar mot almeria och nästa dag vara laget som bryter Galas fina hemmasvit. Tycker även Spaniorerna har ett bättre lag på pappret, men det säger ju inte så mycket, + att min kunskap om turkarna är rätt dålig nu för tiden.

Då återstår alltså mer än 2.5 mål som jag anser vara relativt stor chans till att det faktiskt blir eftersom Athletico måste göra mål och att Galatasaray sällan går förlorande, mållösa från en hemma match. Det som avskräcker är de potentiella offensiva avbräcken i båda lagen.

Vad tror ni om matchen? Athleticos försvars spel har blivit mer stabilt, det ser man på statistiken över insläppta mål, backlinjen har fått spelat ihop sig och blivit mer stabil.
Idag blir det dock lite förändring då Dominguez är borta. Detta är ju i grunden två offensiva lag Galatasaray har gjort 43 mål och släppt in 23 på 22 matcher i ligan, 25 av dessa har kommit på 11 hemma matcher varav 8 insläppta.
Athletico i sin tur har 33-36 på 23 matcher, 13 - 20 på 12 bortamatcher.

2-1 Galatasaray? Nån som har lite mer bra koll på Galatasaray? Verkar ställa upp med 4-5-1 kommer de spela deffensivt eller går dom framåt?

Funderar även på:
Salzburg rak 1 @ 1.72
Fener - lille, båda gör mål @ 1.72
Hapoel dnb @ 1.95
Wolfsburg - Villareal mer än 2.5 @ 1.60
Rille är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-25, 14:52   #30

Lawios avatar

Sharp$: 1771
Standard

Anderlecht @ 2.30
Wolfsburg @ 2.05
Shakhtar Donetsk HT @ 2.00

Roma @ 1.40
Valencia @ 1.25
Dubblar, 1 Spel
Lawio är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-25, 17:10   #31

Abysss avatar

Standard

Spelar några offside spel idag

VfL Wolfsburg - Villarreal ö5.5 @ 1.90
RSC Anderlecht - Athletic Bilbao ö5.5 @ 1.85
Galatasaray - Atletico Madrid ö5.5 @ 1.90
Unirea Urziceni - Liverpool ö5.5 @ 1.85
Hapoel Tel Aviv - Rubin Kazan ö5.5 @ 1.85
Juventus - Ajax ö5.5 @ 1.80

Spelar helt utan statistik. Har utgått helt från hur lagens spelstilar är och känner att dessa kan vara intressanta spel. Nu kör vi
Gammal 2010-02-25, 17:54   #32

Turtlewaxs avatar

Sharp$: 301
Standard

1 Wolfsburg @ 2.05
2 Shakhtar Donetsk @ 1.44
3 FC Salzburg @ 1.75

lastar vi som singlar + trippel.

Och en jönssonligankupong, ett måste för min egen del i cupsammanhang...:

1 Anderlecht eller Oavgjort @ 1.33
2 Roma @ 1.50
3 Shakhtar Donetsk @ 1.44
4 FC Salzburg @ 1.75
5 Valencia @ 1.25
6 Wolfsburg @ 2.05
7 Everton @ 2.80
8 Galatasaray eller Oavgjort @ 1.38
9 Oavgjort eller Ajax @ 2.00

@ 100.10

Någon gång sitter den! Nu kör vi.
Gammal 2010-02-25, 19:44   #33
PHX

PHXs avatar

Sharp$: 271
Standard

Haha, herrejävlar, när jag skrev mitt inlägg imorse om Lille - Fenerbahce låg oddset på 1,75 @ Båda lagen gör mål... är nu nere i 1,61! Fan vad ni spelat ner den!
Btw, hela 6 av 7 av de tidiga kvällsmatcherna har slutat med att båda lagen gör mål, så man var ju inte helt lost

Förövrigt, under 2,5 mål till 1,75 mellan Hapoel Tel Aviv - Rubin Kazan? Hapoel har gett upp och Rubin bara spelar av matchen?
PHX är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-25, 19:49   #34
UKM

UKMs avatar

Sharp$: 20
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Abyss Visa inlägg
Spelar helt utan statistik. Har utgått helt från hur lagens spelstilar är och känner att dessa kan vara intressanta spel. Nu kör vi
Tror nog ofta det och din magkänsla kan vara nyttigare för plånboken än att lite blint på alla "experter"
UKM är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-25, 19:57   #35

Mr.Bettings avatar

Standard

Citat:
hittills 2 stycken push och en förlust, sa ju att dom känndes bra på förhand känns dumt i efterhand nu att man lira -1 på Madrid och -1 PSV, raka vinster så hade det gett utdelning
Gammal 2010-02-25, 20:01   #36
Moderator

RobinDs avatar

Fotboll 2013

Standard

Citat:
hittills 2 stycken push och en förlust, sa ju att dom känndes bra på förhand känns dumt i efterhand nu att man lira -1 på Madrid och -1 PSV, raka vinster så hade det gett utdelning
Sa ju det, du överdriver ditt högoddsspel ibland. Har du odds på över 2.50 så är ju det högt!
Gammal 2010-02-25, 20:06   #37

Kurt-Egons avatar

PremierLeague

Standard

Liverpool kirrade biffen konstigt nog!
Nu hoppas vi på Fenerbache - Lille bjuder på målkalas
Gammal 2010-02-25, 20:11   #38

Mr.Bettings avatar

Standard

Citat:
Sa ju det, du överdriver ditt högoddsspel ibland. Har du odds på över 2.50 så är ju det högt!
värt att tänka över om man ska byta lite strategi och sänka sin odds nivå och försöka sträva efter att få mer träffar till lägre odds (som fortfarande inte är allt för låga) än att träffa mycket färre spel till högre odds.
Gammal 2010-02-25, 20:32   #39
UKM

UKMs avatar

Sharp$: 20
Standard

PSV dom jävlarna förstörde för mig.

Galatasaray v Atletico Madrid 2

Roma v Panathinaikos 2

Shakhtar Donetsk v Fulham X

PSV v Hamburg X

Drog en fyrling och vad får man för det, ollad i pannan av PSV i 90'e minuten.
UKM är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td