|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2012-07-19, 18:31 | #1 |
2012-07-19 Twente - FC Inter (Europa League)Datum: 2012-07-19 Tid: 19:45 Sport: Fotboll Land: Europa Liga: Europa League Match: Twente - FC Inter Period: ft Spel: Över 3.5 Insats: 5.00 Odds: 1.970 Bolag: Pinnacle Motivering: Kommer att spela över 3.5 här på grund av ett antal anledningar. Detta är två stycken lag som är målglada både bakåt och framåt. Twente är ett klassiskt "överspels" lag och det spelar ingen roll om det är A-lag eller B-laget som lirar. Till exempel så såg jag dom i deras senaste match borta mot Emmen i en träningsmatch. Det blev 0-5 och man spelade med ett blandat lag. Jag tror Twente vill döda denna matchen direkt och slippa slita i en retur i Finland. Ska också sägas att lag från Holland och SPECIELLT Twente kan släppa in 1-2 mål trots att man möter ett sånt här pass dålig gäng. Inter Turku är också ett målglatt lag och dom är ett av Finlands mest målglada lag både bakåt och framåt. I ligan så har man 10 stycken över 2.5 och 7 under. Nu möter man ett holländskt lag som förmodligen kommer dynga in 3 mål. Jag tror att Turku har insett att dem måste nog försöka göra ett mål här för annars är det över. Man vet att Twente inte har världens bästa försvar och jag hoppas dom ser sin chans i att hålla detta möte vid liv genom att gå lite framåt. Vilket lag eller formation Inter Turku ställer upp med spelar ingen roll enligt mig då Twente kommer ta ledning med 1 och kanske 2-0 och då måste Inter Turku fram ändå. Blir det nu så att Inter gör första målet så kan vi nog också räkna in överspelet då Twente kommer köra fullfart. Lycka till om ni vågar följa! Senast redigerad av AndreasB1897 den 2012-07-19 klockan 18:39. |
|
|