Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-02-22, 09:34   #1

Betongbarns avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: -1
Standard

22/2 Fotbollssnacket! ...

Ny vecka, bara på't igen!

Lite mixat utbud idag, en match från Spanska ligan, lite turkiskt och en del sydeuropeiskt.... Måndagar är väl inte kända för att vara veckans speldag #1 men något guldkorn brukar man kunna hitta

Själv har jag tryck av två spel i en match en så länge.

Holland - Eerste Divise
Dordrecht - De Graafschap

Graafschap -0.5 @ 2.00 3U
Graafschap -1.0 @ 2.83 2U

Rekade den här matchen för länge sedan, men den blev då inställd.
Hur som helst så är det serieledande Graafschap som gästar mittengänget Dordrecht.

Graafschapp är : 3-1-1 senaste fem (W-L-D)
Dordrecht är: 0-3-1 senaste fyra (W-L-D), de har fått matcher inställda därav inte spelet mer.

Graafschap har tagit sista två bortamatcherna med minst två måls marginal, Dordrecht är enligt mina efterforskningar ett ojämnt lag som är "all or nothing", i nuläget verkar de dock ha tappat formen och det kombinerat med Graafschaps fina form + statistiken över inbördes möten som ger Graafschap vinst samtliga senaste fem möten och totalt vinst i sex av åtta möten gör att jag testar med 5U uppdelat på två hcp spel.

Rak 2:an ger 1.90 ungefär men asian hcp -0.5 ger 2.00, så välj rätt om du hoppas på samma!

Vad har ni andra hittat för bra spel?, Hit me!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
REVENGE!
Betongbarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-22, 09:47   #2

Mr.Bettings avatar

Sharp$: 0
Standard

funderar på följande:

Englad league 2:

Rotherham - Shrewsbury

Shrewsbury +1 @ 1,72

La liga:

Valencia - Getafe

Över 4 mål (insatsen tillbaka vid 4 mål) @ 5,1
Gammal 2010-02-22, 10:02   #3

Betongbarns avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Betting Visa inlägg
funderar på följande:

Englad league 2:

Rotherham - Shrewsbury

Shrewsbury +1 @ 1,72
Den ser intressant ut, formen verkar tala till fördel för Shewsbury som slagit en del bättre lag och kryssat mot ännu bättre, endast förlust mot serien tvåan Bury med 1-0.

Rotherham verkar inte lika formtoppade.
Samt senaste tre mötena fördel Shrewsbury.

Har du koll på skadeläget i lagen?, injurys och suspensions?

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
REVENGE!
Gammal 2010-02-22, 10:03   #4
jla

Sharp$: 565
Standard

I Valenciamatchen tror jag att valenciavinst med 1 mål är väldigt spelvärt. Getafe tar nog inga poäng men dom förlora nästan aldrig med mer än en balja
jla är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-22, 10:28   #5

Mr.Bettings avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Betongbarn Visa inlägg
Den ser intressant ut, formen verkar tala till fördel för Shewsbury som slagit en del bättre lag och kryssat mot ännu bättre, endast förlust mot serien tvåan Bury med 1-0.

Rotherham verkar inte lika formtoppade.
Samt senaste tre mötena fördel Shrewsbury.

Har du koll på skadeläget i lagen?, injurys och suspensions?

Inga viktiga spelare borta från något utav lagen som jag kan hitta för tillfället. Anmärkningsbart är att Roberts i Rotherham fick röttkort senast och missar kvällens match.

@ jla. i de senaste mötena lagen emellan så har vinnaren vunnit med 2 mål eller mer 4 av de 5 senaste matcherna. Kanske något att ha med i bakhuvudet.
Gammal 2010-02-22, 10:43   #6

Abysss avatar

Sharp$: 318

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
funderar på följande:

Englad league 2:

Rotherham - Shrewsbury

Shrewsbury +1 @ 1,72
Intressant spel. Den testar vi

Citat:
Rotherham boss Ronnie Moore will be forced to make a number of changes for the game against Shrewsbury.

Gavin Gunning (head) and Dale Tonge (foot) are injured and midfielder Gary Roberts is suspended after he saw red in their draw with Torquay on Friday.

