|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2012-08-11, 07:38 | #1 |
En radiopratare på p3
Tja!
Lyssnade på Morgonpasset i p3 igår. En av radiopratarna, Diego babblade om att han lagt en månadslön på Anorthosis Farmagusta skulle vinna över Dila Gori i EL, i torsdags. Minns att det stod 0-3 till Dila Gori ett tag, men cyprioterna hade visst reducerat till 1-3. SEDAN bröts matchen och pga bråk http://www.svd.se/sport/matchen-brot...ak_7412934.svd Kod:
”Uefa har påbörjat disciplinära undersökningar och inväntar också rapporter från matchdelegater”, lät det europeiska fotbollsförbundet, Uefa, meddela. Enligt Cyprus Mails webbsida invaderade cypriotiska hemmafans planen och kastade sten på polisen Han påstod att spelet ogiltigförklarades och att han fick tillbaka pengarna - stämmer det? Går det till på det viset? För nu tror jag att Dila Gori går vidare ändå och cyprioterna straffas. Och hans radiopartern sa samtidigt något försiktigt dock att han har ett spelberoende. Som han förnekade Diskutera. |
|
2012-08-11, 08:50 | #2 |
Moderator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
Om en match inte spelas klart och återupptas - vanligen inom 72 timmar - så ogiltigförklaras spelet vanligtvis.
|
2012-08-11, 09:42 | #3 |
Svaret jag fick från Betsafe:
Det står i våra regler, att om 80 minuter eller mer av matchen har spelats så gäller resultatet som var när matchen avbröts. Eftersom matchen du syftar på spelades 83 minuter så blev det slutgiltiga resultatet 0-3 i det här fallet och du förlorade således på just den kupongen tyvärr. Nedan citerar jag regeln jag tidigare refererade till: "At least 80 minutes of the match must have been played for bets to be considered valid. All bets are regular time only unless other is stated." Ha en fortsatt trevlig dag! Med vänliga hälsningar, Betsafe Kundtjänst. |
|
|