|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2012-07-24, 00:38 | #1 |
Fotboll 24/7
Ja finns det något att spela på idag?
Själv spelar men Schalke Ml.
2012-07-24, 02:41 | #2 | |
Påminnelse om forumets riktlinjer för "dagens"-trådar.
Citat:
2012-07-24, 07:49 | #3 |
Nån som vet varfør Barca har høgt odds idag mot Hamburg? Lirar dom med juniorerna eller? Har 1.50 på barca hos unibet! Kør dom me the A-team e de bara kliva me hela lønen ju!
|
|
2012-07-24, 08:04 | #4 |
hei wannabetta Hamburg vet inte vad som förlorat i försäsongen (tre segrar och tre drar) och klubben, som leds av Messi, öppnar sitt vänliga schema. Villa, som ännu inte ut från sjukhuset, reser inte till Hamburg idag. Vilanova komplettera listan med tolv Barca B. ....barcelona spele med en b lag
|
|
2012-07-24, 08:37 | #5 |
Eeeh spelar dom med messi? o resten b lag? Jag fattade inte mycket av ditt inlagg men tack! Jag får førsøka hitta nån startelva! Vad lirar ni annars idag da?
|
|
2012-07-24, 08:42 | #6 |
ja messi spela resten bli barcelona b lag.... alves piquet och resten av den spanska landslåg spela inte idag dom är på semester ...... tråkit för min dålig svenska .. jag är från spanien madrid
|
|
2012-07-24, 08:42 | #7 |
TRUPPEN:
Spelare från A-laget: Pinto, Alves, Bartra, Muniesa, Dos Santos, Alexis, Messi, Mascherano, Afellay och Adriano. Spelare från Barcelona-B: Oier, Ilie, Sergi Roberto, Deulofeu, Rafinha, Joan Angel Roman, Sergi Gomez, Lobato, Patric, Planas, Balliu, och Espinosa. En tänkar elva: Pinto - Alves - Mascherano - Bartra - Adriano - Afellay - Dos Santos - S.Roberto - Rafinha - Messi - Alexis. Jag Kliver på Barca!!! |
|
2012-07-24, 08:45 | #8 |
Själv spelar men Schalke . hamburg och reykjivik..min trippel idag
|
|
2012-07-24, 11:38 | #9 |
Ingen Messi idag.
http://www.sydsvenskan.se/sport/fotb...i-missar-match |
|
2012-07-24, 12:21 | #10 |
Ett Barca med B-lag och utan Messi ger Hamburg goda chanser på att störa "Mer än en klubb"-gänget, till oddset av 3,60 på bet365, på kryss förstås. Jag har svårt att se att barca förlorar matchen. Det finns ändå en viss inneboende potential från La Masia.
Senast redigerad av Crockman den 2012-07-24 klockan 13:03. Anledning: Slarvfel. |
|
2012-07-24, 13:02 | #11 |
Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 3948Sponsorpodden på Sharps Stats: 3 - 8 - 1 ROI: 162.92% Vinstprocent: 27.27% |
4.15 på Nordicbet.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
2012-07-24, 15:28 | #12 |
Barcelona åker alltså till Hamburg för att spela av en jubileumsmatch mot tyskarna. Men man gör det utan merparten av sina stjärnor och truppen ser inte alls särskilt skräckinjagande ut.
Pinto, Oier, Dani Alves, Bartra, Ilie, Muniesa, Sergi Roberto, Deulofeu, Dos Santos, Alexis, Rafinha, Mascherano, Joan Àngel Román, Sergi Gómez, Lobato, Patric, Planas, Afellay, Adriano, Balliu, Espinosa. Vi har alltså fyra spelare som spelade ganska frekvent förra säsongen med Barcelona, i övrigt är det väldigt fattigt på stjärnor om man bortser från Afellay som var skadad en stor del av förra säsongen. På semester och saknas hittar vi Xavi, Iniesta, Busquets, Piqué, Pedro, Cesc och Valdés. Vidare så har vi en del ungdomar som förbereder sig för OS, dessa är Montoya, Jordi Alba och Tello. Sen har vi även Cuenca, Thiago, Villa, Puyol och Messi som alla missar matchen på grund av skador. Som ni ser är det inga dussinlirare som saknas ikväll och jag tycker Hamburg borde ha bra chanser att knipa minst ett kryss i den här matchen. Förvisso är det en träningsmatch, men vilket lag vill inte snärta till Barcelona när chansen ges? Och nu finns verkligen chansen med alla dessa avbräck. Ingen direkt koll på hur Hamburg kommer ställa upp ikväll, men man är inne i en bra formkurva med sju raka träningsmatcher utan förlust. Man kommer även med en färsk turneringsvinst i bagaget här (Peace Cup), där vår egna Marcus Berg avgjorde finalen. Inget svettigt motstånd där men det tycker jag heller inte att det är ikväll med laget som Barcelona är på resande fot med. Avstår nog lir på just denna match då den är lite väl svårbedömd, träningsmatcher är träningsmatcher... och det är inte det Barca vi känner igen ifrån då det gäller ngt.... |
|
2012-07-24, 16:12 | #13 | |
Citat:
Pinto - Alves Mascherano Bartra Adriano - Afellay Jonathan S.Roberto - Kiko/Rafinha och Alexis Sanchez. Vem som ersätter Messi är svårt att säga men förmodligen Alexis då man knappt har några andra i truppen som är kapabla att spela den rollen. Vem som då tar Alexis plats är oklart men möjligen Delofeu eller någon annan från b-laget. Oddsen störtdök på hamburg efter att nyheten om Messis skada, jag hann iaf plocka Hamburg DnB till 3.30 |
||
|