Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-02-20, 17:38   #16

Rejss avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 4405
Standard

Snyggt, den resan skulle man varit med på :(
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-20, 20:38   #17

Betongbarns avatar

Sharp$: -1
Standard

Fint Abyss, hade 5U på ht+ft @ 1.80

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
REVENGE!
Betongbarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-20, 21:12   #18

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 543
Standard

Abyss : Langa en rek på Llanelli i morrn!
Saknar bara den matchen på en sexling efter att ha satt 4 Wales matcher idag... Vill ha en positiv känsla av Llanelli efter som alla andra tips gick åt helvete idag
U-town är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-21, 10:26   #19

StewiEs avatar

Sharp$: 420
Standard

Grym rek! Keep up the good work!
StewiE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-21, 12:15   #20

Floppuss avatar

Sharp$: 4
Standard

tackar
Floppus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-21, 12:40   #21

Abysss avatar

Sharp$: 318

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av U-town Visa inlägg
Abyss : Langa en rek på Llanelli i morrn!
Saknar bara den matchen på en sexling efter att ha satt 4 Wales matcher idag... Vill ha en positiv känsla av Llanelli efter som alla andra tips gick åt helvete idag
Jag rör inte den matchen U-town.
Llanelli är bra men Bala är inte dåliga. Det båda har 5-0-0 inför dagens möte men Bala's hemma form gör att Llanelli är bättre spelet, dock tror jag på en tight match och vågar därför inte röra den.
Kanske att ö2.5 lockar lite men jag skippar den matchen idag.

Laddar inför tisdagen istället..
Abyss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-21, 12:44   #22

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Abyss Visa inlägg
Jag rör inte den matchen U-town.
Llanelli är bra men Bala är inte dåliga. Det båda har 5-0-0 inför dagens möte men Bala's hemma form gör att Llanelli är bättre spelet, dock tror jag på en tight match och vågar därför inte röra den.
Kanske att ö2.5 lockar lite men jag skippar den matchen idag.

Laddar inför tisdagen istället..
Oh shit,nu blir man nervös :( Behöver verkligen sätta den matchen så jag vinner,helt körd annars =/
Gammal 2010-02-21, 16:46   #23

Abysss avatar

Sharp$: 318

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av U-town Visa inlägg
Oh shit,nu blir man nervös :( Behöver verkligen sätta den matchen så jag vinner,helt körd annars =/
Uppskjuten
Citat:
The Principality Welsh Premier League match between Bala and Llanelli, scheduled for this afternoon has been postponed.

Llanelli AFC called the League at 8:20 this morning with concerns over player safety, as five of their squad were facing severe difficulties when attempting to drive from their homes. The League has a duty of care to its players and managers and decided to postpone the game having read the Travel Wales website. The League then tried to call the Bala Town secretary at his home, mobile and club to explain the situation, but could not get through and left a message.

Shortly afterwards, the League were able to speak with the Secretary to explain the situation and understood Bala's disappointment, but stressed that the decision was taken as a safety measure.

The League sympathise with Bala Town who were expecting a large crowd this afternoon, and their hardworking staff who would have ensured that game could have been played at Maes Tegid.

The League also understands Llanelli disappointment, who still had to pay £800 for their team bus and also to their excellent travelling fans, who made the journey yesterday and paid for overnight accommodation.

With the backlog of fixtures already causing problems for clubs and the League, another postponement is disappointing, but the correct decision was taken this morning.

The League were disappointed with the Press Statement issued by Bala Town FC which was factually incorrect. The statement described the events as 'unprecedented', which is not true, as a TNS v Haverfordwest County fixture was postponed a few years ago due to the extreme weather in Pembrokeshire, despite the host club being able to stage the game. The club were also discussed about the issue at the earliest opportunity.

Llanelli will now have to travel to Bala in midweek, with the date to be confirmed.
Abyss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-21, 17:06   #24

Standard

Puh Skönt att få en vinst
Svara

td