![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#16 |
![]()
vart hittar ni oddsen på vilket lag som ska kvalificera sig? måste vara jag som är blind.
![]() ![]() |
![]() |
#17 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#18 |
![]()
Gillar reken Portugisen och oddset har sjunkit men -1 finns @1.885 på Pinnacle och det lirar jag till 4u. Bra spel, cheers
![]() ![]() |
![]() |
#19 |
![]()
Ja oddset börjar röra på sig lite. 1.91 hos Betsson...Lycka till ni som spelar. Ska bli kul match att se dessutom
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#20 |
![]()
Haha ni gillar verkligen inte Fulham verkar det som
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#21 |
![]()
Jag håller med dig. De har överträffat mina förväntningar. Men här snackar vi stormatch, även om det inte är CL. Fulham har ingen som helst erfarenhet av dessa matcher, det har Shakhtar. Och som sagt, anledningen till att jag spelade -1 med push på uddamålsvinst är kanske just för deras förmåga att överraska. Men jag tror klassen tar ut sin rätt här.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#22 | |
![]() Citat:
Med det sagt, så ser jag fram emot matchen då jag spelat på en rak 1a, inget höjdarodds jag vet, men tog med matchen i en trippel för att höja oddset lite. Lycka till alla! ![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#23 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#24 |
![]()
Jag kör 1.5 units på fulham dnb. Kan bara inte tippa emot det laget
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#25 |
Moderator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]()
Smartare att inte tippa alls då tycker jag. Vinner gör Fulham absolut inte, deras bortaspel är inte bra och nu möter de ett övermäktigt lag i Ukraina! Glöm inte att det är regerande mästarna Fulham ska möta!
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#26 | |
![]() Citat:
Nu börjar Fulham haussas som Stoke igår.... Vi pratar om Fulham. Inte Barcelona. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#27 |
![]()
Och det bettet är dumt av flera anledningar. Att Fulham går för vinst är fullständigt otänkbart. Roy Hodgson är en erfaren räv. Han vet att det enda som gäller är att gå för kryss. Du vet att det räcker med 1-0 för Shakhtar för avancemang?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#28 |
![]()
Ja då är det ju nästan vettigare att lägga 1-0 isf, och det är ju rätt lotto det med.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#29 |
![]()
2.40 på att Schaktar vinner -1,5 på UB nu.
2.25 på 1/1 (ht/ft) och 4.20 på x/1. Tycker det känns intressant med dessa odds då jag är helt inne på att Schaktar vinner. Frågan är bara hur länge klarar Fulham hålla emot...hmm Intressanta odds på slutresultaten också. Om jag lyssnar på vad majoriteten tror får ni ganska bra avkastning på både 2-0 och 3-1 i jämförelse med hcp spelen ![]() Själv spelar jag 1% på 3-0 odds 12.50 samt 4% på 1/1 odds 2.25 samt 1% på x/1 odds 4.20 hos UB. Tror definitivt att det bli en 1a men garderar upp1/1-spelet då jag är osäker på om Fulham klarar av nollan i första.
![]() ![]() |
![]() |
|