![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#1 |
![]() 2012-07-28 Chunnam Dragons - Jeonbuk Motors (K League)![]() Datum: 2012-07-28 Tid: 12:00 Sport: Fotboll Land: South Liga: K League Match: Chunnam Dragons - Jeonbuk Motors Period: ft Spel: Jeonbuk Motors -0.75 Insats: 5.00 Odds: 1.950 Bolag: Bet365 Motivering: Botten mot toppen? Nästan i alla fall. Chunnam ligger på en "stabil" 13:e plats och får nog inrikta sig på att kvala sig kvar i år. Man sticker varken ut hemma eller borta, årets hemmafacit är 3-5-4 och med det så är man det 11:e bästa laget (av 16) i serien på hemmaplan. Men formen kanske är bra? Nej inte det heller, på dom 5 senaste matcherna så har man 0-2-3 och en målskillnad på 3-11, varav 3 är på hemmaplan (1 oavgjord och 2 torsk). Man har inte mött några jätte lag, några på över halvan och 2 på den undre halvan. Jag tror inte Chunnam har några jätte förväntningar på morgondagens match då man i princip redan är klara för kval nedåt. Jeonbuk Motors är serieledaren som faktiskt är bättre på bortaplan än hemmaplan. Jag har sett detta laget rätt mycket i år eftersom dom spelar en fantastisk fotboll, offensiv som bara den. Man har en borta statistik på 8-2-2 och målskillnad på 25-8. Formen på dom 5 senaste matcherna är bäst i hela serien, 3-2-0 och en målskillnad på 7-1. Förra matchen var ett bottennapp och man fick bara 0-0 borta mot Seongnam, den andra oavgjorda var mot 2:an Seoul på hemmaplan. Jeonbuk har ett antal riktigt bra spelare, bland annat anfallarna Dong-Gook Lee (21/13) och chilenaren H. Droguett (19/8). Men även mittfälts geniet Eninho (20/10) från Brasilien. Jag har inte sett någonstans att dessa skulle vara borta och ingen av dom är avstängd. I normala fall så vinner Jeonbuk detta med ett par bollars marginal och jag tror även man gör det imorgon. Jag tycker oddset är alldeles för högt för -0.75, ska vi säga 0-3? Lycka till! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
Addar 2u till detta spel och samma odds. Tycker det är riktigt bra.
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]()
Två inlägg om samma spel minsann, då hakar jag på! Heja oss.
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
![]()
1-1 Jeonbuk på straff, kämpa!
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
![]()
1-2!
![]() EDIT: 2-2. ![]() Senast redigerad av Rehn108 den 2012-07-28 klockan 13:43. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
92a MINUTEN!!!!!!!!!!!! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |