|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2012-08-17, 16:42 | #16 |
Okej mina tankar går såhär: om man religiöst kör system med många skrällar så kommer(förhoppningsvis) utdelningen komma förr eller senare. Detta kan ju ta rätt så lång tid så då får man verkligen köra på långsiktigt. Om bolaget löses upp efter en halv säsong för att folk tröttnat pga uteblivna vinster... Då är det ju ingen ide. Jag kan tänka mig att köra på denna väg.
|
|
2012-08-17, 17:00 | #17 |
R-9-0-1326 (12 rättsgaranti) är för mig utan konkurens. Välj fyra spikar bland matcher som är jämmna och ressten är helgarderat (alla favoriter bland annat)
|
|
2012-08-17, 17:00 | #18 |
Hej!orgon
Jag är gärna med för mellan 200-250 per vecka med start i morgon. Dock har jag ingen egen tid att lägga på att gräva fram info kring lagen. Mitt fokus ligger för tillfället på hästar. Jag är dock gärna med på säg, ett kvartal i taget. Gärna start imorgon. Intresset för min del begränsas då till att betala samt få fullständiga rader. Dvs är gärna en "passiv" betalande andelsägare. Skicka gärna PM till mig med information om det kommer igång något redan imorgon då det ju är Jackpot på Stryktipset denna samt även nästa lördag. |
|
2012-08-17, 17:09 | #19 | |
Sharpest
|
Citat:
Mer om det finns att läsa här: https://www.flashback.org/t1029900 (seriös tråd på flashback. |
|
2012-08-17, 17:10 | #20 |
Kan absolut tänka mig att vara med. Köper gärna in mig för 3-4 andelar i så fall så blir det lite pengar om man klonkar. Är dock helt grön på stryktipset då jag hållt mig långt, långt bort från svenska spel. Vet hur de vanliga raderna funkar men hur funkar ett reducerat system?
Edit. Såg KP's inlägg. Senast redigerad av HL333982 den 2012-08-17 klockan 17:11. |
|
2012-08-17, 20:15 | #21 |
peozz: Du är välkommen att vara med. Om du bara är en regelbunden spelare på stryktipset och därmed vet ungefär hur man ska tippa för att det ska bli aktuellt med de lite högre summorna i utdelning så kommer dina "egna rader" i kombination med att du kör med ett bolag(dvs flera gånger högre insats än om du spelat själv) ge dig bättre möjligheter att få tretton rätt vid skrällrika omgångar. Vi lär dig det du behöver veta om egna rader och hur du genererar dessa (finns gratis- och betaltjänster för detta). Det är inget svårt att lära sig om man bara har bra koll på stryktipset.
peozz och KP: Då säger jag härmed att vi kör ett bolag där vi siktar på de större utdelningarna! Så hoppas jag att jag har er med på tåget! Tomas63: Det är kul att du vill vara med. Allra helst skulle jag ju vilja ha någon som är insatt och ser detta som en bra möjlighet att omsätta sina kunskaper i uttänkta system. Jag prioriterar allra helst de som vill vara mer delaktiga än det du beskriver. Men jag vet att ditt intresse finns, om det ändå skulle finnas plats för någon som glider med på ett bananskal och inte är så delaktig. HL333982: Du är välkommen. Sett din tråd och tror verkligen att dina kunskaper och tillvägagångssätt kan vara nyttiga när det handlar om Stryktipset och egna rader! |
|
2012-08-17, 20:38 | #22 |
Jag vill vara med! Spelar gärna hela PL-säsongen.