Shrewsbury hope to welcome back defender Dean Holden and midfielder Jake Simpson to the starting line-up as they both return from injury.

New signing Jamie Cureton could be handed his first start for the Shrews.
Abyss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-22, 10:45   #7

Betongbarns avatar

Standard

Ser nu att det är trevägshandikapp Mr.Betting menar, alltså tvåmålsvinst till 1.72.

+1 asian ger 1.35 på Bet365, inte lika hett :(

REVENGE!
Gammal 2010-02-22, 10:52   #8
Moderator

RobinDs avatar

Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

AGOVV rak och med hcp ska spelas. Kommer en rek snart. Grym form och en väldigt lyckad värvning offensivt från haarlem. 4 baljor på 2 matcher, kan inte stava killens namn i huvudet. Men fortsätter han såhär så har AGOVV funnit precis vad de saknat för att ta nästa steg.

Sugen på graafschap jag med, oerhört stabilt lag.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-22, 11:02   #9

Mr.Bettings avatar

Standard

Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Betting
funderar på följande:

Englad league 2:

Rotherham - Shrewsbury

Shrewsbury +1 @ 1,72
Intressant spel. Den testar vi

Citat:
Citat:
Rotherham boss Ronnie Moore will be forced to make a number of changes for the game against Shrewsbury.

Gavin Gunning (head) and Dale Tonge (foot) are injured and midfielder Gary Roberts is suspended after he saw red in their draw with Torquay on Friday.

Shrewsbury hope to welcome back defender Dean Holden and midfielder Jake Simpson to the starting line-up as they both return from injury.

New signing Jamie Cureton could be handed his first start for the Shrews.

Underbart att folk dubbelkollar informationen så inget silas bort mellan fingrarna, tackar för det abyss.

Spelar 4u på Shrewsbury +1 till 1,7. Tror dom klarar detta, speciellt nu när abyss vaska fram lite mer detaljer som gynnar Shrewsbury.

Blev även 1u på valencia matchen, över 4 mål (insatsen tillbaka vid 4 mål). En fin tv peng.
Gammal 2010-02-22, 11:02   #10

Abysss avatar

Sharp$: 318

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
AGOVV rak och med hcp ska spelas. Kommer en rek snart. Grym form och en väldigt lyckad värvning offensivt från haarlem. 4 baljor på 2 matcher, kan inte stava killens namn i huvudet. Men fortsätter han såhär så har AGOVV funnit precis vad de saknat för att ta nästa steg.

Sugen på graafschap jag med, oerhört stabilt lag.
Manucharyan tror jag han stavar, kanske är någon mer 'n' med någonstans
Abyss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-22, 11:03   #11

Betongbarns avatar

Standard

Kan det tänkas vara E. Manucharyan RobinD ?

REVENGE!
Gammal 2010-02-22, 11:08   #12
Moderator

RobinDs avatar

Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Betongbarn Visa inlägg
Kan det tänkas vara E. Manucharyan RobinD ?
Japp thats the guy! Verkar ha hittat rätt direkt i sin nya klubb!
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-22, 11:11   #13

Betongbarns avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Japp thats the guy! Verkar ha hittat rätt direkt i sin nya klubb!
Jag får en feeling av att AGGOV matchen är postponed, Emmen vs MVV redan inställd och AGGOV har försvunnit från bet365....

EDIT: Fan om Dordrecht - Graafschap blir inställd, då är det andra gången i rad det händer jag spelat på den!

REVENGE!
Gammal 2010-02-22, 11:16   #14

Mr.Bettings avatar

Standard

Angående Shrewsbury +1, blir väl vinst vid oavgjort resultat? eller är jag helt fel ute nu?
Gammal 2010-02-22, 11:22   #15

Betongbarns avatar

Standard

Citat:
Angående Shrewsbury +1, blir väl vinst vid oavgjort resultat? eller är jag helt fel ute nu?
Jag tror inte det, om du spelat trevägs-handikapp, vilket antar att du gjort om du får +1 till 1.72 så krävs väl två måls vinst, eller är jag helt ute och cyklar?

Tycker är konstigt annars om trevägs ger 1.72 på +1 och oavgjort då ger vinst medans asian handicap +1 ger 1.35...

Kanske jag som har fel men det låter konstigt ....

REVENGE!
Svara

td