![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 |
Moderator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]() 21/2 Kl 17:30 Werder Bremen - Bayer Leverkusen Bundesliga
Spel 1: Oavgjort eller Bayer Leverkusen
Odds: 1.66 Insats: 5u Bookie: Nordicbet Spel 2: Bayer Leverkusen DnB Odds: 2.30 Insats: 2u Bookie: Nordicbet Bundesligas tredje bästa boralag, det enda laget som ännu inte har förlorat på bortaplan. De har faktiskt inte förlorat alls i serien denna säsong. Bortaraden 4-7-0 slås bara av just Werder Bremen och Bayern München. Werder Bremen kommer med en förlust mot Twente i torsdags medan Leverkuen fått vila sedan den 13/2 då man senast slog Wolfsburg hemma. Att Bremen dessutom gått knackigt på hemmaplan och dessutom inte har en seger mot något av topp 6 lagen i år, vare sig hemma eller borta gör att jag tycker att det är fördel för Leverkusen imorn. Leverkusen har visserligen endast kryss mot topp, förutom segern hemma mot Frankfurt. Men 1-1 borta mot Bayern, 2-2 borta mot Schalke, 0-0 borta mot Hamburg samt 1-1 hemma mot Dortmund är ändå bra prestationer. Bremen har vunnit 40% av sina hemmamatcher denna säsong i ligan. Bremen har vunnit 41% av sina matcher totalt denna säsong i ligan. Bremen har vunnit 20% av sina matcher mot lagen på övre halvan denna säsong. Bremen har vunnit 0% av sina möten med topp 6 i år. Jag kan inte hitta något som pekar mot att Werder Bremen ska spräcka Leverkusens svit imorgon mer än att bollen är rund och min form är iskall. Rygga med försiktighet. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
I mitt tycke är Werder Bremen ett av de lag som man sällan bör spela på/emot, (precis som Roma, Sevilla och Man City).
Här är dock oddset på X2 riktigt bra och B Leverkusen är trots allt obesegrade. Och med tanke på hur Özil betett sig de senaste matcherna ( ![]() Jag väljer dock att avstå från att spela för att istället njuta av matchen. Som inbiten Werder-supporter hoppas man ju såklart på en hemmaseger. ![]() 100% WERDER! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
jag rekar, X2 tror faktiskt på 2 men krysset känns bra att ha till sidan av.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]()
En liten fråga bara men vad står DnB för ?
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
Moderator
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
![]()
Tackar för denna RobinD
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
Moderator
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|