Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-08-27, 03:10   #1

Reg.datum: aug 2012
Sharp$: 600
Standard

2012-08-27 Atletico Madrid - Athletic Bilbao (Fotboll)

Datum: 2012-08-27
Tid: 22:00
Sport: Fotboll
Land: Spanien
Liga: Fotboll
Match: Atletico Madrid - Athletic Bilbao
Period: ft

Spel: Atletico Madrid Ö2.5MÅL
Insats: 3
Odds: 3.50
Bolag: Ladbrokes

Motivering:
Dagens spel då, ett mycket fint sådant skulle jag säga:

Atletico Madrid- Athletic Bilbao
Spel: Atletico Madrid ÖVER 2.5 mål @ 3.50
Spelstopp:22:00
Insats: 3/5

Notera, Atletico över 2.5 mål, inte matchen över 2.5 mål. Utan hemmalaget att göra tre eller fler mål.

Ok. Bortalaget saknar fortfarande Llorente, Martinez och Amorebieta. Tre spelare som är vitala för laget. Två spelare av dessa som är vitala för defensiven. Bielsa har redan bekräftat startelvan och den är inte särskilt imponerande. Dessutom anser jag att balansen i den är något för offensiv med tanke på vilken situation som Bilbao befinner sig i. San Jose, Gurpegi och Inigo, tre av startmännen i backlinjen är inga namn som skrämmer slag på någon anfallslinje. Gurpegi är för övrigt inte ens en försvarare i grund och botten utan mittfältare. Att Betis gjorde hela fem mål på detta lag i premiären, på Bilbaos hemmaplan är ingen slump och jag tycker att Atleticos chanser till att göra tre eller fler mål är ganska goda. Då Atleticos offensiv är vassare än Betis, samtidigt som Atletico kommer ha hemmaplan där man normalt sätt är väldigt starka. Personligen värderar jag detta spel för ett odds runt 2.00.

Hemmalaget kommer till denna match med en bra trupp. En bra offensiv med spelare som Arda, Rodriguez, Adrian och Falcao. Samt med offensiva ytterbackar i Silvio och Filipe. Man spelade 1-1 i premiären och nu suktar man efter en vinst. Man spelade bra mot Levante borta och skapade en hel del chanser, men avsluten var för dagen något för svaga. Och detta tror jag Bilbao kommer få sota för ikväll. En ny optimism finns i hemmalaget med Simeone som tränaren. En sen match, ett fullpackat Vicente Calderon, omständigheterna för en klar hemmaseger är goda.

Senaste fem matcherna lagen emellan på Vicente Calderon:

2-1
0-2
2-0
2-3
1-2

Jag anar dock ett trendbrott i målstatistiken till detta möte, för hemmalaget. Mycket på grund av den nya optimismen som finns i Atletico samtidigt som Bilbao för närvarande befinner sig i en liten kris. När det kommer till skador men även när det kommer till tryggheten i truppen då spelarna inte vet vad som kommer ske med deras två bästa spelare; Martinez och Llorente. Om dom kommer säljas eller ej. Matcherna mellan dessa brukar bli målrika på VC och jag tror att det kommer dröja många år till innan Atletico får en så här bra chans till att göra tre mål eller fler mot baskerna, som dom får ikväll. Spelet tas alla dagar i vecken för en medelinsats.

Lycka till om ni ryggar och besök gärna min spelblogg för dagliga tips och spel:
http://tipparen1.blogspot.se/
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
j.houston (+1), Jinx (+1), Richard_ (+1), BlackCobra (+1), prector (+2), Gimli (+2), Shell Peppe (+1), Philjay (+2), eggge (+10), TheJakan (+1), RJohanson (+3), hannesbannes (+10)
tipparen1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-27, 03:27   #2

RJohansons avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 140
Standard

Du fortsätter leverera fina spel dag efter dag. Även det här ser bra ut. Ryggar!
RJohanson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-27, 12:29   #3

Sharp$: 162

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ryggar på den här, verkar vara ett riktigt bra spel.
Richard_ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-27, 14:44   #4

Sharp$: 527
Standard

Låter väldigt intressant, ryggar denna!
TheJakan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-27, 23:18   #5

Redbulls avatar

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 2859
Standard

Vad ska man säga? Det sägs att en bild säger mer än 1000 ord...

Fin rek!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
plingplong (+1)
Redbull är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-27, 23:33   #6

Philjays avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 3798

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Redbull Visa inlägg
Vad ska man säga? Det sägs att en bild säger mer än 1000 ord...

Fin rek!
lysande spelare!
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-27, 23:36   #7

TOBYTYKEs avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 9198
Standard

TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-27, 23:52   #8

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 56

Standard

Wow. Mästerligt spelat. Inget annat än imponerande och se den form du är inne i för tillfället.
HalaMadrid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-28, 10:40   #9

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 441
Standard

Bravo!
royal_ilja är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-28, 11:34   #10

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 2404
Standard

Grymt tippat av dig igen, tack!