![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#1 |
![]() 2012-06-28 Uni San Martin - Alianza Lima (Peru Primera Division)![]() Datum: 2012-06-28 Tid: 00:59 Sport: Fotboll Land: Peruvian Liga: Peru Primera Division Match: Uni San Martin - Alianza Lima Period: ft Spel: Uni San Martin Insats: 4/5 Odds: 2.38 Bolag: Betfred Motivering: Testar mig på en rek här då jag hittat lite information om spelarflykt på andra ställen (tyvärr får jag ej länka). Universidad San Martin (10) - Alianze Lima (12) , högstaligan i Peru. Trots att San Martin ligger före så har Alianze spelat in fler poäng, men p.g.a. de ekonomiska regler som FA i Peru har, har man redan blivit av med 6 poäng och fler lär följa om man inte styr upp den ekonomiska kris som råder. Förra årets vinnare Alianze Lima har stora ekonomiska problem, man har behövat sänka alla spelares löner och har därmed startat en massflykt där många bra spelare har dragit, och flera funderar på att dra. Här är listan på dem som redan har dragit: Johnnier Montano Luis Trujillo, Paul Howard, Oscar Vilchez, Christian Ramos, Michael Curiel. Dessa går som bosman inom en månad: Giancarlo Carmona, Juan Jose Jayo Legario, Joazhiño Arroé Jean Tragodara Listan på dem som funderar på att dra: Salomon Libman Junior Viza Edson Paulo Albarracin Aubert. Jose Carlos Fernandez, Fernando Meneses, Manuel Corrales Som ni ser så är det en klubb i spillror med stora ekonomiska problem. Coachen har sagt att han kommer att ta med spelare ifrån ungdomslaget för att fylla platser. Ovanstående, kombinerat med att Lima som gäster är bleka 1-2-5 (MS: 4-12), att San Martin är ett dugligt hemmalag med raden 4-2-2 (MS: 13-6) och det faktum att San Martin sparkat sin coach för att få lite ordning på den dåliga form som laget har, tycker jag talar för San Martin. Om detta inte vore nog så har dessutom San Martin vunnit de 2 senaste hemmamatcherna emot Alianze med 4-0, och 4 av dem 6 senaste på hemmaplan! Spelstopp 01:00! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fake (+5), kingscania (+5), Grnvit (+10), Maxie (+20) Senast redigerad av tompa87 den 2012-06-28 klockan 00:37. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
Snyggt lir det får testat! Finns till 2.52 nu på pinnen!
Senast redigerad av kingofding den 2012-06-27 klockan 23:56. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
Tack och lycka till! ja, den verkar gå lite upp och ner, jag gissar på att public är på Lima eftersom dem är regerande mästare och har en uppåtgående trend.
![]() ![]() |
![]() |
#4 | ||
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 56Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
![]()
Ja snygg info Tompa. Blir att se inledningen, då den finns som stream hos bet365.
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
![]()
Ryggar detta på unibet. 2.30 fick jag, la in 260 riksdaler.
Rygga även via bet365 fast till tråkigare odds 2,15 100 riksdaler. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
![]()
Flyttade 3 spelare ifrån "har flyttat" till vill flytta då jag i min iver skrev dem på fel lista
![]() Jose Carlos Fernandez, Fernando Meneses, Manuel Corrales
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 3531Ishockey 14/15 Stats: 245 - 251 - 57 ROI: 107.00% Vinstprocent: 49.40% |
![]()
Fin rek! Ska helt klart testas
![]()
![]() |
|