Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-02-20, 13:38   #1

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 140

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

10-02-20 | Serie A

10-02-20 | Genoa – Udinese 3-0

Spel: 1
Odds: 1.98 (Pinnacle)
Insats: 7u
Spelstopp: 18:00
Resultat: +6.86

Två lag som inte har imponerat på sistone ställs mot varandra. Hemmalaget Genoa förlorade lite orättvist senast borta i Turin medan Udinese föll borta mot Milan.

Genoa har 2-2-2 6-7 den senaste tiden men hemma är laget betydligt starkare: 3-2-0 8-3 (senast) och 8-3-1 26-16 sett över hela säsongen.

Det har varit mycket frånfall för Genoa senaste tiden men nu börjar läget ljusna och i den nominerade 18-manna truppen så har Gasperini kunnat räkna in Moretti, Tomovic, Aquafresca, Jankovic, Palacio och Suazo. Alla dessa spelare har Gazzettan sett som förlorade för denna match… (mitt ogillande för denna tidning börjar nå Aftonbladets höjder)

Saknas gör dock:

* MF Milanetto (21/2)
* MF Juric (12-10/0)
* FW Palladino (13-9/4)

Bortalaget Udinese kommer något stukade på självförtroende då man har 1-3-2 9-9 men 0-2-3 4-8 på bortaplan. Vad värre är att man fortfarande inte lyckats ta någon seger på bortaplan 0-4-8 8-18.

De Biasi har sagt att han de måste fokusera på defensiven denna match då man inte har råd att vara naiva och ryckas med i Genoas tempo.

Han dras dock med några tunga avbräck imorgon:

* DF Isla (17-15/1) – avstängd
* DF Basta (16-14/0)
* DF Domizzi (10/0)
* MF D’Agostino (20-18/1)

Tycker att Genoa borde vara större favoriter här och har spelat ettan tidigare i veckan. Tycker dock inte att det är fel att spela denna från ~1.85. Även om det finns en del frågetecken runt spelare i Genoa så tycker jag man har betydligt bredare trupp som kan komma in och täcka upp. Udinese kommer att lida betydligt mer av att inte D’Agostino och Isla är med. Lagens relativa styrkor hemma och borta talar även det för att det kan bli tufft för Udinese att bärga sin första bortaseger för säsongen på Marassi.

Reserverar mig med att säga att det här kan bli ett riktigt sjöslag. Med spelare som Di Natale, Rossi, Inler, Aquafresca och Palacio på plan så förväntar jag mig en hel del mål. Kommer själv att avvakta startuppställningar innan jag tar ett beslut om ett överspel här.

Senast redigerad av _mowgli_ den 2010-02-21 klockan 07:54.
_mowgli_ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-20, 14:31   #2

Lawios avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1771
Standard

Har också Genoa på pappret idag!
Lawio är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-21, 07:50   #3

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 140

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Även detta satt. Tillsammans med ett lajvat Ö2.0 till 1.90 hos 188bet. Så de första två rekarna på denna sida har ju suttit.
_mowgli_ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td