Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-08-24, 03:53   #1

suppes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 965

Suppe bettar fotboll- 2012
Stats: 10 - 8 - 0
ROI: 128.09%
Vinstprocent: 55.56%

Standard

2012-08-26 Besiktas - Galatasaray (Turkish Super League)

Datum: 2012-08-26
Tid: 20:45
Sport: Fotboll
Land: Turkiet
Liga: Turkish Super League
Match: Besiktas - Galatasaray
Period: ft

Spel: Annat 2 -0.25 AH
Insats: 7.00
Odds: 1.925
Bolag: bet365

Motivering:
Jag tippade Istanbul BB att vinna över besiktas förra veckan men besiktas kom undan med 1 poäng tack vare en nick från Hugo Almeida. Besiktas kämpade med att skapa lägen. Och som jag sade inför den matchen stor skillad på förra årets o dagens besiktas. Simao har signat för Espanyol. Quaresma tränar seperat och har blivit tillsagt att han inte får spela tills han ej sänker sitt lön. Manuel Fernandes och Almeida har även sagt till Coach Samet Aybaba att de vill lämna. Dessa nyheter tillsamans med överraskande skadenyheten från Hugo Almeida så verkar ryktet stämma.

Galatasaray hade en tuff tid mot Kasimpasa men klarade av att vinna efter mål av umut Bulut som nu har gjort 4 mål på 2 matcher. Stämningen kommer vara hård i denna match då galatasaray spelarna Eboue och Felipe Melo gjorde besiktas fansen galna förra matchen. Så arga att vissa kom in på plan för att attackera Eboue. Men jag tror inte att pressen kommer att påverka galatasaray som är vana vid dessa situationer. De vann trots allt ligatiteln på hemmaplan mot största rivalen Fenerbache förra året.

Vänsterbacken ismail är fortfarande skadad för Besiktas.Hugo almeida kommer vara borta minst 2 veckor efter skada. Engin Baytar- som är avstängd i 11 matcher efter attackerat en domare är ingen förlust för Galatasaray. Burak Yilmaz skytteligavinnaren förra året är dock tillbaks från 2 matchers avstängning

Fasta situationer är Besiktas största vapen och förlora Almeida är en stor drawback. Galatasaray är vana vid stora matcher och det bättre laget just nu. 1.925 är underbar odds för Galatasaray -0.25 AH och spelas med 7 Units.-0.25 tas mest som en säkerhet ifall matchen slutar oavgjort då 2.05 för en galatasaray vinst hos bet365 var i det lägsta laget trots allt enlig mig. Ni kan säkert hitta bättre odds, lycka till!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SlimCharles (+1)
suppe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td