![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 |
![]() England; Coca-Cola League Two: Rotherham - Torquay
England; Coca-Cola League Two: Rotherham - Torquay
Rotherham: Rotherham ligger 4:a i tabellen, 3 poäng ifrån direkt uppflyttning. Dom har 1 match mindre spelad än ledaren (Rochdale), 3 matcher mindre spelade än tvåan och 2 matcher mindre spelade än tabell trean. Ska man slippa spela playoff så måste man slå lag som Torqay, speciellt på hemma på Millmoor Ground. Formen de 10 senaste matchern på hemma plan ser ut som följande: 3 - 5 - 2 och mållskillanden är 13 - 11. Rotherham har en vass målskytt vid namn Adam Le Fondre som har mäktat med 19 mål på 28 matcher. Jämför detta med Torqays bästa målskytt som gjort 6 mål på 29 matcher. Torqay: Torqay ligger på en 21:a plats i ligan, man har en match mer spelad än Celtenham som ligger på 22:a plats. Vinner Celtenham sin match som dom har spelat mindre än Torqay så går dom förbi dom i ligan. Torqay kämpar för överlevnad och har totalt tagit 27 poäng. Poängen som dom plockar är framförallt på hemma plan, där dom bärgat 18 poäng. Endast en match vunnen på borta mark och det var mot Burton Albion tidigt på säsongen. Borta formen de 10 senaste matchern är; 0 - 5 - 5 och en mållskillnad på 13 - 8. Senast lagen var hemma hos Torqay och då vann man efter 2 såna mål av Ellison (min85) och Le Fondre (min 90+4). Anmärkningsvärt är att senast Torqay slog Rotherham var på hemma plan år 2000. Tid vid mål : Rotherham(gjorda/insläppta) : Torqay (gjorda/insläppta) 0-15 - 6/2 - 7/3 16-30 - 4/3 - 5/5 31-45 - 10/5 - 5/7 46-60 - 3/9 - 5/8 61-75 - 6/4 - 6/7 76-90+ - 13/7 - 10/14 Egna tankar: Då Rotherham har ett utmärkt läge att gå direkt upp till nästa liga så tror jag att dom har motivationen på topp. Senast matchen så vann dom borta med 2-1 mot lincon city, och att ha en vinst i baggaget känns nog extra bra. Man spelar bra på hemma plan och tar nu emot ett Torqay som bara har en borta vinst i ligan. Vid vinst så lägger man sig på den eftertraktade 3:e platsen. Torqay däremot är i en enorm svacka och jag ser ingetnting som egentligen talar för dom ikväll. Båda lagen gör som flest mål i slutet utav matcherna och i Torqys fall så släpper man även in flest då också. Sista kvarten + tillägg har lagen totalt släppt in och gjort 44 mål och detta tänkte jag försöka utnytja ikväll. Mina spel: Spel 1: mer än 130 målminuter - odds 2 - insats 5 units. Spel 2: Rotherham gör 3 mål eller mer - odds 3,4 - insats 5 units. Spel 3: Rothenham vinner med 2 mål eller mer - odds 2,7 - insats 5 units.
”Jag gjorde av med massor av pengar på sprit, brudar och snabba bilar – resten slösade jag bort.” - George Best Senast redigerad av Mr.Betting den 2010-02-19 klockan 14:33. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
Vad menas med "spel 8" för något?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
det är antal spel som jag lagt i min speldagbok, glömde ändra innan jag la in den i det här forumet, men tack för uppmärksamheten.
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]()
hehe
Var mer vad "mer än 130 målminuter - odds 2 - insats 5 units." menas ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 | |
![]() Citat:
hehe, Säg att Rotherham gör 1-0 efter 50 minuter och sen 2-0 efter 89 minuter. Då plusar du ihop dom och får 139 minuter och då sitter spelet ![]()
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
Moderator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
![]()
aha hehe CP spel =)
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
Moderator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 |
![]()
lite lotto är det allt i det spelet hehe, men känns bra i förhand
![]()
![]() ![]() |
![]() |
#10 |
![]()
Mr.Betting
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 |
![]()
Snälla skriv tid i rubrikerna med, känner mig sjukt lazyass.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#12 | |
![]() Citat:
![]() @ fiorentina, sorry, missa det, hade lite brottom så tänkte aldrig på det .
![]() ![]() |
![]() |
|