Jag kommer under säsongen att vara hyfsat insatt. Jag har dock väldigt varierande med tid att lägga ner beroende på jobb. Men de flesta veckor kan jag med säkerhet vara aktiv. Jag spelar också gärna efter de stora pengarna och letar gärna skrällar. Jag har dock bara testat att lira med egna rader några gånger men förstår principen med att reducera bort rader där alla favoriter sitter osv. Jag ser gärna av vi turas om att vara ansvarig för att lägga radarne(de som vill) men att vi ändå kan hjälpas åt att posta ideér och diskutera inför varje lördag. Sedan får den som är ansvarig den veckan ta beslut vid eventuella oenigheter. |
|
2012-08-17, 21:03 | #23 |
Jag kanske har varit lite oklar innan med vad det exakt är som gäller i bolaget om man går med. Så här kommer lite grejer att tänka på om man vill vara med:
Storlek på bolaget: 4-7 pers. Varför? Se nedan. Om man i tur och ordning ska göra spelkupongen så är detta ett optimalt antal. Om man är kunnig och vill kunna få nytta av sina kunskaper är det tråkigt att göra kupongen var 10:e eller 15:e vecka. Vem gör kupongen? Var och en gör i tur och ordning en spelkupong för rådande omgång. Exempelvis gör jag kupongen för omgång ett, i omgång två gör nästa person kupongen. Man kan, om man vill, ta hjälp av de andra. Men den som gör kupongen bestämmer helt och hållet hur den ska se ut. Man har inte någon som helst skyldighet att visa hur man tänker spela för de andra medlemmarna i bolaget innan man lämnar in och fråga "ska vi köra på det här?". Det funkar inte. Alla har så olika synsätt och det blir svårt att komma överens. Den lagda kupongen ska därför respekteras av oss andra. Detta betyder också att man bara behöver vara ordentligt insatt någon gång ibland. Förhoppningsvis är du hyfsat intresserad även de veckor när det inte är du som gör kupongen. Det är, enligt mig, en förutsättning att man hänger med i PL och championship för att man ska kunna ta ut bra rader när turen kommer till dig att göra detta. Insättning 250 kr inför varje omgång. Sedan görs ett system som hamnar på någonstans mellan 200 och 250 kronor per medlem i bolaget. D.v.s. är vi sju pers så blir det mellan 1400 och 1750 rader. Höga utdelningar. Jag har förstått det som att intresset är högt för att sikta mot de höga utdelningarna. Kul! Detta kör vi stenhårt på. Det hänger på den som gör kupongen att ta med rejält med skrällar och i sina egna rader endast tillåta si och så många favoriterna att vinna under omgången. Ska du vara med i detta bolag så måste du ha något sådär hum om vilka kombinationer som kan uteslutas för att slippa tretton rätt med låga utdelningar. Senast redigerad av patriknil90 den 2012-08-17 klockan 22:16. |
|
2012-08-17, 21:06 | #24 | |
Citat:
|
||
2012-08-17, 21:41 | #25 |
Administrator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 25027NFL 2017-2018 Stats: 51 - 50 - 0 ROI: 111.25% Vinstprocent: 50.50% |
Skulle kunna tänka mig att haka på detta. Har inte hängt på svenska spel på ett bra tag men har koll på stryktipset sen tidigare så det ska väl inte vara några större problem att komma in i hur ni tänkt er att det här ska fungera. Har inga problem att kunna hänga med och hålla koll på lagen och matchupsen.
|
2012-08-17, 22:08 | #26 |
detta låter intressant, jag är intresserad av att haka på!
när är det tänkt att detta ska dra igång isf? |
|
2012-08-17, 22:14 | #27 |
|
|
2012-08-17, 22:24 | #28 |
|
|
2012-08-17, 23:12 | #29 |
tja, är också intresserad, har en viss erfarenhet av reducerade system... dock mest utav reducerade system inom travet. PMa om det finns en plats! följer gärna med långsiktigt! Följer även den engelska fotbollen ganska så mycket!
|
|
2012-08-17, 23:49 | #30 |
Jag har dom i dataprogrammet som ja använder och sedan skickar via egna rader till svenska spel. Om du kommer ihåg gamla datorer i spel butiker, alla dom system kunde man spela via dom som enkel rader och fick massor kuponger som ska betalas in. Alla system är maximalt reducerade och har 12 rätts garanti (jag struntar i 11 och 10 rätts garanti system).
|
|
|