|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2012-08-13, 16:03 | #1 | |
2012-08-13 IK Brage - Trelleborgs (Superettan)Datum: 2012-08-13 Tid: 19:00 Sport: Fotboll Land: Sverige Liga: Superettan Match: IK Brage - Trelleborgs Period: 1h Spel: Trelleborgs -0.5 Insats: 5 Odds: 3.76 Bolag: 10bet Observera att spelet är på första halvlek Motivering: Trelleborg har fått upp tempot nu efter uppehållet, men det var riktigt tydligt att laget inte kunde matcha Öster i 90 minuter. Inledningen på matchen var dock riktigt bra och TFF fick snabb utdelning. Och trots att laget har haft en riktigt dålig säsong hittills så finns det en tabell som där man kan matcha topplagen. Det är halvtidstabellen jag syftar på. Det är inte bara mot Öster som Trelleborg gjort bra matchinledningar. Halvtidstabell 2012 Citat:
I TFFs blowout-segrar borta mot Assyriska och Ängelholm gjorde de blåa 3 stycken mål innan HT i båda matcherna. Trelleborgs form, sin grymma HT-statistik och Brages värdelösa siffror tycker jag inte speglas i oddsen vi erbjuds. På grund av att lagen de inte kryssat så mycket i första halvlek så rekommenderar jag lägre insats och det raka spelet istället för att öka insatsen och plocka någon AH-lina där en kryssdel är involverad. Skade- och avstängningsmässigt finns det inte inget som är värt att lägga större krut på. Finns även på 12bet till 3.74. Senast redigerad av Donald den 2012-08-13 klockan 16:09. Anledning: Stavfel :) |
||
2012-08-13, 16:11 | #2 |
Rygg!
|